Jak się przygotować do wdrożenia platformy B2B?

Wdrożenie platformy B2B to ważne wydarzenie w życiu każdej firmy. Wprowadza ono wiele zmian w obszarze wrażeń zakupowych, zakresu obowiązków…

Jak platforma B2B może pomóc zwiększyć konkurencyjność w firmie?

W jaki sposób platforma B2B może zwiększyć konkurencyjność przedsiębiorstwa? Jakie elementy są szczególnie kluczowe podczas budowania…

Czym jest odporność biznesowa w nowych, wyjątkowych okolicznościach?

Pandemia COVID-19 bardzo mocno uderzyła w wiele przedsiębiorstw, ale niestety, nie da się wykluczyć, że w przyszłości pojawią się inne,

Oracle wykorzystuje technologie chmurowe do wsparcia poszukiwania leków na raka
Amerykański gigant komputerowy Oracle nawiązał współpracę z egipską organizacją non-profit w celu przyspieszenia badań nad lekami na raka.
Prognozy Oracle dla chmury na rok 2020

Współczesne chmury korporacyjne wciąż się rozwijają, a przedsiębiorstwa muszą rozwijać się razem z nimi, adoptując model chmury nowej…

Dział finansów – cyfrowe miejsce pracy

Gdzie nie spojrzeć, rewolucyjne technologie zmieniają przyszłość finansów. Od automatyzacji procesów, poprzez sztuczną inteligencję, aż po…

Previous Next Play Pause

Polskie rozwiązanie dla Ameryki

Centrum badawczo-rozwojowe Apriso z Krakowa zakończyło prace nad nowym rozwiązaniem IT dla firm farmaceutycznych. - Rozwiązanie, które automatycznie rejestruje podczas produkcji wszystkie czynności i wykonujące je osoby kierujemy na amerykański rynek. Dzięki niemu firmy powinny zaoszczędzić miliony dolarów tylko na samym koszcie użytego do raportowania papieru – mówi Waldemar Nowak, project manager z centrum badawczo-rozwojowego Apriso.

Qugar rządzi magazynem firmy Variant SA

 Zakończono implementację specjalistycznego systemu Qguar WMS w magazynie głównym Centrum Logistyczno – Produkcyjnego firmy Variant S.A. w Trzebini.

Obieg dokumentów dla Orlen Projekt

 Arcus SA, rozpoczął wdrożenie systemu zarządzania procesami oraz obiegiem informacji Vario.BPM w ORLEN Projekt S.A. Zakres działalności ORLEN Projekt obejmuje wszystkie procesy etapu inwestycyjnego dla przemysłu petrochemicznego, rafineryjnego i chemicznego, począwszy od opracowania koncepcji poprzez poszczególne fazy projektowania (w tym zakresie jest jednym z największych i najbardziej doświadczonych biur projektowych w Polsce), kompletację dostaw po realizację i rozruch.

Bonair dla KPRM

Bonair SA podpisał umowę z Kancelarią Prezesa Rady Ministrów. Przedmiotem umowy jest wykonanie intranetowego systemu wspomagającego zarządzanie zasobami oraz komunikacją wewnętrzną KPRM.

ScoreEngine dla SKOK Kopernik

Bonair SA zakończył wdrożenie systemu ScoreEngine w Spółdzielczej Kasie Oszczędnościowo-Kredytowej im. Mikołaja Kopernika. Rozwiązanie to umożliwia automatyczne generowanie rekomendacji kredytowej dla obsługiwanych wniosków w oparciu o zdefiniowane algorytmy kredytowe.

Logotec dla VTS Group SA

VTS Group S.A. wiodący dostawcą central wentylacyjnych i klimatyzacyjnych zakończył wdrożenie systemu służącego do archiwizowania i zarządzania dokumentami, w tym dokumentacją techniczną. System zainstalowany został na serwerach zlokalizowanych w Polsce, ale dostępny jest dla 100 zdefiniowanych użytkowników pracujących w ramach całej grupy.

