Dlaczego sztuczna inteligencja wymaga rozwoju ECM?

Komputery kontrolują coraz więcej obszarów naszego życia. Być może już w niedalekiej przyszłości będziemy pracować wspólnie z robotami,

System plus Workflow w JAS-FBG

JAS-FBG jest firmą transportowo-spedycyjno-logistyczną. Swoim Klientom oferuje kompleksową obsługę w obrębie transportu, spedycji drogowej,

Krótszy okres przechowywania akt pracowniczych i ich cyfryzacja


Na takie wiadomości czekało wiele przedsiębiorstw. W dniu 19 stycznia 2018 r. Senat przyjął bez poprawek ustawę o zmianie niektórych ustaw w…

Elektroniczny obieg dokumentów. Tradycja kontra nowoczesność.


W każdej firmie, bez względu na wielkość czy branżę, pracownicy administracyjni zmagają się z nadmiarem obowiązków, brakiem czasu,

3 zasady, które przyspieszą obieg informacji i dokumentów w firmie

Wyniki globalnego badania produktywności przeprowadzonego w 2017 roku na zlecenie Unit4 pokazują, że większość pracowników średnich i dużych…

AXIANS rozlicza delegacje krajowe i zagraniczne z  PLUS WORKFLOW


AXIANS (dawniej GRANIOU ATEM) jest liderem wśród dostawców usług utrzymaniowych, inwestycyjnych i implementacyjnych na krajowym rynku…

Previous Next Play Pause
loading...
SER Group
CASE STUDIES
ser groupSER Group łączy ludzi, produkty i procesy w optymalny sposób by zapewnić pracownikom cyfrowe środowisko pracy przyszłości. Dzięki platformie Doxis4 iECM od 30 lat ustalamy standardy rozwoju rozwiązań ECM w dużych przedsiębiorstwach. Ponad 1 mln zadowolonych użytkowników na świecie polega na naszych przyjaznych w obsłudze rozwiązaniach by zwiększyć tzw. zwrot z informacji. Zintegrowana platforma rozwiązań ECM i BPM (zarządzanie procesami biznesowymi) sprawnie łączy treści z procesami – z korzyścią dla użytkowników. Podejście "ECM Excellence by SER” łączy w sobie wizję, wiedzę i doświadczenie ponad 550 pracowników SER Group.

Dzięki temu, że posiadamy biura sprzedażowe w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, krajach Beneluxu, Francji, Hiszpanii, Portugalii, Polsce, Rosji, UK, Indiach i Chinach, oferujemy klientom dostosowane do lokalnych wymagań produkty i rozwiązania. Międzynarodowa sieć partnerów wspiera nasze działania w jeszcze większej liczbie miejsc.
 

Grupa Smithfield Polska wybrała bogaty dorobek wdrożeniowy oraz duże doświadczenie konsultantów Suncode

suncode logoGrupa Smithfield Polska zaprosiła Suncode do udziału w realizacji projektu implementacji rozwiązania Workflow i DMS zintegrowanego z systemem SAP. O wyborze spółki oraz oferowanego systemu zarządzania dokumentami i procesami biznesowymi Plus Workflow zdecydował bogaty dorobek wdrożeniowy, a także duże doświadczenie konsultantów Suncode.

Suncode wiarygodnym partnerem wspierającym procesy biznesowe Grupy REWIT

suncode logoWiedza i doświadczenie ekspertów Suncode zdecydowały, że jedna z największych krajowych grup audytorskich REWIT wybrała Suncode jako wiarygodnego partnera, któremu powierzyła realizację projektu modernizacji i informatyzacji świadczonych przez nią usług.

Gotowy, czy dedykowany workflow?

primesoftpolskaBranża IT proponuje szereg narzędzi zwiększających wydajność przedsiębiorstw poprzez sprawne zarządzanie procesami biznesowymi. Które rozwiązanie wybrać? Na jakie czynniki zwrócić szczególną uwagę? Kluczowe jest kierowanie się potrzebami występującymi w organizacji. To one determinują wybór odpowiedniego DMS. Warto zaznaczyć dwie istotne różnice pomiędzy systemami workflow, które są dostępne na rynku.

