Zarządzanie relacjami z klientami w dobie cyfryzacji: rola enova365

W świecie biznesu, który nieustannie ewoluuje, strategiczne zarządzanie interakcjami z klientami, znane jako CRM, jest nieodzowne dla…

System CRM a zarządzanie relacjami z klientem

Aby osiągnąć sukces w biznesie, z całą pewnością potrzebne są świetnej jakości produkty bądź usługi oraz doskonały serwis. Kluczem do…

System CRM jako projekt indywidualny – co warto wiedzieć?

Wielu przedsiębiorców jest obecnie zainteresowanych wdrożeniem oprogramowania CRM. Zainteresowanie systemami CRM jest spowodowane przede wszystkim…

Małe i średnie firmy chcą inwestować w relacje i sztuczną inteligencję

W 2019 roku dla firm z sektora MSP najważniejsze jest wzbudzenie zaufania w otoczeniu rynkowym. Według przedsiębiorców, aby utrzymać

Przełomowe technologie to nie przyszłość Marketing Automation – to teraźniejszość

Sztuczna Inteligencja to przyszłość marketingu – to stwierdzenie powtarzane raz za razem przez prawie wszystkich w branży. Jednak czy nie…

Mobilna aplikacja Comarch w rękach serwisantów Airpress

Airpress, producent sprzętu pneumatycznego, odd kilku miesięcy korzysta z aplikacji przeznaczonej do wsparcia pracowników punktów serwisowych -

Previous Next Play Pause
loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

System Polaris aplikacją roku 2006 Microsoft

Polaris CRMSystem POLARIS opracowany przez firmę DS Software, producenta oprogramowania do zarządzania informacją w małych i średnich przedsiębiorstwach, otrzymał nagrodę w konkursie Microsoft - Aplikacja Roku 2006. Oprócz tego został wyróżniony jako najlepsze rozwiązanie wspomagające pracę przedsiębiorstwa. W konkursie wystartowały 83 aplikacje. Nagrody zostały rozdane wczoraj, podczas oficjalnej gali.

System ITCube w kolejnej spółce

ITCube CRMNa początku marca zakończyło się wdrożenie systemu ITCube CRM w poznańskiej firmie Romwit Ppolska. Pakiet wraz z odpowiednimi modyfikacjami umożliwił realizację procesów biznesowych związanych m.in. z ewidencjonowaniem danych dotyczących kontrahentów oraz historii kontaktów z nimi.

Novitus usprawnia obsługę kluczowych klientów dzięki mySAP CRM

BCCW firmie Novitus zakończyło się wdrożenie sklepu internetowego (Internet Sales Application - ISA) w systemie SAP. Wdrożony element mySAP CRM usprawni zarządzanie procesem sprzedaży do dystrybutorów. Zrealizowany przez BCC projekt, jeden z pierwszych w Polsce z tego zakresu, trwał 4 miesiące.

Lumena z update CRM

W lutym b.r. Lumena s-ka z o.o. podpisała umowę partnerską z update CRM S.A., jednym z czołowych europejskich dostawców systemów typu CRM. Lumena oferować będzie swoim Klientom rozwiązanie firmy update CRM - system update.seven.

Tablica Wyników (Dashboard) w systemie ISOF

Heuthes CRMFirma HEUTHES opracowała i wprowadziła do systemu ISOF nową funkcję Tablicy Wyników (ang. Dashboard), będącą częścią CRM/DMS. Dzięki nowej funkcji możliwe jest wygenerowanie na pulpicie systemu ISOF lub w dokumencie DMS zestawu wykresów powstałych w oparciu o dane raportowane przez poszczególne moduły systemu.

OKAY CRM w sieci dystrybucji OPTIMUS SA

Clix CRMClix Software Sp. z o.o., czołowy polski dostawca systemów CRM dla małych i średnich przedsiębiorstw, producent znanego systemu OKAY CRM, rozpoczyna współpracę z OPTIMUS SA. W ramach podpisanej umowy OPTIMUS SA staje się dystrybutorem programu OKAY CRM.

Matrix.pl wspiera obsługę klientów biznesowych Plus GSM

Matrix.pl, dostawca rozwiązań informatycznych dla instytucji i przedsiębiorstw z sektora korporacyjnego, zakończył wdrożenie nowej wersji aplikacji do obsługi klientów biznesowych sieci Plus GSM w Polkomtel S.A. System Asystent umożliwia klientom sieci komórkowej m.in. samoobsługowe zarządzanie własnym kontem, składanie zamówień, generowanie raportów billingowych czy zlecanie usług serwisowych, a operacje na koncie klienta dokonują się w czasie rzeczywistym. To pierwszy tego typu system wdrożony na polskim rynku telekomunikacyjnym, nowatorski także w skali europejskiej.