{MosModule module=EXACT_LICZNIK_KATALOG}
Primulator stawia na Exact Synergy

{MosModule module=EXACT_LICZNIK_LOGO}
Primulator Sp. z o.o. wdrożył rozwiązanie Exact Synergy. Celem uruchomienia systemu, u tego czołowego dostawcy i serwisanta profesjonalnych urządzeń gastronomicznych, jest optymalizacja działań pracowników serwisu, poprzez dostarczenie rozwiązania do m.in. planowania oraz rejestracji odbytych wizyt serwisowych, elektronicznego obiegu dokumentów czy rozliczania wydatków służbowych. Serwisanci będą wykorzystywali do tego celu tablety PC.

safo.mag dla Polmosu Lublin

 Asseco Business Solutions, producent m.in. systemów klasy ERP, podpisało umowę z Lubelskimi Zakładami Przemysłu Spirytusowego Polmos. Oprogramowanie marki Safo usprawni pracę w nowym magazynie wysokiego składowania.

Zarządzanie procesami biznesowymi w Cuschman & Wakefield

W styczniu 2008 roku w Cushman & Wakefield Polska zakończyło się wdrożenie systemu zarządzania informacjami i procesami biznesowymi DocLogix. Wdrożenie przeprowadziła firma Surfland Systemy Komputerowe będąca partnerem DocLogix w Polsce od ponad dwóch lat.

Wonderware dla systemów produkcyjnych

Astor 20 - sytemy klasy MRPLantmännen Unibake Poland, polski oddział globalnego koncernu piekarskiego, wybrał do budowy i rozwoju swoich systemów informatycznych dla produkcji, oprogramowanie Wonderware Application Server, oparte na architekturze ArchestrA. Firma jest producentem bułek sprzedawanych pod marką SKOGA oraz dostawcą pieczywa dla sieci Fast Food.

Wirtualne środowisko planowania i produkcji

 Firmy Rockwell Automation i Dassault Systèmes zamierzają zintegrować technologię Digital Factory („fabryka cyfrowa”) z rozwiązaniami w zakresie zarządzania zakładem produkcyjnym w celu stworzenia wirtualnego środowiska projektowania i produkcji.Wspólne przedsięwzięcie spowoduje przedefiniowanie zasad współpracy inżyniera mechanika i inżyniera nadzoru w celu skrócenia czasu wprowadzenia produktu na rynek i redukcji kosztów

Provident wdraża system zarządzania wiedzą

 Provident Polska, firma należąca do międzynarodowej grupy finansowej International Personal Finance, zdecydowała o pilotażowym wdrożeniu systemu wspomagającego zarządzanie wiedzą PYTON Enterprise.

Apriso zakończyło projekt w Singapurze

Apriso, dostawca systemu FlexNet (klasy MES) zakończył wdrożenie w British American Tobacco w Singapurze. Rozwiązanie umożliwiło m.in. wydajniejsze zarządzanie logistyką i reagowanie na zmiany popytu w czasie rzeczywistym.

Rośnie popyt na narzędzia klasy BPM

 Przedsiębiorstwa z różnych branż są coraz bardziej zainteresowane monitorowaniem działań biznesowych - wynika z sondażu firmy IDS Scheer, która 23 stycznia 2008 roku w Stuttgarcie podczas konferencji Process Intelligence & Performance Management zaprezentuje m.in. ARIS Process Event Monitor – swoje autorskie narzędzie do tworzenia i monitorowania procesów biznesowych w czasie rzeczywistym.

QuickStep zyskuje popularność na świecie

Lawson Software podał do publicznej wiadomości listę swoich klientów, którzy zdecydowali się na wdrożenie rozwiązania QuickStep. Pierwszy produkt z tej serii trafił na rynek rok temu. Dzięki uprzedniemu skonfigurowaniu wielu funkcjonalności typowych dla danej branży, pakiety aplikacji Lawson QuickStep są wdrażane w czasie krótszym nawet o 50 procent, dzięki czemu koszty związane z projektem są mniejsze, szybciej można także dostrzec pierwsze korzyści płynące z zakupu.

