Newsletter

loading...
2013_IFS_160x200

Microsoft Dynamics CRM zwiększa efektywność sprzedaży w firmie Exatel

Exatel SA to jeden z wiodących operatorów telekomunikacyjnych w Polsce, dostarczający rozwiązania dla dużych i średnich przedsiębiorstw oraz administracji publicznej. Jako spółka należąca do Grupy Kapitałowej PGE, największego w Polsce przedsiębiorstwa sektora elektroenergetycznego, Exatel cieszy się stabilną pozycją na rynku. Firma powstała w 2004 roku z połączenia dwóch polskich operatorów telekomunikacyjnych o ponad 10-letniej tradycji: Tel-Energo i Telbanku, specjalizujących się w obsłudze rynku energetycznego, finansowego i operatorskiego.

Czytaj więcej...

CRM w Wielkopolskim Ośrodku Kształcenia 
i Studiów Samorządowych

Stowarzyszenie Wielkopolski Ośrodek Kształcenia i Studiów Samorządowych (WOKiSS) powstało w czerwcu 1990 roku i jest najstarszym oraz największym regionalnym stowarzyszeniem samorządów. Celem Stowarzyszenia jest wspieranie idei samorządu terytorialnego oraz pomoc
w podnoszeniu efektywności jednostek samorządu terytorialnego w realizacji zadań publicznych.

Czytaj więcej...

AGIS Fire & Security optymalizuje procesy sprzedażowe z systemem CRM

Dynamiczny rozwój firmy sprawiły, że pojawiła się konieczność optymalizacji procesów sprzedażowych i obsługi klientów. Celem firmy było skrócenie czasu obsługi i realizacji zleceń oraz zwiększenie efektywności pracy handlowców.

Czytaj więcej...

Fundacja Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa korzysta z rozwiązania Microsoft Dynamics CRM

Lokalne organizacje typu FHO św. Krzysztofa mają nawet po kilka tysięcy darczyńców. Mazowieckie hospicjum zaczynało od zaledwie kilku takich osób. Wraz z rozwojem na przestrzeni lat liczba ta wzrosła do ponad 6000. Przyczyniło się to do problemów organizacyjnych i braku możliwości efektywnego kontaktu z darczyńcami. Organizacja stale cięła koszty i nie stać jej było na zatrudnienie dodatkowych pracowników. Z tego właśnie powodu z jednej strony rodziły się nowe możliwości, lecz z drugiej – nie mogły one zostać należycie wykorzystane.

Czytaj więcej...

EUROCOLOR z systemem CRM firmy bs4 business solutions

EUROCOLOR Sp. z o. o. jest wiodącym producentem okien i drzwi w Polsce, działającym na rynku od 1996 roku. Firma od początku stawia na innowacyjność i konsekwentnie unowocześnia swoje linie technologiczne oraz dba o najwyższe standardy obsługi. W efekcie, obecnie posiada największy na rynku wybór okien w kategorii premium.

Czytaj więcej...

Microsoft Dynamics CRM platformą wsparca sprzedaży B2B w Polkomtel

Polkomtel potrzebował rozwiązania klasy CRM, które umożliwiłoby sprawne zarządzanie relacjami z klientami i partnerami, monitorowanie etapów realizacji poszczególnych działań, usprawnienie procesów między kluczowymi sprzedawcami i działami back-office oraz śledzenie statusów sprzedaży zaimplementowanych w systemie w formie procesu end-to-end.

Czytaj więcej...

ITCube CRM wspiera działania firmy AMADAR

Firma AMADAR Sp. z o.o. jest liderem na polskim rynku wyposażenia dla gabinetów stomatologicznych. Pozycję tę firma osiągnęła dzięki unikalnej strategii, opartej na indywidualnym podejściu do każdego klienta, najwyższej jakości obsługi i stałym poszerzaniu oferty i wiedzy.
 

Czytaj więcej...

CRM w ONNINEN

Onninen wdrożył rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM w celu udoskonalenia obsługi klienta, usprawnienia procesów sprzedaży i dystrybucji oraz wsparcia partnerów handlowych.
 

Czytaj więcej...

Grupa Hunters upolowała CRM7

Branża usługowa opiera się na klientach. Uzasadniony zatem jest fakt, że branża ochrony osób i mienia coraz częściej wdraża systemy klasy CRM. O tym, jakie kroki podejmować przy wdrożeniu systemu i jak przygotować firmę do nadchodzących zmian w zarządzaniu, opowiada Grupa Hunters, jedna z czołowych firm branży security, która wdrożyła system CRM7 od more7 Polska.
 

Czytaj więcej...

CRM w firmie ENERGA-OBRÓT

MICROSOFT - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiENERGA-OBRÓT SA potrzebowała rozwiązania, które wspomogłoby funkcjonowanie 3 kluczowych obszarów jej działalności: obsługi klienta strategicznego, obsługi procesu ofertowania do nowych klientów oraz obsługi przetargów publicznych. Stąd, w trosce o zaoferowanie jak najwyższego poziomu obsługi swoim kluczowym klientom, ENERGA-OBRÓT SA zdecydowała się na wdrożenie systemu klasy CRM.

Czytaj więcej...

loading...
loading...
loading...

Sage otwiera w Polsce swoje centrum...

Dobra kondycja polskiego rynku IT przekłada się na rosnące zainteresowanie firm z tego segmentu....

System ERP enova365 w Oxyline

Sprawna obsługa sprzedaży, produkcji, zaopatrzenia i magazynu dzięki systemowi enova365. Dostęp do...

Oracle i Integrated Solutions (IS) łączą...

Blisko połowa dużych firm chce skorzystać z usług w chmurze obliczeniowej – wynika z danych IDC....

Polska skraca cyfryzacyjny dystans do...

Choć w Europie Zachodniej firmy szybciej niż w Polsce przenoszą swoje dane do chmury, to...

Cała produkcja z Impuls EVO

O zarządzaniu produkcją z systemem ERP Impuls Evo opowiada Przemysław Kędzierski.

20170424 ERP dla produkcji
Show Panel
ENOVA365 KWADRAT
Show Panel

navireo 315x270

 

Show Panel
  • eq system banner2