SAP wprowadza rozwiązanie SAP® CRM On-Demand – CRM na żądanie.

SAP ERP CRMFirma SAP AG (NYSE: SAP), dbając o dostarczanie rozwiązań, które będą spełniały teraźniejsze i przyszłe potrzeby dużych firm, ogłosiła rozszerzenie zastosowań mySAP CRM (mySAP Customer Relationship Management), wiodącego rozwiązania do zarządzania relacjami z klientami, o system CRM dostępny na żądanie – SAP CRM On-Demand. Rozwiązanie SAP® CRM On-Demand zaprojektowano dla dużych i średnich firm i organizacji w celu zarządzania sprzedażą, serwisem i marketingiem przez Internet, za pomocą prostej w obsłudze aplikacji. Oprogramowanie to jest oferowane w ramach modelu licencjonowania opartego na subskrypcji.

Oracle staje się liderem na rynku systemów CRM

Oracle CRMKorporacja Oracle ogłosiła zakończenie procesu łączenia z firmą Siebel Systems, Inc. został całkowicie zakończony. „Oracle staje się od dzisiaj niekwestionowanym liderem na rynku oprogramowania do zarządzania kontaktami z klientem CRM” – powiedział Dyrektor Generalny Oracle, Larry Ellison. „Dzięki naszemu zaangażowaniu w ciągłe doskonalenie nowoczesnych aplikacji i systemów warstwy pośredniej opartych na standardach, wysunęliśmy się na czołowe miejsce w dziedzinie oprogramowania dla biznesu i usług outsourcingowych. Połączenie z firmą Siebel wydatnie przyspiesza ten proces”.

100 firm używa ITCube CRM

ICsoultions CRMICsolutions, dostawca internetowych rozwiązań biznesowych, oraz producent kompleksowego systemu do zarządzania relacjami z klientami ITCube CRM, zaliczył rok 2005 do bardzo udanych. Ponad dwukrotnie wzrosła ilość sprzedanych systemów - już przeszło 100 przedsiębiorstw zdecydowało się na wdrożenie autorskiego rozwiązania CRM, który usprawnia zarządzanie kontaktami z klientami, zwiększa ich lojalność, usprawnia planowanie i prowadzenie działań sprzedażowych oraz marketingowych.

Nowa wersja oprogramowania recentCRM 3.5!

Connect Distribution
Firma Connect Distribution wprowadza do sprzedaży nową wersję oprogramowania do zarządzania kontaktami z klientami - recentCRM v. 3.5.

{MosModule module=EXACT_LICZNIK_KATALOG}
Exact wspomaga procesy biznesowe w firmie Plannja

{MosModule module=EXACT_LICZNIK_LOGO}
Firma Plannja Sp. z o.o. podjęła decyzję o wdrożeniu zintegrowanego systemu Exact Globe 2003 Enterprise wspierającego zarządzanie. Wdrożenie obejmie niemal wszystkie procesy biznesowe, a w przyszłości zostanie rozszerzone o rozwiązanie Exact e-Synergy.

Work Serwis – apetyt na Lotus Notes

Macrosoft ERP CRMMacroSoft Wrocław zrealizował w Grupie Work Serwis kontrakt wart 0,5 miliona pln. Wdrożenie objęło wszystkie spółki wchodzące w skład Grupy. Wdrożenie rozwiązania Lotus Notes pozwoli na szybki rozwój sieci oddziałów Grupy. W ramach kontraktu MacroSoft Wrocław dostarczył pełną platformę sprzętowo systemową.

Wdrożenie systemu MBS CRM

BizTech Konsulting SA zakończył wdrażanie systemu Microsoft Business Solutions CRM na potrzeby działu handlowego portalu Onet.pl.BizTech dostarczył 60 licencji MBS CRM, z których będą korzystali pracownicy działu handlowego, marketingu oraz kierownictwa w regionalnych biurach największego polskiego portalu, zarówno w centrali, jak i oddziałach regionalnych. Jest to, jak dotąd, największe wdrożenie systemu MBS CRM w Polsce, poza siecią partnerów handlowych Microsoftu.

