RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna! |
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
"Kulturalny" CRM
Polski Teatr Tańca jest profesjonalnym autonomicznym zespołem, który od początku swojego istnienia zachwyca i nieustannie wprowadza prekursorskie przedsięwzięcia artystyczne. W teatrze dyrektor Ewy Wycichowskiej taniec jest nieustannym procesem odkrywania nowych przestrzeni, jest łamaniem barier, wykraczaniem poza stereotypy, przyzwyczajenia, standardy.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM w dla branży ochroniarskiej
DGP Dozorbud Grupa Polska Sp z o. o. to dynamicznie rozwijający się potentat na rynku usług z zakresu ochrony osób i mienia oraz szeroko rozumianych usług czystościowo –porządkowych. Firma posiada około 16 placówek w kraju i dzięki zdobytemu doświadczeniu oraz zaangażowaniu swoich pracowników świadczy usługi dla ponad 800 podmiotów gospodarczych.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM marki Simple w Wydawnictwie Literackim
Działając w rynkowych realiach Wydawnictwo Literackie zdecydowało się wesprzeć proces wydawniczy profesjonalnym systemem klasy CRM/BPM. Po przeprowadzeniu rozpoznania wśród potencjalnych dostawców wybrano ofertę SIMPLE Sp. z o.o. z Dąbrowy Górniczej, producenta systemu SIMPLE.CRM/BPM.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM dla Promedica24
Intersys podpisał umowę z firmą Promedica24 na wdrożenie systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0. Promedica24 rozpoczęła swoją działalność w 2004 roku, w odpowiedzi na wzrost zapotrzebowania na usługi opiekuńcze i pielęgniarskie. Usługi te firma świadczy dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych w Niemczech, Austrii oraz w Polsce.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM dla firm szkoleniowych
KOMPLUS wdrożył w firmie Corporate Coach U Poland dedykowany CRM dla firm szkoleniowych o nazwie komplusSOS. System oprócz tradycyjnych funkcjonalności CRM ułatwiających zarządzanie bazą kontaktów i budowanie relacji z Klientami posiada moduły do sprawnego zarządzania szkoleniami otwartymi i zamkniętymi.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
BPM w zarządzaniu reklamacjami
Firma Software Mind S.A., producent rozwiązań informatycznych dla biznesu, zakończyła w Fortis Bank Polska S.A. wdrożenie Systemu Reklamacji. W ramach projektu Spółka, we współpracy z przedstawicielami banku, przeprowadziła złożoną analizę, zaprojektowała rozwiązanie na bazie zebranych wymagań i wdrożyła kompletne rozwiązanie w oparciu o technologię BPM (Business Process Management).
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Sprzedaż bezpośrednia BillBird zinformatyzowana
Firma Software Mind S.A., producent rozwiązań informatycznych dla biznesu, wdrożyła w BillBird S.A. System Wsparcia Sprzedaży Bezpośredniej, którego głównym celem jest usprawnienie i informatyzacja procesu sprzedaży oraz poprawa jakości obsługi klientów.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Redakcja Polish Market wybrała komplusCRM
Systemy CRM w wydawnictwach zyskują na popularności. Coraz więcej redakcji decyduje się na wprowadzenie aplikacji CRM do zarządzania obszarem sprzedaży reklam. Oficyna wydawnicza – RYNEK POLSKI Sp.z o.o. wydająca Polish Market wdrożyła system do zarządzania relacjami z Klientem komplusCRM. System wspiera pracę działu sprzedaży oraz marketingu. Pomaga w zbieraniu wszystkich ważnych informacji w jednym miejscu oraz ułatwia planowanie pracy.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Strategia CO - DEVELOPMENT czyli twórzmy razem!
System CRM Berberis krakowskiej firmy BMS Creative będzie teraz rozwijany przez szerszą społeczność informatyków. Berberis jest komercyjnym oprogramowaniem przeznaczonym przede wszystkim dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wsparcie pełnej gospodarki magazynowej i produkcji plasuje go w istocie bliżej rozwiązań ERP, zaś skrót „CRM” jest raczej odzwierciedleniem pewnej filozofii, zgodnie z którą centralnym bytem systemu jest klient.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Comarch i BP rozwijają współpracę w zakresie systemu lojalnościowego
System Comarch Loyalty Management zarządza transakcjami lojalnościowymi dla BP w Niemczech, Polsce i Francji. Daje to w sumie ponad 10 milionów aktywnych kart i 4 miliony transakcji w ciągu tygodnia. Właśnie zostało zakończone wdrożenie nowego systemu w BP Polska, a w niedługim czasie również klienci BP w Hiszpanii będę mogli korzystać z udogodnień systemu.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM w pałacu Fryderyka Wilhelma III
Czasy się zmieniają a jednak „noblesse oblige”. Funkcje wszechmocnych majordomusów na dworskich salonach w Kotlinie Jeleniogórskiej przejmują systemy IT. Macrologic S.A. podpisał umowę na wdrożenie systemu CRM Xpertis w Pałacu Wojanów. System będzie wspomagał sprzedaż i strukturalizował bazy klientów.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Insoft CRM w firmie DNS Polska
DNS Polska zakończył wdrożenie systemu Insoft CRM do zarządzania kontaktami z klientami. System zbudowany na bazie Lotus Notes zastąpił dotychczasowe rozwiązanie CRM pracujące w firmie DNS, mając na uwadze poprawę wydajności pracy. Standardowa aplikacja Insoft CRM została dostosowana pod kątem działalności firmy, zwłaszcza w zakresie integracji danych z systemu ERP oraz obsługi procesów biznesowych.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM Berberis dla TBD Polska S.A
TBD-Polska S.A. wybrała system CRM Berberis krakowskiej firmy BMS Creative. TBD specjalizuje się w obsłudze informatycznej jednostek administracji publicznej (projektowanie i wykonawstwo w ramach wdrażania systemów informatycznych, outsourcing, consulting).