Naspers rozwija obieg dokumentów z V-Desk

Najnowsze rozwiązania technologiczne, usprawniające obieg dokumentów w firmie, są konieczne zarówno w mniejszych przedsiębiorstwach, jak i międzynarodowych korporacjach. Sprawne funkcjonowanie i konkurencyjność, niezależnie od branży, zapewnia wdrażanie innowacyjnych narzędzi. Jednym z nich jest system DMS oferowany przez poznańską firmę Primesoft Polska.

E-faktura – Pięć prostych korzyści, które przekonają każdego sceptyka.

E-faktura to rozwiązanie ekologiczne i ekonomiczne. Wiedzą o tym liderzy rynku – największe sieci handlowe, firmy telekomunikacyjne, banki. W Unii Europejskiej faktura elektroniczna staje się nowym standardem. W niektórych krajach Europy (Dania) odsetek konsumentów odbierających e-faktury przekracza 70%, a w znacznej liczbie (m.in. Szwecja, Litwa, Austria) oscyluje wokół 50% . Polska ciągle zajmuje niechlubną pozycję jednego z outsiderów.

Polskie firmy od dawna na to czekają. Szykują się duże oszczędności

Przewagę konkurencyjną na rynku, przedsiębiorstwa nierzadko budują latami, w oparciu o kapitał, wiedzę, zasoby czy innowacje. Wzrost konkurencyjności coraz częściej determinowany jest również poprzez wdrożenie dedykowanych systemów informatycznych. Stanowią one z reguły cały zestaw rozwiązań do efektywnego zarządzania nie tylko zasobami, kapitałem czy czasem ale również dokumentami, sprawami i informacją. Umożliwiają one automatyzację, sprawne zarządzanie i obsługę niemalże wszystkich procesów biznesowych w firmie.

Nowe funkcjonalności dostępne w workflow V-Desk

Posiadacze najnowszej wersji systemu elektronicznego obiegu dokumentów V-Desk mają możliwość korzystania z nowych funkcjonalności, które wpływają na podniesienie komfortu pracy i przyczyniają się do zwiększenia efektywności procesów biznesowych zachodzących w przedsiębiorstwie.

Zarządzanie projektami: niezbędne odpowiednie narzędzia

sente logoW dobie globalizacji i ostrej konkurencji, zarówno na rynkach międzynarodowych, jak i lokalnych, przedsiębiorstwa – wypracowując przewagę konkurencyjną – mocno indywidualizują swoją ofertę, dopasowując ją elastycznie do specyficznych potrzeb klientów. Podejście takie wymusza zmianę stylu zarządzania – z pracy ciągłej, operacyjnej, na zarządzanie projektami. Skuteczne zaś zarządzanie projektami wymaga odpowiednich narzędzi. W tym informatycznych.

Wsparcie dla użytkowników systemu workflow V-Desk

Na rynku jest wiele firm oferujących system elektronicznego obiegu dokumentów. Który produkt wybrać spośród tylu różnorodnych ofert? Podpowiadamy na co zwracać uwagę, chcąc nawiązać współpracę z najlepszym partnerem biznesowym.

Piotr i Paweł oraz EDI

Piotr i Paweł, sieć 134 supermarketów w Polsce, inwestuje w komunikację EDI z kilkuset dostawcami. Najważniejsze dokumenty handlowe, w tym faktury i zamówienia, będą wymieniane drogą elektroniczną poprzez platformę Infinite EDI communicator, a następnie archiwizowane w elektronicznym archiwum.