FreeCRM od more7

more7 CRMPoznańska firma more7 Polska udostępnia bezpłatnie specjalnie przygotowaną aplikację FreeCRM dla każdego. Wystarczy zarejestrować się na stronie www.more7.pl i wypełnić załączoną ankietę, aby pobrać całkowicie za darmo FreeCRM wraz z instrukcją instalacji i podręcznikiem użytkownika.

Raport PMR: polski rynek CRM poniżej oczekiwań

Według najnowszego raportu firmy badawczej PMR, polski rynek CRM rozwija się powoli, a jego perspektywy wzrostu są słabe. Dzieje się tak mimo nadziei wiązanych w ostatnich latach z tym sektorem przez dostawców oprogramowania wspomagającego zarządzanie. Używane w Polsce pakiety CRM to zazwyczaj proste, mało rozbudowane rozwiązania.

Update CRM wchodzi do Polski

W ciągu trzech lat chcemy znaleźć się w pierwszej trójce dostawców rozwiązań CRM" - zapowiada Uli Kottmann, dyrektor generalny update CRM, firmy powstałej po przejęciu spółki Process4E przez austriackiego dostawcę systemów CRM - update software AG, producenta systemu marketing manager.

Infinity Group: nowy podmiot specjalizujący się w rozwiązaniach IT

Infinity GroupInfinity Group, firma zajmująca się prowadzeniem projektów e-marketingu oraz rozwojem autorskich rozwiązań IT, wydzieliła ze swojej struktury trzy samodzielne podmioty. Jednym z nich jest Infinity Systems, który koncentrować się będzie na rozwoju i sprzedaży własnych rozwiązań informatycznych. Rozwiązania Infinity Systems wspomagają procesy sprzedaży, marketingu, marchandisingu oraz field marketingu w dużych przedsiębiorstwach i organizacjach.

Targi w informatycznej awangardzie

IDSMiędzynarodowe Targi Poznańskie (MTP) stawiają na obsługę klienta i dlatego zdecydowały się wdrożyć Ultimus BPM Suite - kompleksowy system klasy Business Process Management. Partnerem wdrożeniowym MTP w tym innowacyjnym przedsięwzięciu będzie firma IDS Scheer Polska – światowej  klasy specjalista w optymalizacji procesów biznesowych

System BusinessNet wśród najlepszych rozwiązań dla europejskiej bankowości nagrodzonych w Londynie

COMARCH CRMBank BPH otrzymał główną nagrodę w kategorii "Best Customer Relationship Achievement", za system internetowej bankowości korporacyjnej BusinessNet. Jest to pierwsza tego typu nagroda przyznana polskiemu bankowi. Rozwiązanie informatyczne zostało opracowane przez Bank BPH na bazie najnowocześniejszych rozwiązań wspomagających zarządzanie relacjami z klientami dostarczonych przez Comarch.

Clix Software podsumowuje 1 rok działalności

Clix Software CRMClix Software Sp. z o.o. , polski dostawca systemów CRM dla małych i średnich przedsiębiorstw, producent znanego systemu OKAY CRM, podsumował pierwszy rok swojej działalności. W okresie tym sprzedał 710 licencji oprogramowania OKAY CRM i pozyskał 148 klientów.

SAP wprowadza SAP Sales Express

SAP CRM, ERP, HR, Business IntelligenceFirma SAP poinformowała o wprowadzeniu na polski rynek pakietu SAP Sales Express – prekonfigurowanego rozwiązania CRM opartego na mySAP CRM. Jest to przystępne cenowo, elastyczne rozwiązanie przeznaczone dla zarówno średnich jak i dużych firm, które chcą szybko wdrożyć system zwiększający efektywność sprzedaży oraz usystematyzować swoje procesy biznesowe w takich obszarach, jak: zarządzanie informacjami o klientach oraz kontaktami z nimi, projektami sprzedażnymi oraz kampaniami marketingowymi. Oferta SAP Sales Express to również usługi wdrożeniowe, dzięki którym możliwe jest wdrożenie systemu CRM w czasie 6-8 tygodni. Dzięki rozwiązaniu SAP Sales Express firma może zbudować zaawansowany system wsparcia sprzedaży w krótkim czasie i w korzystnej cenie, uzyskując szybko efekty biznesowe i zwrot z inwestycji.

