Phillips wybiera platformę raportująco-komunikacyjną  Comarch

Philips podpisał umowę z Comarch na wdrożenie innowacyjnej platformy raportująco-komunikacyjnej, która będzie wykorzystywana przez producenta…

Strategia multicloud pozwala korzystać z zalet wielu chmur jednocześnie

Multicloud to złożone środowisko obliczeniowe, które wykorzystuje moc kilku chmur. Z chwilą, gdy firmy nauczyły się korzystać ze środowisk…

Innowacje rozpędzają rynek pracy

To już niemal pewne - cyfryzacja wpłynie pozytywnie na rynek pracy. Taki wniosek płynie z raportu Skills Revolution 4.0 firmy ManpowerGroup. W…

Otwarta perspektywa: środowiska chmurowe

Chmury hybrydowe zyskały trwałe miejsce we współczesnej infrastrukturze informatycznej. Model ten ma wiele zalet – przedsiębiorstwa powinny…

Krótkowzroczność i różnice kulturowe to największe przeszkody na drodze do współpracy

Według nowego badania Oracle krótkowzroczność i głęboko zakorzenione nawyki to największe przeszkody na drodze do współpracy między…

Chmura to konieczność… i kropka

Chmura zyskała nowe znaczenie i na stałe zagościła już w terminologii związanej z technologią i jej wpływem na transformację

Previous Next Play Pause
oracle 120PCU Polska Sp. z o.o. to agencja ubezpieczeń powstała w roku 2016 i współpracująca ze wszystkimi wiodącymi polskimi Towarzystwami Ubezpieczeniowymi. Firma specjalizuje się w ubezpieczeniach majątkowych, na życie, w tym grupowych, zatrudnia ponad 300 doradców w 40 punktach obsługi klienta w całym kraju.

oracle 120Aplikacje odgrywają dziś kluczową rolę w każdej firmie. Ich niska wydajność może negatywnie wpłynąć na postrzeganie marki na rynku oraz wyniki finansowe przedsiębiorstwa. Dlatego przy projektowaniu aplikacji tak ważne jest zwracanie uwagi na ich płynne działanie i optymalizowanie architektury.

oracle 120Firma Transition Technologies S.A. stosuje usługi Oracle Management Cloud do kontroli działania własnych aplikacji zainstalowanych u klientów i proaktywnego zarządzania tymi środowiskami.

Provident Polska jest dużą międzynarodową instytucją finansową, należącą do grupy International Personal Finance (IPF), która od 2007 r. jest notowana na londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a od roku 2013 także na Giełdzie w Warszawie. IPF działa w 13 krajach na całym świecie i planuje rozwój na kolejnych rynkach. W Polsce firma istnieje ponad 18 lat i jest liderem na rynku pożyczek gotówkowych. W oddziałach na terenie całego kraju pracuje ponad 2 tys. osób, a sieć handlową tworzy ok. 8,5 tys. Doradców Klienta.

W kwestii bezpieczeństwa IT nie ma miejsca na zaufanie. Chcąc zredukować ryzyko włamania do infrastruktury IT, firma powinna monitorować aktywność swoich pracowników… także zatrudnionych przez siebie administratorów IT. Jak pokazuje niedawny przykład, zasada ta w szczególności dotyczy branż dysponujących wartościowymi danymi – w tym m.in. firm hostingowych.

Firma Atlas Ward to wrocławska spółka specjalizująca się w kompleksowych rozwiązaniach obejmujących projektowanie, produkcję i realizację obiektów o konstrukcji stalowej i żelbetowej. Ze względu na konieczność zwiększenia skuteczności komunikacji w rozproszonej strukturze spółki oraz standaryzacji używanego oprogramowania, kierownictwo firmy podjęło decyzję o wprowadzeniu usług Office 365.

W drugiej połowie kwietnia, centrum outlet FACTORY Poznań, jako pierwszy obiekt handlowy w Polsce, wykorzystał cyfrową technologię beaconów do promocji swoich salonów modowych. Przedsięwzięcie było prowadzone wspólnie z aplikacją mobilną Qpony. FACTORY jest pierwszą marką w Polsce, która wspólnie z Qpony ujawnia część danych, pokazujących skuteczność tej innowacyjnej formy komunikacji marketingowej.

Od debiutu rynkowego w 2012 r. Zenbox błyskawicznie zdobył ponad 5 000 klientów biznesowych na swoje usługi IT. Ten dynamiczny wzrost jest realnym zagrożeniem dla „wielkiej trójki”, tj. home.pl, nazwa.pl oraz 1&1. Na drodze do sukcesu firma musiała jednak stawić czoła wyzwaniom związanym z zapewnieniem stabilności i odpowiednich zasobów dla dynamicznie rosnącego grona klientów. Rozwiązaniem okazała się migracja do chmury hybrydowej oferowanej przez poznańską firmę Beyond.pl. Jej udane wdrożenie otworzyło drogę innym firmom z polskiego i zagranicznego rynku.

Firma GUMO – HURT Janusz Romanowicz działa w branży motoryzacyjnej od 1993 roku. Specjalizuje się w sprzedaży hurtowej i detalicznej opon, felg oraz dętek. Prowadzi również działalność serwisową oraz wymianę opon w motocyklach, samochodach osobowych, ciężarowych oraz maszynach rolniczych. Dzięki współpracy z krajowymi oraz zagranicznymi producentami i hurtowniami gwarantuje swoim Klientom lepszą dostępność towarów oraz szeroki asortyment z uwzględnieniem rzadko spotykanych rozmiarów opon i felg. Znacząca część sprzedaży realizowana jest poprzez odbiorców hurtowych, z którymi firma GUMO-HURT stale współpracuje.

