RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna! |
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Jak sprzedawać systemy klasy CRM ?
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
xRM - rewolucja w bankowym CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
KISAN postawił na CRM salesforce.co
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Homo Creatore z CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Nowy wymiar CRM
Platforma xRM (Anything Relationship Management) stanowi naturalną ewolucję systemu CRM, powstałą w skutek zmian rynkowych i stale zmieniających się potrzeb klientów różnych sektorów biznesowych. Umożliwia tworzenie rozwiązań „szytych na miarę” organizacji i jej potrzeb.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM online z dedykacją dla Royal Canin
Tworzenie systemów CRM jako aplikacji webowych staje się coraz popularniejsze. Możliwości dodatkowo rosną, gdy CRM zostaje wzbogacony o funkcjonalności programu lojalnościowego. Przykładem takiego rozwiązania jest system stworzony przez Empathy Interactive dla Royal Canin Polska.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM z dedykacją dla wydawnictw
MKM s.c. wydawca Gazety Regionalnej obejmującej swym zasięgiem powiaty: Żarski, Nowosolski i Żagański, wdrożył system komplusSOZ – System Obsługi Zleceń Reklamowych. System komplusSOZ poza modułami typowymi dla systemów CRM, jak: baza danych Klientów i Domów Mediowych, działania handlowe, mailingi, oferty, posiada moduły umożliwiające tworzenie zleceń reklamowych, fakturowanie reklam oraz planowanie i raportowanie reklam.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Oracle przedstawia PeopleSoft Enterprise CRM 9.1
Aby pomóc przedsiębiorstwom w zwiększeniu produktywności użytkowników i wydajności działalności biznesowej oraz w obniżeniu kosztów posiadania procesów biznesowych CRM, firma Oracle wprowadziła na rynek system Oracle PeopleSoft Enterprise CRM 9.1.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
MICROSOFT DYNAMICS CRM dla Promedica24.pl
Promedica24 jest wschodnioeuropejskim liderem w usługach opieki na rynku niemieckim. Promedica24 świadczy usługi opieki klientom indywidualnym - osobom starszym lub chorym w ich własnych domach, a także klientom instytucjonalnym.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Vectra opiera windykacje o CRM
Wola Info zakończyła wdrożenie systemu do obsługi procesu windykacyjnego oraz narzędzi go wspierających dla drugiego co do wielkości operatora kablowego w Polsce - firmy Vectra. Wdrożenie kosztowało 0,8 mln zł.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM dla 280 użytkowników
Insoft sp. z o.o. wdrożył i przystosował system Microsoft Dynamics CRM 4.0 dla potrzeb grupy Barentz - dystrybutora na rynku surowców i dodatków dla różnych gałęzi przemysłu. Wdrożeniem objęto 280 użytkowników, w kilku krajach europejskich m.in. w Holandii, Belgii, Polsce, Niemczech, Czechach, Wielkiej Brytanii i Danii. W dalszej perspektywie planuje się udostępnienie systemu dla pozostałych oddziałów Grupy w innych krajach.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM w firmie FABLOK SA
FABLOK S.A. wykorzystuje oprogramowenie CRM i BPM autorstwa firmy SIMPLE - do obsługi rejestracji uzgodnień technicznych działu marketingu z klientami, oraz obiegu informacji pomiędzy działami odpowiedzialnymi za realizację poszczególnych etapów zleceń. Wdrożenie oprogramowania CRM i BPM zostało zrealizowane przez konsultantów SIMPLE Sp. z o.o.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
WEB-ski CRM w fabryce farb i lakierów
Fabryka Farb i Lakierów MALCHEM wdrożyła system do zarządania relacjami z klientem CRM firmy KOMPLUS. Aplikacja w wersji Web, dostępna z poziomu przegladarki internetowej zapewnia pracownikom MALCHEM szybki dostęp do danych kontaktowach Klientów. Sytstem umożliwia łatwy i sprawny dostęp do pełnej historii współpracy z Klientami. Dzięki modułowi Kontrakty umożliwia analizę potencjalnej i bieżącej sprzedaży.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Funella CRM za darmo
Firma True Solutions, twórca systemu Funnela CRM wspierającego zarządzanie kontaktami z klientami w oparciu o przeglądarke internetową, wychodzi na przeciw potrzebom "startup-ów". Firmy rozpoczynające działalność i spełniające trzy podstawowe warunki moga korzystać za darmo przez okres jednego roku z systemu Funnela. Zapraszamy do zapoznania się programem promocji: http://funnela.com/startups,pl