Inteligentny OCR w systemie V-Desk

W zarządzaniu procesami biznesowymi ważną rolę odgrywają nowoczesne technologie oraz narzędzia, pozwalające na automatyzację i przyspieszenie pracy użytkowników. To one różnicują dostępne na rynku systemy workflow. Klienci decydujący się na wybór danego rozwiązania, zwracają uwagę na jego funkcjonalność, ale także na oferowane przez producentów narzędzia, dzięki którym użytkownicy mogą efektywniej korzystać z platformy.

Nadmiar dokumentów przytłacza Twoją firmę?
Czas pomyśleć o wdrożeniu systemu workflow V-Desk

primesoftpolskaPowszechnym problemem wielu przedsiębiorstw jest borykanie się z rosnącą ilością dokumentów biznesowych, nad którymi coraz trudniej zapanować. Jedynym rozwiązaniem tej sytuacji jest wdrożenie systemu elektronicznego obiegu informacji. Coraz więcej firm decyduje się na digitalizację dokumentów.

Elektroniczny obieg dokumentów V-Desk w firmie Herbapol Lublin S.A.

Narzędzia umożliwiające elektroniczny obieg dokumentów w firmie są coraz bardziej popularne, co widać na przykładzie stale rosnącej liczby wdrożeń przeprowadzanych przez firmę Primesoft Polska. Systemy workflow pozwalają nie tylko usprawnić komunikację w przedsiębiorstwie i uporządkować dokumenty, ale wpływają również na znaczne oszczędności.

Spółka ALPLA wybrała rozwiązanie Primesoft Polska

Digitalizacja dokumentów staje się coraz powszechniejsza. Firmy chcą być konkurencyjne, dlatego wdrażają innowacyjne rozwiązania, pozwalające m.in. usprawnić pracę zatrudnionych osób. Ma to bezpośrednie przełożenie na funkcjonowanie całego przedsiębiorstwa. O zwiększeniu efektywności dzięki systemowi workflow pisaliśmy już nie raz. Tym razem ma okazję przekonać się o tym firma ALPLA Sp. z o. o., która niedawno wdrożyła platformę V-Desk. Zakończona z sukcesem implementacja u światowego lidera w dziedzinie opakowań to doskonały przykład elastyczności narzędzia, które dostosowuje się do każdej branży.

Weryfikacja dostawcy możliwa dzięki V-Desk 

Obecnie najbardziej pożądanymi systemami elektronicznego obiegu dokumentów na rynku są kompleksowe narzędzia klasy DMS|workflow, umożliwiające obsługę wielu typów dokumentów funkcjonujących w przedsiębiorstwie. Nowoczesne przedsiębiorstwa wymagają implementacji wielozadaniowych rozwiązań. Dlatego też coraz popularniejsza staje się digitalizacja szerszych obszarów biznesowych.

Primesoft Polska optymalizuje procesy w Liberty Ubezpieczenia

Przedsiębiorstwa, które chcą efektywnie funkcjonować cały czas muszą optymalizować swoje działania. Jednym z rozwiązań pozwalających firmom na sprawne i skuteczne zarządzanie jest wdrożenie systemu elektronicznego obiegu informacji. Czy warto? Z pewnością tak. Przekonuje się o tym coraz więcej firm. Jedną z nich jest Liberty Direct – oferująca polisy przez telefon, Internet 
i multiagencje.

Firma Sartorius AG wdraża rozwiązanie IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie, aby usprawnić obsługę klienta

ifsFirma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że firma Sartorius AG — czołowy dostawca sprzętu farmaceutycznego i laboratoryjnego — wdroży rozwiązanie IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie w 50 placówkach na całym świecie. Oprogramowanie to jest główną częścią oferty w zakresie Zarządzania Obsługą Serwisową. Umowa obejmuje licencje i usługi o wartości ponad 1,5 miliona euro.

Obieg dokumentów V-Desk w AGNES S.A.

Kolejnym klientem Primesoft Polska została firma AGNES S.A, która zdecydowała się na wdrożenie narzędzia, jakim jest system elektronicznego obiegu dokumentów V-Desk.

