Firmy nie nadążają z przetwarzaniem informacji

Już dziś niemal co druga firma (46 proc. badanych przez AIIM) ocenia, że przeciwdziałanie chaosowi informacyjnemu wewnątrz ich organizacji…

7 pytań, które pomogą firmie w wyborze systemu zarządzania dokumentami

Na rynku można znaleźć wielu dostawców systemów zarządzania dokumentami (ang. document management system ― DMS). Sporządzenie wstępnej,

Jak stworzyć cyfrowe miejsce pracy?

Choć stworzenie cyfrowego miejsca pracy nigdy nie jest ostatecznym celem digitalizacji, powinno zapewniać konkretne korzyści biznesowe. Nawet…

Home office a systemy ECM – jak ułatwić pracownikom pracę zdalną?

W czasach, w których pozostanie w domu i zachowanie wszelkich środków ostrożności w zakresie ochrony zdrowia jest kluczowe, zapewnienie…

Oprogramowanie wspomagające pracę zdalną

Praca zdalną=a, komunikacja i wymianę dokumentów w formie elektronicznej, czy wspieranie procesów kadrowych na odległość w dobie walki z…

Digital workplace w Polsce – trendy i technologie

Poprawa komunikacji wewnątrz i na zewnątrz firmy, możliwość automatyzacji kluczowych procesów oraz pełniejsza kontrola pracy zespołów przez…

Previous Next Play Pause
loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Od kiedy rozporządzenie GDPR zostało przyjęte w kwietniu 2016 roku kraje członkowskie przygotowują się na nowe prawo w zakresie ochrony danych osobowych. Celem GDPR jest wzmocnienie ochrony danych osobowych w Unii Europejskiej. W przypadku niedostosowania się do nowych zasad przewiduje się kary, które mogą sięgnąć nawet kilku milionów euro. SER ma już rozwiązanie: Doxis4 safeLock.

Elektroniczny obieg dokumentów wyprze papierową form

Elektroniczny obieg dokumentów pozwala zaoszczędzić ponad dwie trzecie czasu, kosztów i zminimalizować nakład pracy potrzebny na wykonanie codziennych zadań administracyjnych. To rozwiązanie z czasem wyprze tradycyjny dokument papierowy – prognozuje Adrian Weremiuk, prezes firmy XSystem. Cyfrowe rozwiązania wprowadza coraz więcej przedsiębiorstw i jednostek sektora publicznego, choć Polsce daleko jeszcze pod tym względem do bardziej rozwiniętych państw.

AXIANS (dawniej GRANIOU ATEM) jest liderem wśród dostawców usług utrzymaniowych, inwestycyjnych i implementacyjnych na krajowym rynku telekomunikacyjnym. Na polskim rynku działa od 1995 roku. Oferta przedsiębiorstwa zawiera zakres usług obejmujących pełny cykl życia systemów telekomunikacyjnych, multimedialnych, radiowo-telewizyjnych, począwszy od konsultacji w zakresie strategii i metod budowy, użytkowania systemu, poprzez jego utrzymanie i łącznie z modernizacją sieci. Dla usprawnienia swojej działalności biznesowej, AXIANS nawiązał współpracę z Suncode.

PLUS WORKFLOW wspiera obieg faktur w przedsiębiorstwie SKAT

suncode logoSKAT Transport jest jednym z czołowych operatorów transportowo-logistycznych. Zespół firmy wciąż poszukuje nowych rozwiązań niosących korzyści zarówno dla Klientów i Partnerów biznesowych. SKAT obsługuje zarówno ładunki całopojazdowe, jak i ładunki częściowe. Obszarem działalności jest przede wszystkim transport i spedycja międzynarodowa, a także przeprawy promowe oraz transport i spedycja w ruchu krajowym. Firma SKAT przywiązuję dużą uwagę do terminowości dostaw, co przekłada się na jakość świadczonych usług.

Ekstraklasa jest najwyższą piłkarską klasą rozgrywkową w Polsce. Spółka została założona 14 czerwca 2005 roku w wyniku umowy pomiędzy PZPN, a klubami piłkarskimi uczestniczącymi w rozgrywkach pierwszej ligi, które były inicjatorem powołania ligi zawodowej. Podstawową działalnością Ekstraklasy jest zarządzanie rozgrywkami wraz z tworzeniem ich regulaminów oraz terminarzy. Ponad to, spółka współpracuje z Europejskim Stowarzyszeniem Lig Zawodowych oraz PZPN-em. W zakres handlowej działalności Ekstraklasy wchodzi zarówno sprzedaż scentralizowanych praw mediowych oraz scentralizowanych praw marketingowych.

