Wsparcie dla użytkowników systemu workflow V-Desk

Na rynku jest wiele firm oferujących system elektronicznego obiegu dokumentów. Który produkt wybrać spośród tylu różnorodnych ofert? Podpowiadamy na co zwracać uwagę, chcąc nawiązać współpracę z najlepszym partnerem biznesowym.


 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
 
Warto sugerować się nie tylko funkcjonalnością narzędzia, ale także usługami dodatkowymi świadczonymi przez przedsiębiorstwa, takimi jak np.: analiza przedwdrożeniowa lub wsparcie IT oferowane po przeprowadzonej implementacji. Z dostępnych w tej branży rozwiązań przyjrzeliśmy się bliżej spółce ze stolicy Wielkopolski – Primesoft Polska. Niedawno skupiliśmy się na opisie analizy i jej zalet, tym razem przedstawiamy wsparcie powdrożeniowe, czyli usługę Upgrade&Support. W jej ramach spółka Primesoft Polska dostarcza swoim klientom aktualizacje systemu, wynikające z jego rozwoju, ale także konieczności dostosowania narzędzia do zmian technologicznych. Obejmuje ona także przeprowadzanie uzupełniających szkoleń oraz systematyczne udostępnianie rozszerzonej dokumentacji.

Ponadto wsparcie przewiduje także konsultacje dotyczące bieżącej obsługi i administracji systemu. Firmy, które zdecydowały się na tę usługę mają zapewnioną pomoc podczas wystąpienia jakichkolwiek usterek. Dział wsparcia odpowiada na zgłoszenia, dzięki czemu klienci bardzo szybko uzyskują profesjonalne doradztwo. Firma Primesoft Polska zapewnia natychmiastową eliminację usterek, a w przypadku pojawienia się błędu krytycznego, specjaliści proponują uruchomienie rozwiązań zastępczych, umożliwiających kontynuację użytkowania systemu z zachowaniem pełnej funkcjonalności.

Dodatkowo producent systemu elektronicznego obiegu dokumentów w okresie 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego świadczy swoim klientom bezpłatne usługi gwarancyjne.
Większość naszych Klientów decyduje się na korzystanie z usługi Upgrade&Support. Kluczowe jest dla nich wsparcie IT naszych specjalistów. Wiedzą, że mogą na nas polegać – mówi Dorota Szajek z Primesoft Polska. Zadowolenie Klientów jest dla nas priorytetem. Doskonalimy zarówno system V-Desk, jak i obsługę posprzedażową – dodaje Dorota Szajek.
Na uwagę zasługuje informacja, że firmy decydujące się na usługę Upgrade&Support mają również udostępniony system w środowisku testowym, poza tym jako pierwsi mają dostęp do nowych funkcjonalności w systemie V-Desk. Dodatkowo w okresie korzystania z wyżej wymienionej usługi nie są pobierane opłaty za nowe wersje oprogramowania.

Stojąc przed wyborem rozwiązania optymalizującego procesy w Twojej firmie, warto zwrócić uwagę na świadczenie usług posprzedażowych. Szczególnie wsparcie IT jest niezwykle ważne z punku widzenia klienta, dlatego zalecamy powierzyć je profesjonalistom.

Źródło: Primesoft

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top