Czy system workflow można zintegrować z każdym ERP?

primesoftpolskaIntegracja oprogramowania workflow z systemem ERP to kluczowy element implementacji elektronicznego obiegu dokumentów w firmie. Z punktu widzenia klienta istotne jest, aby wdrażana platforma workflow została zsynchronizowana z istniejącym już w przedsiębiorstwie oprogramowaniem. Dlatego też chcąc nawiązać współpracę z firmą oferującą tego typu rozwiązania biznesowe, warto zwrócić uwagę na możliwości jej integracji z funkcjonującymi już w naszej firmie programami.

Elektroniczny obieg faktur, czy warto?

primesoftpolskaProblemem opóźnionych płatności pojawia się praktycznie w każdym przedsiębiorstwie – wielokrotnie faktury przetrzymywane są na biurkach przez danych pracowników, przez co dział księgowości nawet nie zdaje sobie sprawy, że należy dokonać za nie płatności. Brak informacji przekłada się na opóźnienia w uregulowaniu należności i naliczanie odsetek karnych, nieprawidłowości w rozliczaniu np. podatku dochodowego lub podatku od towarów i usług.

Nowy Styl Group z platformą wymiany dokumentów EDI

Nowy Styl Group – europejski lider w zakresie kompleksowych rozwiązań meblowych dla przestrzeni biurowych oraz miejsc użyteczności publicznej – wybrał rozwiązanie Comarch EDI do budowy platformy elektronicznej wymiany dokumentów w łańcuchu dostaw. System obejmie automatyczną komunikację między oddziałami firmy oraz partnerami handlowymi w Polsce, Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii.

Jakie korzyści daje wdrożenie systemu V-Desk?

Powszechnym problemem nowoczesnych przedsiębiorstw staje się rosnąca ilość danych biznesowych, przez co pojawia się problem archiwizacji i zarządzania dokumentami. Każda firma, chcąca odnieść sukces, powinna pomyśleć o optymalizacji tych obszarów i zakupie systemu elektronicznego obiegu informacji.

OCR dla systemów ERP

IT.IntegroRozwiązania opierające się na technologii OCR są coraz częściej wykorzystywane w różnych sferach biznesu. Stają się elementem usprawniającym codzienną pracę w biurach, firmach czy sekretariatach. Od kilku lat, oferowane są jako dodatkowe rozwiązania dla systemu ERP, a niebawem staną się jego integralnym elementem. Niedawno Microsoft ogłosił, że OCR wejdzie w skład podstawowych funkcjonalności systemu ERP – Microsoft Dynamics NAV. Czy rzeczywiście narzędzia oparte na technologii OCR przynoszą tyle korzyści?

ZETO S.A. już korzysta z V-Desk

Spółka PrimeSoft Polska zakończyła z sukcesem kolejną implementację systemu V-Desk. Tym razem na wdrożenie naszego rozwiązania zdecydowała się firma z branży IT – ZETO S.A. Ta współpraca to doskonały przykład, że system elektronicznego obiegu dokumentów jest niezbędny w każdej firmie, niezależnie od branży, którą reprezentuje.

Firma Iglotex S.A. poleca implementację V-Desk

primesoftpolskaNajwiększym wyróżnieniem dla każdej firmy są zadowoleni klienci, którzy swoje pochlebne opinie na temat współpracy wyrażają w listach referencyjnych. Do portfolio firmy PrimeSoft Polska dołączyły kolejne rekomendacje. Tym razem słowa uznania na temat wdrożenia wyraziła firma Iglotex S.A.

E-rewolucja w służbie zdrowia. Co nas czeka po cyfryzacji placówek medycznych?

Do końca lipca 2017 r. sektor ochrony zdrowia ma czas na wdrożenie systemu Elektronicznej Dokumentacji Medycznej (EDM). Dla placówek medycznych z całej Polski oznacza to zapowiadany już od kilku lat początek cyfrowej rewolucji. Zakładając, że polskiej służbie zdrowia uda się wyjść z tej operacji bez szwanku, jakie możliwości się przed nią otworzą?