Doxis4 iRoom – dobra współpraca przy projektach

ser groupSER Group, największy europejski dostawca oprogramowania, łączy korzyści systemów ECM i BPM w jedną platformę w celu zapewnienia zgodności i bezpieczeństwa informacji oraz możliwości współpracy członkom projektów. Doxis4 iRoom to centralna platforma łącząca uczestników danego projektu, zapewniająca dostęp do ogólnofirmowych danych i treści. Zadania i procesy są w niej integrowane oraz bazują na przypisaniu do poszczególnych osób i treści.

SER jako jeden z pierwszych dostawców ECM na świecie oferuje aplikację bazującą na oprogramowaniu SAP Fiori, która wspiera zarządzanie fakturami na urządzeniach mobilnych. Wyposażona w intuicyjny interfejs aplikacja poszerza portfolio rozwiązań przetwarzających faktury, wykorzystujących oprogramowanie SAP. Nawet będąc poza biurem, osoby decyzyjne mogą korzystać z aplikacji, aby sprawdzać i akceptować faktury. Dzięki temu cały czas mają pełny obraz statusu płatności w firmie.

 

Linie lotnicze SAS z systemem Comarch ECM

comarchOd czerwca 2016 r. roku sprawy zgłaszane przez klientów Linie lotnicze SAS (np. zmiany rezerwacji, sugestie dotyczące usług dostępnych na pokładzie) są obsługiwane jeszcze szybciej, dzięki przeniesieniu procesów do systemu nowej generacji. Linie lotnicze we współpracy z Comarch wdrożyły w ciągu 5 miesięcy innowacyjne rozwiązanie do obsługi klienta umożliwiające automatyczne rozwiązywanie podstawowych problemów.

Systemy BPM jako remedium na trudny koniec i początek roku w firmie

Większość przedsiębiorców znajduje się właśnie w jednym z najtrudniejszych momentów w roku. Pierwsze i ostatnie miesiące w kalendarzu to czas wszelkich podsumowań, raportowania, rozliczania, domykania i analizowania projektów – zarówno wewnętrznych, jak i tych realizowanych z klientami. To też czas na planowanie, wyznaczanie budżetów i modyfikowanie procesów. Na szczęście istnieją narzędzia, które mogą skutecznie wesprzeć przedsiębiorców i zapobiec piętrzeniu się zadań.

Obieg informacji w firmie – 5 najczęstszych błędów

Niektórzy analitycy biznesu porównują sieć informacyjną w przedsiębiorstwach do krwioobiegu ludzkiego organizmu. Nietrudno więc sobie wyobrazić, co się stanie, jeżeli istotne dla „życia” firmy dane będą przekazywane w wadliwy sposób. Oto najczęstsze błędy, które można spotkać w przedsiębiorstwach.

Systemy rodziny Plus Workflow jako kompleksowe rozwiązania wspomagają procesy związane z zarządzaniem procesami biznesowymi, a także procesami związanymi z archiwizacją dokumentów. Uwzględniając potrzeby i wymagania rynkowe firma Suncode w swojej ofercie posiada system elektronicznej kancelarii.

Współpraca Qualiac ERP z firmą Serensia to początek nowych rozwiązań w kwestii digitalizacji dokumentów

Firma Qualiac w ramach partnerstwa z firmą Serensia ogłosiła współpracę, dzięki której producent może zaproponować swoim klientom nowe rozwiązanie wspierające digitalizację dokumentów.

BPMS, czyli system do bycia wyjątkowym

novacura logoPosiadanie dziś w firmie wdrożonego BPMS-a nie jest niczym wyjątkowym. Ma go duża liczba przedsiębiorstw w Polsce. Większość jednak systemów tego typu zaprojektowana jest głównie w celu wspierania procesów administracyjnych takich jak obieg dokumentów, czy sprawy kadrowo-płacowe. To niestety za mało, aby naprawdę zoptymalizować biznes i wyróżnić się spośród konkurencji. Jakiego więc BPMS-a należy wybrać? Takiego, który swoją architekturą wychodzi poza standardy i wspiera procesy krytyczne, czyli takie, które realnie pomagają generować przychody w przedsiębiorstwie.