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Oracle wśród liderów rynku pakietów CRM
Dwa produkty firmy Oracle, Siebel CRM Professional Edition i Oracle CRM On Demand, zostały umieszczone wśród liderów rynku w niezależnym raporcie pt. „The Forrester Wave: Midmarket CRM Suites, Q3 2008", dotyczącym pakietów CRM dla firm rozwijających się, opublikowanym przez firmę Forrester Research w sierpniu 2008 r.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
SkyData - zintegrowane zarządzanie kontaktami
Podczas konferencji DEMOfall 08, firma SkyData Systems poinformowała o nowym produkcie – aplikacji dla biznesu typu CRM. Zapewnia ona zaawansowane zarządzanie kontaktami, biznesowymi i społecznościowymi sieciami, zarządzanie profilami, dostarcza informacji lokacyjnej oraz wiadomości. Jednym słowem umożliwia całościowe zarządzanie biznesowymi oraz personalnymi relacjami.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Zoho CRM liderem dla małych i średnich przedsiębiorstw
Zoho poinformował, iż CRM Magazine ogłosił firmę liderem w zakresie dostarczania Pakietu CRM dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Firma została wyróżniona ze względu na niskie koszty użytkowania oraz wysoki poziom funkcjonalności aplikacji Zoho CRM, jak również innowacyjną strategię marketingową firmy.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
IFS prezentuje nową wersję systemu CRM
IFS, globalny dostawca aplikacji dla przedsiębiorstw, ogłosił wprowadzenie na rynek nowej wersji aplikacji do zarządzania relacjami z klientami - IFS Sprzedaż i Marketing (CRM). Rozwiązanie oferuje użytkownikom końcowym znacznie wyższy komfort pracy ułatwiając im konfigurowanie i dostosowanie oprogramowania do ich potrzeb.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM7 dla kolejnej branży
Znana poznańska firma Print Systems zaopatrująca przedsiębiorstwa z branży poligraficznej w sprzęt oraz niezbędne materiały do druku zdecydowała, że system CRM, proponowany przez firmę more7 Polska Sp. z o. o. , będzie najlepszym rozwiązaniem wspomagającym zarządzanie firmą oraz podnoszącym efektywność jej pracy.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM w CCIFP
Wybierając system CRM Francuska Izba Przemysłowo - Handlowa w Polsce poszukiwała firmy oraz systemu, który odzwierciedlałby jej cechy oraz filozofię działania, czyli stawiała nacisk na wiedzę, doświadczenie, prestiż oraz niestandardowe rozwiązania. W procesie wyboru systemu CRM Izba Francuska wspomagana była przez kilka największych firm francuskich obecnych na polskim rynku, będącymi członkami CCIFP m. in. Carrefour Polska.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Prapremiera Oracle Sales Prospector
Na konferencji „Enterprise 2.0" odbywającej się w Bostonie, USA, firma Oracle przedstawiła nową aplikację służącą do zarządzania kontaktami z klientem o nazwie Oracle Sales Prospector. Aplikacja została zaprojektowana tak, by rozszerzyć istniejące systemy CRM i zwiększyć wydajność specjalistów ds. sprzedaży.- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM na iPhone
Firma update software AG, austriacki producent rozwiązań do zarządzania relacjami z klientami, wprowadziła do swojej oferty moduł update.seven touch, który pozwala na korzystanie z systemu CRM za pośrednictwem telefonu Apple iPhone. Aplikacja działa w trybie online pod przeglądarką internetową Safari. Mobilni użytkownicy mogą dotrzeć do potrzebnych danych za pomocą kilku dotknięć ekranu swojego urządzenia.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
SAP CRM dla 200 000 klientów
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Protor z systemem CRM
7milowy, firma specjalizująca się we wdrożeniach systemów klasy ERP i CRM, podpisała umowę na wdrożenie systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0. Nowym Klientem jest działająca w segmencie usług IT firma Pretor. Pretor specjalizuje się w kompleksowych usługach IT dla biznesu i jednostek administracji publicznej oraz sprzedaży sprzętu informatycznego.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Nowe funkcje CRM w SAP All In One
Firma SAP AG zaprezentowała nowe funkcjonalności zarządzania kontaktami z klientami, wchodzące w skład systemu ERP - SAP® Business All-in-One, dedykowanego przedsiębiorstwom średniej wielkości. Moduły te oparte są aplikacji SAP® Customer Relationship Management (CRM) w jego najnowszej wersji - 2007.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Bayer MaterialScience z systemem SAP CRM