Neckermann w chmurze Microsoft

Dla firm z branży turystycznej chmury nad głowami klientów nie są dobrym znakiem. Inaczej wygląda jednak sytuacja w biurze podróży Neckermann, które wdrożyło technologię chmurową Microsoft w postaci Office 365, która pozwala obecnie na szybszą i wydajniejszą współpracę między oddziałami oraz sprawniejszą obsługę klientów.

Moduł V-Desk wspiera system Ocen Pracowniczych w MPWiK

Współczesnym systemom zarządzania informacjami wewnątrz firmy stawia się coraz więcej wymagań. Aktualnie moduły workflow oferują znacznie szerszy zakres funkcjonalny niż kilka lat temu. Obecnie nie wystarczy już moduł związany z ewidencją korespondencji dający dostęp do dokumentów archiwalnych. Firmy poszukują kompleksowych narzędzi umożliwiających zarządzanie nieograniczoną ilością procesów biznesowych, posiadających także przykładowo moduł zarządzania projektami, moduł CRM czy moduł Intranet.

Bocian Pożyczki z systemem obiegu dokumentów V-Desk

PrimeSoft Polska ukończyła kolejną już w tym roku implementację. Do grona zadowolonych klientów dołączyła firma Everest Finanse, funkcjonująca na polskim rynku jako marka Bocian Pożyczki. Firma buduje swoją przewagę nad konkurentami w oparciu o szybki dostęp do informacji, dający jej możliwość skrócenia czasu potrzebnego na podjęcie decyzji. Wdrożenie tak nowoczesnego rozwiązania, jakim jest V-Desk, pozwoli Everest Finanse na usprawnienie komunikacji we wszystkich oddziałach spółki oraz utrzymanie przewagi nad innymi przedsiębiorstwami z sektora finansów.

Grupa ATAL z systemem Elektronicznej Akceptacji Faktur

bpscGrupa ATAL, jeden z liderów rynku deweloperskiego w Polsce, wdrożyła Elektroniczną Akceptację Faktur. Aplikacja opracowana przez firmę BPSC przyśpieszyła proces akceptacji dokumentów kosztowych i skróciła czas potrzebny na finansowe zamknięcie miesiąca.

System obiegu dokumentów dla biur rachunkowych od DomDaty

DomData AG wprowadza na rynek system usprawniający obieg dokumentów pomiędzy biurami rachunkowymi i ich klientami. Tym, co wyróżnia nowe rozwiązanie na tle innych tego typu narzędzi jest wykorzystanie narzędzi analitycznych klasy Business Intelligence.

Firma De Heus z systemem V-Desk

Spółka PrimeSoft Polska zakończyła kolejną implementację. Tym razem system V-Desk został wdrożony w firmie De Heus, będącej liderem w dostarczaniu rozwiązań żywieniowych na polskim rynku paszowym. Nowy klient zdecydował się na wybór modułu DMS od PrimeSoft Polska ze względu na elastyczność dopasowania platformy do jego indywidualnych potrzeb.

Integracja platformy V-Desk z systemami zewnętrznymi

Jednym z najistotniejszych, z punktu widzenia klienta, aspektów związanych z wdrażaniem systemów zarządzania procesami i obiegiem dokumentów, jest możliwość ich integracji z systemami klasy ERP. To właśnie możliwość wymiany danych z systemami zewnętrznymi jest coraz częściej czynnikiem decydującym o wyborze i implementacji rozwiązań klasy DMS.

Obiegu faktur w PKP S.A. zoptymalizowany

Hicron, jako podwykonawca spółki PKP Informatyka Sp. z o.o., zakończył projekt budowy interfejsów do obsługi faktur za energię elektryczną wystawianych przez PKP Energetyka na rzecz PKP S.A. Automatyzacja tego procesu przynosi już pierwsze efekty.