Fresenius Medical Care to największy na świecie międzynarodowy dostawca produktów i usług dializacyjnych dla pacjentów z przewlekłą niewydolnością nerek. Zajmuje się zaopatrzaniem szpitali i stacji dializ w całym kraju. Od 2000 roku przedsiębiorstwo rozpoczęło prowadzenie własnych stacji dializ poprzez spółkę Fresenius Nephrocare Polska.

Jeden z największych producentów wyrobów spożywczych w Europie Środkowo-Wschodniej już od wielu lat wykorzystuje rozwiązanie Plus Workflow zaproponowane przez konsultantów Suncode. Wdrożony system służy do wsparcia oraz optymalizacji procesów biznesowych w przedsiębiorstwie Podravka.

Firmy zarządzane procesowo lepiej radzą sobie na rynku

macrologicWśród najważniejszych korzyści, jakie wynikają z zarządzania procesowego, polscy menedżerowie wymieniają podniesienie jakości usług swoich firm, zwiększenie ich wydajności oraz poprawę mobilności i szybkości działania. Jednocześnie niemal wszystkie przedsiębiorstwa, który wdrożyły już u siebie taki model zarządzania, są bardzo zadowolone ze swojej sprawności biznesowej i generowanych zysków. Takie wnioski płyną z najnowszego badania zrealizowanego dla Macrologic SA przez ICAN Research.

Producent saun nowym klientem Novacura

novacuralogo2Firma Tylö AB, będąca czołowym producentem saun, natrysków i łaźni parowych, została nowym klientem firmy Novacura. Tylö projektuje i produkuje swoje urządzenia we własnym zakładzie w Halmstad, zajmującym 20000 m2. Firma zgłosiła się do Novacura z prośbą o pomoc w uporządkowaniu procesów logistycznych.

Wdrożenie systemu workflow w Burda International Polska

Wdrażanie innowacyjnych narzędzi, usprawniających funkcjonowanie firmy, to w dzisiejszych czasach nie tylko sposób na uzyskanie przewagi nad konkurencją, ale także konieczność. Wiedzą o tym zarówno duże korporacje, jak i średnie oraz mniejsze organizacje. Perfekcyjne rozwiązania to te skrojone na miarę, a takie zapewnia poznańska firma Primesoft Polska, oferująca narzędzie V-Desk. O jego zaletach mogła się przekonać jedna z kluczowych spółek mediowych – Burda International Polska.

International Tobacco Machinery Group rozszerza funkcjonalność systemu V-Desk

primesoftpolskaEfektywna współpraca z określonym klientem to najlepszy dowód, że firma jest godna zaufania. Dotyczy to zwłaszcza branży workflow, która – by zagwarantować zadowolenie klienta – musi wykazać się najwyższą jakością obsługi i najlepszym produktem.

Procesy są naturalnie wpisane w DNA każdej organizacji. Trzeba je tylko poukładać

macrologicChoć zarządzanie firmą w oparciu o dokładnie rozpisane i określone procesy nie jest jeszcze popularne w Polsce, to świadomość przedsiębiorców na temat takiego modelu rośnie. „Menadżerami zostają coraz częściej osoby z nowoczesnym podejściem do zarządzania” – twierdzi Anna Andraszek, dyrektor ds. jakości i rozwoju kadr w Macrologic SA. Jej zdaniem procesy są „naturalnie wpisane w DNA” organizacji”. Wystarczy je tylko dobrze poukładać.

Widząc potrzebę wzmacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwo Cargotec Poland, podjęło decyzję o wyborze oferowanego przez Suncode systemu klasy BPM jako narzędzia pozwalającego na realizację strategii ciągłego doskonalenia organizacji oraz realizowanych w niej procesów biznesowych.

3LP SA to jedno z największych centrów logistycznych w Polsce, oferujące zautomatyzowany outsourcing usług logistycznych podmiotom z sektora e-commerce. 3LP w liczbach to: 40 000m2 powierzchni magazynowej, ponad 100 000 wysyłek miesięcznie w trybie 24h, 35 000 lokacji szaf Lean Lift, 55 000 lokacji na zautomatyzowanej antresoli.

Jak dzięki BPM można zwiększyć produktywność pracowników?

Zwiększenie produktywności pracowników jest jednym z najważniejszych wyzwań stojących obecnie przed menadżerami i przedsiębiorcami. Wielu z nich szuka nowych możliwości motywowania, organizuje kursy zarządzania czasem pracy, a nawet stara się kontrolować to, co ich pracownicy robią w danej chwili. Coraz bardziej pożądanym rozwiązaniem stają się jednak również systemy zarządzania procesami biznesowymi. To one w dłuższej perspektywie mogą decydować o zwiększeniu produktywności i konkurencyjności firmy.

