loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

21 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 55 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności, JEST JUŻ DOSTĘPNY DO POBRANIA!


KLIKNIJ I POBIERZ EGZEMPLARZ JUŻ DZIŚ!


PARTNERZY RAPORTU ERP 2021

microsoft logo 2018Firma Unidevelopment SA – firmy OneDynamics – wdrożyła rozwiązanie chmurowe Dynamics 365 Sales. Unidevelopment zyskał lepszy i łatwy dostęp do swoich zintegrowanych danych w dowolnym czasie i z dowolnego miejsca. Firma może teraz znacznie efektywniej zarządzać procesami, stale wzmacniając filary swojej działalności: jakość, profesjonalizm i bezpieczeństwo.


 REKLAMA 
 sente 
 
Założona w 2008 roku firma Unidevelopment jest częścią Grupy Unibep - jednej z wiodących firm budowlanych w kraju. Firma realizuje projekty budownictwa mieszkaniowego w takich miastach jak Warszawa, Poznań, Radom i Gdańsk.

Na przestrzeni kilkunastu lat nasza działalność znacznie się rozrosła, dlatego ważne było, aby obsługiwać naszych klientów jeszcze szybciej i efektywniej - mówi Patrycja Świerad, kierownik Działu Obsługi Klienta w Unidevelopment.


Nasze poprzednie rozwiązanie sprzedażowe nie spełniało już oczekiwań pod względem wydajności i bezpieczeństwa“, dodaje Łukasz Krzemiński, kierownik działu IT Grupy Unibep. „Musieliśmy uruchamiać VPN, aby uzyskać dostęp do systemu. Było to nieefektywne, więc zaczęliśmy rozglądać się za rozwiązaniami w chmurze.


Po wypróbowaniu różnych opcji Unidevelopment podjął decyzję na podstawie koncepcji dostarczonej przez partnera technologicznego OneDynamics.

Prawie cały proces sprzedaży w chmurze

Zobaczyliśmy, że Dynamics 365 Sales jest wysoce konfigurowalny dzięki różnym dodatkom i można go efektywnie wykorzystać w naszym biznesie - mówi Patrycja Świerad.


Rozwiązania chmurowe objęły niemal cały proces sprzedaży: od zapytania ofertowego, rejestracji i zarządzania bazą klientów, po przygotowanie ofert i umów, zarządzanie płatnościami, fakturami, czy bieżącą obsługęklientów na różnych etapach zakupu.

Wcześniej do tych operacji było wykorzystywanych kilka niepowiązanych ze sobą narzędzi, co zajmowało dużo czasu, zarówno naszego, jak i klienta. Teraz wszystkie te czynności wykonujemy w bardzo bezpiecznym środowisku chmurowym.


Aby podnieść jakość obsługi klienta, skorzystaliśmy z Microsoft Dynamics 365 Customer Sales - kontynuuje Łukasz Krzemiński. „OneDynamics wspierało nas w całym procesie, organizując szkolenia i warsztaty z każdej funkcji, co ułatwiło nam wdrożenie. Możliwości automatyzacji rozwiązania, takie jak opcja autouzupełniania, okazały się istotną wartością - oszczędzamy czas na wypełnianiu informacji o kliencie dla każdego kontraktu i unikamy błędów.


360-stopniowy widok na biznes

Korzyści z wykorzystania Dynamics 365 zostały zaobserwowane niemal natychmiast po wdrożeniu we wszystkich obszarach firmy.

Wcześniej, gdy potrzebowaliśmy szczegółowych informacji, np. czy umowa została podpisana, czy wpłynęła płatność, musieliśmy kontaktować się bezpośrednio z innymi działami - wyjaśnia Patrycja Świerad. „Teraz każdy w firmie ma ujednolicony widok 360˚ na dane i dokumenty z całego procesu sprzedaży, ponieważ są one zintegrowane. Nasze operacje i procesy mogą być zrealizowane w czasie o połowę krótszym.


Praca papierkowa pochłaniała kiedyś mnóstwo czasu. Teraz może być szybko wykonana - podkreśla Łukasz Krzemiński. Dane o klientach pobierane są od razu, a komunikacja wewnętrzna nigdy nie była tak płynna.


Widząc korzyści rozwiązań chmurowych, Unidevelopment rozważa kolejne projekty.

W najbliższym czasie planujemy wdrożyć jeszcze więcej narzędzi Microsoft, takich jak rozwiązania do raportowania i analityki mówi Patrycja Świerad.


Źródło: www.microsoft.com/pl-pl/

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top