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
SAP CRM w Classen-Pol
Firma SAP Polska poinformowała dziś o rozpoczęciu projektu wdrożenia rozwiązania SAP CRM 7.0 w firmie Classen-Pol. Classen-Pol to jeden z liderów polskiego i europejskiego rynku wyrobów drewnianych, który zaopatruje klientów z całej Europy w panele podłogowe, skrzydła drzwiowe i listwy, a także inne wyroby z drewna.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Microsoft Dynamics CRM dla Trans Kampanii
Elastyczność działania , szybkość i trafności podejmowanych decyzji oraz szybkość realizacji zleceń klientów to kluczowe czynniki, które decydowały o wyborze systemu CRM w przez Trans Kampania Sp. z o.o. Po przeanalizowaniu dostępnych na rynku systemów, firma znalazła odpowiednie dla siebie rozwiązanie.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
SAS w Magicznym Kwadracie CRM
Firma SAS Institute została sklasyfikowana w Kwadrancie Liderów w raporcie firmy analitycznej Gartner "Magic Quadrant for CRM Multichannel Campaign Management" 1 W tym roku SAS znalazł się również w gronie liderów w opublikowanych przez firmę Gartner raportach dotyczących platform Business Intelligence oraz rozwiązań customer data mining.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Gestor GT , czyli nowy CRM na rynku
InsERT S.A., lider rynku oprogramowania dla małych i średnich firm, wprowadza na rynek Gestora GT - elastyczny system do zarządzania relacjami z klientem - CRM. Program zwiększa efektywność procesów handlowych i marketingowych opartych na współpracy z klientami. Skierowany jest do małych i średnich przedsiębiorstw o dowolnej specjalizacji.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM w branży reklamowej
Firma MARIN’S wdrożyła system komplusCRM w swoim oddziale obsługującym Europę Północną. W Polsce system firmy KOMPLUS został wdrożony kilka lat temu i ciągle rozwija się zyskując kolejne funkcjonalności. Oprócz podstawowych możliwości CRM został rozbudowany o moduł automatycznego tworzenia ofert, które mogą być dalej przekształcone w zamówienie, moduł komunikacji z produkcją oraz kalkulator kosztów produkcji.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
System CRM w branży środków transportu wewnętrznego
Rozwój firmy Linde Material Handling Polska w zakresie gromadzenia, zarządzania oraz przetwa¬rzania stale zwiększającej się liczby danych a jednocześnie zoptymalizowanie czasu pracy ukierunkowały potrzebę inwestycji w nowe wydajne rozwiązanie oparte o produkt Microsoft Dynamics CRM 4.0
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Funnela, czyli prosty system CRM
Funnela to prosty system CRM, który powstał jako alternatywa dla dużych i skomplikowanych systemów, często niedopasowanych do potrzeb małych przedsiębiorstw.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM7 w branży motoryzacyjnej
Wdrożenie systemu CRM7 w Auto-Part ma znaczenie wielowymiarowe. Podstawowym celem jest uporządkowanie i zgromadzenie w jednym miejscu spójnej wiedzy na temat aktualnych klientów firmy. Umożliwia to integracja systemu CRM z pakietem ERP CDN/ XL firmy Comarch.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
komplusCRM w drukarni
Firma DRUKPOL wdrożyła system CRM firmy Komplus wspomagający zarządzanie relacjami z Klientami. System wspiera dział sprzedaży w budowaniu dobrych relacji z Klientami oraz umożliwia dostęp do pełnych informacji o nich. Aplikacja daje również szerokie możliwości raportowania wszystkich działań.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Comarch Loyalty Management w Bayer CropScience
Sukcesem zakończyło się wdrożenie systemu Comarch Loyalty Management w firmie Bayer CropScience, będącej liderem rynku w zakresie ochrony roślin, biotechnologii i higieny sanitarnej. Comarch Loyalty Management to jeden z najbardziej nowoczesnych systemów informatycznych do obsługi programów lojalnościowych. Celem wdrożenia było umocnienie realizowanego przez Bayer CropScience programu lojalnościowego w branży ochrony roślin.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM w Perlan Technologies - koordynacja sprzedaży i serwisu
Firma Perlan Technologies – dostawca urządzeń i rozwiązań do przeprowadzania analiz chemicznych – zakończyła projekt wdrożenia systemu CRM update.seven w działach sprzedaży i serwisu. Dostawcą oprogramowania i usług jest firma update CRM Sp. z o.o..