Obieg dokumentacji w firmach będzie szybszy i tańszy

Firmy mogą zaoszczędzić co najmniej 60 proc. czasu na obsługę danego procesu po wprowadzeniu elektronicznych dokumentów. W ten sposób oszczędzają również koszty i usprawniają obsługę klienta. Wprowadzenie w pełni cyfrowego obiegu dokumentów będzie teraz łatwiejsze. Od 1 lipca zacznie obowiązywać unijne rozporządzenie eIDAS ws. uznawania elektronicznych podpisów, a od 8 września do Kodeksu cywilnego zostanie wprowadzona forma elektroniczna czynności prawnej obok formy pisemnej.
 

Grupa Smithfield Polska zaprosiła Suncode do udziału w realizacji projektu implementacji rozwiązania Workflow i DMS zintegrowanego z systemem SAP. O wyborze spółki oraz oferowanego systemu zarządzania dokumentami i procesami biznesowymi Plus Workflow zdecydował bogaty dorobek wdrożeniowy, a także duże doświadczenie konsultantów Suncode.
 

Wiedza i doświadczenie ekspertów Suncode zdecydowały, że jedna z największych krajowych grup audytorskich REWIT wybrała Suncode jako wiarygodnego partnera, któremu powierzyła realizację projektu modernizacji i informatyzacji świadczonych przez nią usług.

Gotowy, czy dedykowany workflow?

primesoftpolskaBranża IT proponuje szereg narzędzi zwiększających wydajność przedsiębiorstw poprzez sprawne zarządzanie procesami biznesowymi. Które rozwiązanie wybrać? Na jakie czynniki zwrócić szczególną uwagę? Kluczowe jest kierowanie się potrzebami występującymi w organizacji. To one determinują wybór odpowiedniego DMS. Warto zaznaczyć dwie istotne różnice pomiędzy systemami workflow, które są dostępne na rynku.

Naspers rozwija obieg dokumentów z V-Desk

Najnowsze rozwiązania technologiczne, usprawniające obieg dokumentów w firmie, są konieczne zarówno w mniejszych przedsiębiorstwach, jak i międzynarodowych korporacjach. Sprawne funkcjonowanie i konkurencyjność, niezależnie od branży, zapewnia wdrażanie innowacyjnych narzędzi. Jednym z nich jest system DMS oferowany przez poznańską firmę Primesoft Polska.

E-faktura – Pięć prostych korzyści, które przekonają każdego sceptyka.

E-faktura to rozwiązanie ekologiczne i ekonomiczne. Wiedzą o tym liderzy rynku – największe sieci handlowe, firmy telekomunikacyjne, banki. W Unii Europejskiej faktura elektroniczna staje się nowym standardem. W niektórych krajach Europy (Dania) odsetek konsumentów odbierających e-faktury przekracza 70%, a w znacznej liczbie (m.in. Szwecja, Litwa, Austria) oscyluje wokół 50% . Polska ciągle zajmuje niechlubną pozycję jednego z outsiderów.

Polskie firmy od dawna na to czekają. Szykują się duże oszczędności

Przewagę konkurencyjną na rynku, przedsiębiorstwa nierzadko budują latami, w oparciu o kapitał, wiedzę, zasoby czy innowacje. Wzrost konkurencyjności coraz częściej determinowany jest również poprzez wdrożenie dedykowanych systemów informatycznych. Stanowią one z reguły cały zestaw rozwiązań do efektywnego zarządzania nie tylko zasobami, kapitałem czy czasem ale również dokumentami, sprawami i informacją. Umożliwiają one automatyzację, sprawne zarządzanie i obsługę niemalże wszystkich procesów biznesowych w firmie.

Nowe funkcjonalności dostępne w workflow V-Desk

Posiadacze najnowszej wersji systemu elektronicznego obiegu dokumentów V-Desk mają możliwość korzystania z nowych funkcjonalności, które wpływają na podniesienie komfortu pracy i przyczyniają się do zwiększenia efektywności procesów biznesowych zachodzących w przedsiębiorstwie.