Lojalność wg Comarcha w Rosji

Comarch ERP, CRM, Business IntelligenceComarch podpisał w dniu wczorajszym umowę o wartości ponad 3,3 mln zł na wdrożenie systemu informatycznego do zarządzania lojalnością klientów i budowania programów lojalnościowych z klientem w Rosji. System informatyczny będzie oparty o flagowe rozwiązanie Comarch klasy CRM, AURUM LoyaltyCare.

"Safe Passage" z Siebela na CRM SAPa

SAP systemy ERP, HR, CRM, Business IntelligenceZarząd firmy SAP AG ogłosił dzisiaj rozszerzenie programu bezpiecznej migracji „Safe Passage”, obejmującego aplikacje, technologię oraz usługi wsparcia SAP, o specjalną ofertę dla firm wykorzystujących oprogramowanie CRM firmy Siebel. Rozszerzenie programu „Safe Passage” ma na celu dalsze wzmocnienie wiodącej pozycji SAP wśród dostawców rozwiązań CRM. Nowa oferta SAP zapewnia bezpieczną migrację firmom, które muszą poradzić sobie z niepewnością spowodowaną trwającym przejęciem firmy Siebel przez Oracle Corporation oraz z wyzwaniami, które ten proces może spowodować.

20 mln Euro za "lojalność" z COMARCH S.A.

Comarch systemy ERP, CRM, HR, Business IntelligenceWiodący światowy koncern energetyczny podpisał ramową umowę z Comarch na budowę, wdrożenie, integrację i utrzymywanie globalnego systemu lojalnościowego opartego o rozwiązanie Comarch AURUM LoyaltyCare. W ramach umowy, której wartość w zależności od liczby krajów może osiągnąć 20 milionów Euro, Comarch wdroży swój system w najważniejszych dla koncernu rejonach geograficznych. Umowa ramowa obejmuje podpisane do tej pory kontrakty ze spółkami zależnymi koncernu dotyczące wdrożenia systemu w jednym z krajów zachodnioeuropejskich o wartości 4,1 mln Euro. System będzie hostowany w Polsce, w centrach danych Comarch. Aktualnie prowadzone są negocjacje z przedstawicielstwami koncernu w kolejnych krajach na całym świecie.

Novitus wykorzysta mySAP CRM do obsługi sprzedaży internetowe

Firma SAP Polska poinformowała o podpisaniu umowy na sprzedaż rozwiązania mySAP CRM w firmie Novitus. Novitus jest największym na polskim rynku dostawcą urządzeń fiskalnych, w tym kas i drukarek. W ramach umowy z SAP Polska Novitus skorzysta z oferowanej przez mySAP CRM funkcjonalności stałej obsługi klienta za pomocą internetowego systemu samoobsługi klientów. mySAP CRM ułatwi sprzedaż elektroniczną za pomocą portalu internetowego ok. 700 dystrybutorom.

Nowy LINFO CRM z Macrosoft - premiera w październiku

MacroSoft przedstawi w październiku nowa wersję systemu LINFO. Produkt oznaczony symbolem STD będzie lepiej dostosowany do potrzeb sektora MŚP. Prace programistyczne nad nową wersją systemu trwały sześć miesięcy. Nowy system przygotowano technologicznie na premierę platformy Lotu Notes Domino R7.

Wdrożenie Logotec CRM9000 Web Edition w Kegel-Błażusiak

Firma Kegel-Błażusiak z Nowego Targu, wiodący polski producent profesjonalnej odzieży roboczej i ochronnej oraz pokrowców i akcesoriów samochodowych, rozpoczął wdrożenie systemu Logotec CRM9000 Web Edition. System dostarczyła spółka Logotec Enterprise z Wrocławia, która również realizuje prace wdrożeniowe.

 

CRM w Top Consulting

Informatyczna firma Empinox.com zakończyła wdrożenie pierwszego etapu modułów systemu CRM w warszawskiej firmie konsultingowej - Top Consulting.

327 sprzedanych licencji na OKAY CRM

Clix Software Sp. z o.o., polski dostawca systemów CRM dla małych i średnich przedsiębiorstw, producent systemu OKAY CRM, podsumował I półrocze 2005 roku. W okresie tym sprzedał 327 licencji oprogramowania OKAY CRM i pozyskał 93 klientów.

 

Back to top

0 - Błąd: 0

0

OOM command not allowed when used memory > 'maxmemory'.

The Page you are looking for doesn't exist or an other error occurred.
Go back, or head over to the home page to choose a new direction.