Firma SAP AG poinformowała, że Bayer MaterialScience — oddział firmy Bayer AG i jeden z największych światowych producentów tworzyw sztucznych, wybrał najnowszą wersję aplikacji SAP® Customer Relationship Management (SAP CRM) by zapewnić najwyższy standard obsługi klientów przez działy sprzedaży. Głównymi czynnikami, które wpłynęły na wybór rozwiązania SAP przez Bayer MaterialScience, były prostota interfejsu użytkownika aplikacji SAP CRM 2007 oraz wykorzystanie zintegrowanej platformy przetwarzania procesów biznesowych.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
SAP CRM i BlackBerry
Firmy SAP AG oraz Research in Motion (RIM) poinformowały o nawiązaniu współpracy partnerskiej, która ma na celu zapoczątkowanie nowej ery mobilności w przedsiębiorstwach. Platforma bezprzewodowa BlackBerry zmieniła już sposób używania poczty elektronicznej. Firmy SAP i RIM wprowadzą dodatkowo możliwość korzystania z aplikacji SAP CRM, przy zachowaniu równie wysokiego poziomu niezawodności oraz przyjazności dla użytkownika.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Cztery Czwarte z komplekoswym CRM-em
Renomowana warszawska agencja reklamowa Cztery Czwarte Sp. z o.o. zdecydowała się na wdrożenie systemu CRM7 jako jedynej aplikacji w pełni korespondującej ze specyfiką jej funkcjonowania. System CRM7, oprócz podstawowych funkcjonalności CRM takich jak zarządzanie bazą danych oraz kontaktami, zawiera w sobie bardzo rozbudowany moduł zarządzania projektami.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Salesforce.com integruje się z Google
Google poinformował o utworzeniu nowego projektu Salesforce for Google Apps powstałego w wyniku integracji swojego pakietu aplikacji internetowych z zestawem aplikacji typu CRM, umożliwiającym zarządzanie relacjami z klientami, oferowanym przez serwis salesforce.com
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Lewiatan postawił na ITCube CRM
Lewiatan Kujawy Sp. z o.o. po długich poszukiwaniach odpowiedniego produktu na Rynku systemów klasy CRM zdecydował o wdrożeniu oprogramowania ITCube CRM. Główne wymagania jakie stawiano przed systemem to: możliwość koordynowania pracy biura oraz mobilnych handlowców, możliwość dokładnego opisu kontrahentów oraz obsługiwanych sklepów, odwzorowanie w systemie procedur istniejącyh w firmie oraz ścisła integracja z systemem sprzedażowym SYMFONIA. Kluczowa okazała się wymiana danych, która odbywa się w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem tabel pośrednich w bazie systemu ITCube CRM oraz raportów, stworzonych przez autoryzowanego, złotego partnera firmy SAGE. Zapis do bazy systemu SYMFONIA odbywa sie więc w 100% zgodnie z wymogami firmy SAGE.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Microsoft Dynamics CRM w firmie konsultingowej
7milowy, dostawca rozwiązań wspierających zarządzanie w małych i średnich przedsiębiorstwach, zakończył w marcu implementację systemu Microsoft Dynamics CRM u kolejnego Klienta. Nabywcą usług wdrożeniowych jest firma KC Consulting zajmująca się dostarczaniem rozwiązań zarządzania drukiem oraz szeroko rozumianą integracją systemów informatycznych.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Grand Prix CRM 2007 roku dla enova!
W dniu 11 marca 2008 firma Soneta Sp. z o.o. – producent oprogramowania dla Biznesu enova – zdobyła I miejsce w konkursie organizowanym w przez ABG Centrum Promocji Biznesu na najlepszą aplikację CRM 2007 roku! Nagrodę w imieniu firmy Soneta odebrał Zbigniew Boguś Kierownik Modułu enova CRM, który stwierdził: „nie traktuję tego wyróżnienia jako ukoronowania pracy, ale jako etap w rozwoju naszej aplikacji i motywację do dalszych udoskonaleń!”.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Mobilny Microsoft Dynamics CRM
Microsoft poinformował o wprowadzeniu na rynek serwisu stworzonego przez firmę Logotec Engineering, umożliwiającego mobilne korzystanie z systemu Microsoft Dynamics CRM. Serwis umożliwia tworzenie mobilnych odpowiedników oprogramowania CRM, dzięki którym użytkownik uzyskuje dostęp do danych za pośrednictwem urządzeń mobilnych wyposażonych w system Windows Mobile.