Zarządzanie projektami: niezbędne odpowiednie narzędzia

sente logoW dobie globalizacji i ostrej konkurencji, zarówno na rynkach międzynarodowych, jak i lokalnych, przedsiębiorstwa – wypracowując przewagę konkurencyjną – mocno indywidualizują swoją ofertę, dopasowując ją elastycznie do specyficznych potrzeb klientów. Podejście takie wymusza zmianę stylu zarządzania – z pracy ciągłej, operacyjnej, na zarządzanie projektami. Skuteczne zaś zarządzanie projektami wymaga odpowiednich narzędzi. W tym informatycznych.

Wsparcie dla użytkowników systemu workflow V-Desk

Na rynku jest wiele firm oferujących system elektronicznego obiegu dokumentów. Który produkt wybrać spośród tylu różnorodnych ofert? Podpowiadamy na co zwracać uwagę, chcąc nawiązać współpracę z najlepszym partnerem biznesowym.

Piotr i Paweł oraz EDI

Piotr i Paweł, sieć 134 supermarketów w Polsce, inwestuje w komunikację EDI z kilkuset dostawcami. Najważniejsze dokumenty handlowe, w tym faktury i zamówienia, będą wymieniane drogą elektroniczną poprzez platformę Infinite EDI communicator, a następnie archiwizowane w elektronicznym archiwum.

Inteligentny OCR w systemie V-Desk

W zarządzaniu procesami biznesowymi ważną rolę odgrywają nowoczesne technologie oraz narzędzia, pozwalające na automatyzację i przyspieszenie pracy użytkowników. To one różnicują dostępne na rynku systemy workflow. Klienci decydujący się na wybór danego rozwiązania, zwracają uwagę na jego funkcjonalność, ale także na oferowane przez producentów narzędzia, dzięki którym użytkownicy mogą efektywniej korzystać z platformy.

Nadmiar dokumentów przytłacza Twoją firmę?
Czas pomyśleć o wdrożeniu systemu workflow V-Desk

primesoftpolskaPowszechnym problemem wielu przedsiębiorstw jest borykanie się z rosnącą ilością dokumentów biznesowych, nad którymi coraz trudniej zapanować. Jedynym rozwiązaniem tej sytuacji jest wdrożenie systemu elektronicznego obiegu informacji. Coraz więcej firm decyduje się na digitalizację dokumentów.

Elektroniczny obieg dokumentów V-Desk w firmie Herbapol Lublin S.A.

Narzędzia umożliwiające elektroniczny obieg dokumentów w firmie są coraz bardziej popularne, co widać na przykładzie stale rosnącej liczby wdrożeń przeprowadzanych przez firmę Primesoft Polska. Systemy workflow pozwalają nie tylko usprawnić komunikację w przedsiębiorstwie i uporządkować dokumenty, ale wpływają również na znaczne oszczędności.

Spółka ALPLA wybrała rozwiązanie Primesoft Polska

Digitalizacja dokumentów staje się coraz powszechniejsza. Firmy chcą być konkurencyjne, dlatego wdrażają innowacyjne rozwiązania, pozwalające m.in. usprawnić pracę zatrudnionych osób. Ma to bezpośrednie przełożenie na funkcjonowanie całego przedsiębiorstwa. O zwiększeniu efektywności dzięki systemowi workflow pisaliśmy już nie raz. Tym razem ma okazję przekonać się o tym firma ALPLA Sp. z o. o., która niedawno wdrożyła platformę V-Desk. Zakończona z sukcesem implementacja u światowego lidera w dziedzinie opakowań to doskonały przykład elastyczności narzędzia, które dostosowuje się do każdej branży.

Weryfikacja dostawcy możliwa dzięki V-Desk 

Obecnie najbardziej pożądanymi systemami elektronicznego obiegu dokumentów na rynku są kompleksowe narzędzia klasy DMS|workflow, umożliwiające obsługę wielu typów dokumentów funkcjonujących w przedsiębiorstwie. Nowoczesne przedsiębiorstwa wymagają implementacji wielozadaniowych rozwiązań. Dlatego też coraz popularniejsza staje się digitalizacja szerszych obszarów biznesowych.

Primesoft Polska optymalizuje procesy w Liberty Ubezpieczenia

Przedsiębiorstwa, które chcą efektywnie funkcjonować cały czas muszą optymalizować swoje działania. Jednym z rozwiązań pozwalających firmom na sprawne i skuteczne zarządzanie jest wdrożenie systemu elektronicznego obiegu informacji. Czy warto? Z pewnością tak. Przekonuje się o tym coraz więcej firm. Jedną z nich jest Liberty Direct – oferująca polisy przez telefon, Internet 
i multiagencje.

Back to top