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM w firmie szkoleniowej B&O Navigator
Firma B&O Navigator wdrożyła system komplusSOS – CRM dedykowany dla firm szkoleniowych. System dzięki indywidualnemu podejściu do specyfiki branży szkoleniowej, poza podstawowymi funkcjami CRM wspomaga zarządzanie szkoleniami otwartymi i zamkniętymi.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Astor wchodzi na rynek IT z własnym CRM-em
Spółka zajmująca się dotąd dystrybucją urządzeń z dziedziny automatyki i robotyki oraz oprogramowania do zarządzania produkcją wchodzi na nowe rynki. Astor zaczyna sprzedawać napędy oraz tworzy własny system klasy CRM. Nowymi inicjatywami kieruje powołany zarząd operacyjny.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM dla MuratorEXPO
Do firm korzystających z systemu CRM firmy Kompplus dołączyła ostatnio firma MuratorEXPO. System CRM wspiera dział sprzedaży oraz marketingu w budowaniu dobrych relacji z Klientami oraz umożliwia dostęp do pełnych informacji o nich.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Firma update software AG, austriacki producent rozwiązań do zarządzania relacjami z klientami (CRM), stworzyła centrum kompetencyjne „Industry Solutions International" (ISI). Zadaniem ISI jest wsparcie w zakresie CRM klientów z sektora przemysłowego, w szczególności branżę produkcyjną, budowlaną oraz nowoczesnych technologii.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Kryzys ...? - CRM7 odpowiedzią na kryzys
W obliczu kryzysu gospodarczego większość przedsiębiorstw znacznie zmodyfikowała swoje plany inwestycyjne. Firmy zamierzają inwestować głównie w obsługę klientów i konkurencyjność swojej oferty, gdyż walka o klienta najprawdopodobniej sprowadzi się do utrzymania istniejących odbiorców i nie oddania ich firmom konkurencyjnym. Istotne stanie się również gromadzenie i jak najlepsze przetwarzanie informacji nie tylko o klientach, ale również o konkurencji. W tym przypadku bardzo pomocne, a wręcz niezbędne okażą się systemy klasy CRM, ERP i Business Intelligence.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Loyalty Management w Likus Hotele
Krakowska sieć ekskluzywnych hoteli i restauracji jest pierwszą polską siecią, która uruchomi własny Program Lojalnościowy dla klientów grupy. Biznesową koncepcję programu oraz unikatowe narzędzie informatyczne - Software Mind Loyalty Management - dostarczyła firma Software Mind.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Novoterm z systemem CRM firmy Sente
Firma Novoterm - jeden z czołowych polskich producentów i dystrybutorów elektrycznych urządzeń grzewczych i wentylacyjnych wdrożyła system CRM firmy Sente. Nowa aplikacja ułatwia firmie współpracę z handlowcami zewnętrznym w zakresie sprzedaży i dystrybucji materiałów.