Kaaral Polska, oficjalny dystrybutor wysokiej klasy, profesjonalnych kosmetyków, skierowanych do zakładów fryzjerskich, wdrożył rozwiązanie 7 Business Ship Control. Bezpłatna aplikacja, działająca w ramach systemu magazynowo – sprzedażowego WF-Mag, dostarczona przez firmę kurierską Siódemka SA, ma za zadanie zoptymalizować i przyśpieszyć proces wysyłki towarów. Rozwiązanie funkcjonuje w spółce Kaaral od marca 2012 roku.

Ergo Arena zarządza majątkiem ze STOCK

Firma SmartMedia Sp. z o.o. na zlecenie Urzędu Miasta Sopotu usprawniła funkcjonowanie Ergo Areny – najnowocześniejszej hali widowiskowo-sportowej w Polsce. Dzięki wdrożeniu rozwiązania STOCK wspomagającego proces zarządzania majątkiem, Urząd Miasta Sopotu zyska czas, zaoszczędzi pieniądze i energię potrzebne do przeprowadzania inwentaryzacji tak dużego obiektu.

Autoneum jest jednym z wiodących dostawców produktów i usług dla przemysłu motoryzacyjnego. Firma opracowuje i produkuje komponenty, moduły i zintegrowane systemy służące do izolacji termicznej oraz akustycznej samochodów. Polski oddział Autoneum, chcąc zautomatyzować produkcję w fabryce w Katowicach, zdecydował się na wdrożenie, zaproponowanej przez SKK SA, sieci bezprzewodowej.

COMARCHInternetowy sklep 4myCar.pl działa na polskim rynku od maja 2010 roku. Firma zajmuje się internetową sprzedażą produktów samochodowych: środków i artykułów do pielęgnacji pojazdów, olejów silnikowych, płynów eksploatacyjnych oraz innych akcesoriów samochodowych. ideą sklepu jest dostarczanie kierowcom wszystkiego, co potrzebne, aby właściwie zadbać o samochód – zarówno pod względem estetycznym, jak i eksploatacyjnym. o handlu w sieci z pomocą rozwiązań Comarch rozmawiamy z Piotrem Hantulikiem – właścicielem sklepu 4myCar.pl.

Ze względu na dynamikę rynku oraz dużą konkurencję wśród producentów FMCG firma FoodCare, która już kilka lat wcześniej zainwestowała w narzędzia informatyczne wspomagające sprzedaż, podjęła strategiczną decyzję o unowocześnieniu swoich rozwiązań. Jej konsekwencją było wdrożenie nowoczesnej platformy informatycznej obsługującej zadania sprzedażowe oraz okołosprzedażowe. Firma zdecydowała się na kontynuację współpracy ze spółką Asseco Business Solutions, dotychczasowym dostawcą użytkowanego systemu i implementację najnowszej wersji rozwiązania Asseco Mobile.

Zakup najnowszych technologii wirtualizacyjncych pozwoli na elastyczne udostępnianie posiadanych zasobów. umożliwi to użytkownikom pracę z tym samym oprogramowaniem lub komputerem w dowolnej pracowni informatycznej na uniwersytecie bez względu na fizyczną maszynę, terminal, z którego korzystają - Tomasz Wilczyński, Zastępca Dyrektora RCI

W Slovnaft Polska zakończono w tym roku wdrożenie Portalu IFS B2B (Business to Business) – rozwiązania firmy IFS w technologii WEB, które przyczyniło się do znacznego usprawnienia obsługi klientów.

Po 8 latach korzystania z SAP Relpol zdecydował się na kompleksową przebudowę systemu w dziedzinie sprzedaży i dystrybucji. Duży zakres zmian sprawił, że efektywniejsze okazało się za-projektowanie i wdrożenie SAP w tym obszarze niejako od początku – na miarę obecnych i przy-szłych potrzeb.
 

Najważniejszym celem przy wyborze rozwiązania informatycznego było dla Contract Administration zapewnienie swoim klientom całkowitego bezpieczeństwa i poufności powierzonych nam danych. Te elementy są podstawą działalności firmy, dzięki czemu nasi klienci powierzając nam informacje, obdarzają nas zaufaniem, którego nie wolno nam nadużyć.

Unijne przepisy prawne zobowiązują wszystkie spółki giełdowe do raportowania zgodnie ze standardami MSR/MSSF. Dla firm notowanych na giełdzie oraz ich spółek zależnych oznacza to konieczność zmian w sprawozdawczości, a także wdrożenia w systemie SAP funkcjonalności wspierającej raportowanie według MSR.

Cargoforte jest firmą logistyczną zajmującą się spedycją i transportem ładunków w kooperacji z firmami przewozowymi. Firma odpowiada za organizację procesu logistycznego i terminowe dostarczenie towaru.

MIS S.A., specjalizująca się w rozwiązaniach wspierających zarządzanie wiedzą i informacją  wdrożyła system obiegu dokumentów jakościowych w Coca-Cola HBC Polska. Rozwiązanie mis-Partner21/ISO zostało dostosowane do rozbudowanych potrzeb Firmy w tym zakresie.

Back to top