PrimeSoft Polska z rekomendacją MTP

Firma PrimeSoft Polska otrzymała list referencyjny od Międzynarodowych Tragów Poznańskich. Uzyskanie rekomendacji od jednej z najbardziej renomowanych marek to dowód, że użytkownicy systemu elektronicznego obiegu dokumentów V-Desk są zadowoleni z przeprowadzonego wdrożenia.

SGB Bank S.A. o współpracy z firmą PrimeSoft Polska

Pomyślnie zakończono wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów 
V-Desk w SGB Bank S.A. Owocna współpraca nawiązana między bankiem a firmą PrimeSoft Polska spowodowała, że Klient planuje implementację kolejnych procesów biznesowych.
 

Elektroniczne dokumenty w firmie – korzyści właściciela i księgowych

sagePrzejście z papierowego na elektroniczny obieg dokumentów w obszarach fakturowania i księgowości przynosi co najmniej kilka korzyści. I to zarówno z perspektywy właścicieli firm, jak i księgowych.

MPK Łódź rekomenduje współpracę z PrimeSoft Polska

Zakończono wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów w Miejskim Przedsiębiorstwie Komunikacyjnym Łódź. Implementacja V-Desk – tym razem w branży usługowej – świadczy o dużej elastyczności platformy, którą firma PrimeSoft Polska dostosowuje indywidualnie do potrzeb każdego klienta.

E-faktura w liczbach

Dążenie do optymalizacji obiegu dokumentów przychodzących i wychodzących w organizacjach stanowi silny kierunek rozwoju współczesnych systemów informatycznych. Zapotrzebowanie na wyspecjalizowane w tym kierunku rozwiązania IT odzwierciedlają również badania rynkowe. Zgodnie z raportem Electronic Invoice Adoption Benchmark, aż 46% przedsiębiorstw rozważa wdrożenie rozwiązania umożliwiającego e-fakturowanie.

Iglotex S.A. z obiegiem dokumentów od PrimeSoft Polska

PrimeSoft Polska zakończyła implementację systemu V-Desk w firmie będącej liderem produktów mrożonych Iglotex S.A. Nawiązana współpraca jest kolejnym przykładem na to, że system elektronicznego obiegu dokumentów znajduje również zastosowanie w branży produkcyjno-handlowej.

Ceramika Nowa Gala zarządza procesami sprzedaży przy pomocy chmurowego systemu Oracle CX Cloud

Oracle Polska informuje, że w firmie Ceramika Nowa Gala zakończył się podstawowy etap wdrożenia modułów sprzedażowych chmurowego systemu…

Wiodące przedsiębiorstwo budownictwa prefabrykowanego z Wielkiej Brytanii, Caledonian Modular, stawia na IFS Applications 10

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że Caledonian Modular, wiodący dostawca rozwiązań dla branży budownictwa…

Globalna sieć sklepów obuwniczych CCC zwiększa rentowność dzięki technologiom Oracle

Polska sieć sklepów obuwniczych CCC przyspiesza transformację cyfrową, wykorzystując rozwiązania Oracle przeznaczone dla przedsiębiorstw…

Polskie startupy zmieniają rynek IT

Fundacja Startup Poland już po raz czwarty wydała raport dotyczący polskiej branży startupów. Badanie „Polskie Startupy. Raport 2018” swoim…

W 2019 cyfryzacja w Europie mocno przyspieszy

Jakie tempo ma cyfryzacja europejskiej gospodarki? Według IDC to ponad 15%. Tyle rok rocznie będą rosły inwestycje europejskiego biznesu w…

Nowe perspektywy dla dyrektorów finansowych

O nowych możliwościach działania, które dzięki nowoczesnym technologiom uzyskują dzisiaj dyrektorzy finansowi, opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor…

Previous Next Play Pause

ENOVA

Katalog Rozwiązań IT

Back to top