Wielki projekt Apriso

 20 oddziałów należących do Amcor Flexibles, dostawcy opakowań miękkich wdroży system FlexNet do zarządzania i harmonogramowania produkcji. - Zbudowane na bazie systemu rozwiązanie pozwoli firmie sterować jednocześnie procesami już na poziomie hali produkcyjnej oraz całym, globalnym łańcuchem dostaw – mówi Dariusz Kudzia, prezes polskiego oddziału Apriso

PYTON Falcon w Lukas Banku

 LUKAS Bank, jeden z najnowocześniejszych banków detalicznych w Polsce, zdecydował o zakupie i wdrożeniu centralnego systemu wspomagającego proces rekrutacji PYTON Falcon.

Pełna integracja narzędzi Business Intelligence z bazami danych

 SAS Institute, lider w dziedzinie rozwiązań Business Intelligence oraz zaawansowanej analityki, zapowiada wprowadzenie na rynek innowacyjnego rozwiązania wyznaczającego nowe standardy w zakresie integracji rozwiązań analitycznych oraz narzędzi integracji danych z wiodącymi systemami zarządzania relacyjnymi bazami danych (RDBMS).

Oracle w Allegro.pl

 QXL Poland Sp. z o.o. (właściciel portalu aukcyjnego Allegro) zakończyła projekt przeniesienia swoich zasobów informacyjnych na platformę Oracle. Allegro jest pionierem aukcji internetowych w Polsce i obecnie największą giełdą internetową w polskim Internecie, a także jedną z większych w Europie.

SAS w kwadracie wizjonerów

 SAS Institute, lider rozwiązań Business Intelligence, znalazł się w Kwadrancie Wizjonerów raportu firmy Gartner, Inc. „Magic Quadrant for Data Integration Tools, 2007”1

Koszty pod lupą dzięki Fild.NET

 Fild.NET, spółka specjalizująca się w rozwiązywaniu problemów biznesowych średnich i dużych przedsiębiorstw w oparciu o oprogramowanie Microsoft, rozbudowała funkcjonalność systemu do raportowania kosztów w Fortis Bank.

Państwowy Instytut Geologiczny unowocześnia systemy

 Państwowy Instytut Geologiczny (PIG) rozpoczął prace nad unowocześnieniem i przebudową swoich systemów informatycznych. Prace realizowane są w kilku niezależnych projektach. Jednym z nich jest projekt konsolidacyjny, prowadzony przez firmę Unizeto Technologies SA, partnera Oracle Polska, przy użyciu szerokiej palety produktów Oracle wchodzących w skład pakietu oprogramowania warstwy pośredniej Oracle Fusion Middleware. Zaplanowane zakończenie pierwszych projektów planowane jest na przełom lat 2007/2008.

CEDC wybrało technologię Sybase

Sybase - dostawca rozwiązań Business IntelligenceFirma Sybase Polska podpisała umowę z największym dystrybutorem, producentem i importerem napojów alkoholowych w kraju - firmą CEDC. Porozumienie obejmuje sprzedaż baz danych, technologii integracyjnych, narzędzi do modelowania oraz usługi wsparcia technicznego.

Oracle - dominacja na rynku hurtowni danych 

 Firma Oracle poinformowała, że na podstawie analizy przychodów ze sprzedaży oprogramowania w 2006 r. została uznana przez biuro badawcze IDC za największego dostawcę narzędzi do budowy hurtowni danych w tym okresie. Według raportu IDC „Worldwide Data Warehouse Platform Tools 2006 Vendor Shares”, firma Oracle powiększyła swoją przewagę na tym rynku, osiągając w 2006 r. prawie 33-procentowy udział i blisko 1,9 mld USD przychodów ze sprzedaży oprogramowania.

Zarządzanie centrami danych nadal mało efektywne

Zgodnie z opublikowanymi wynikami badań przeprowadzonych przez firmę Lighthouse Research wirtualizacja jest coraz chętniej stosowana w przedsiębiorstwach, ale nieefektywne zarządzanie centrami przetwarzania danych i środowiskami wirtualnymi nadal powoduje znaczne obciążenie działów informatycznych. W zorganizowanej ankiecie wzięło udział 411 menedżerów decydujących w przedsiębiorstwach o rozwoju centrów przetwarzania danych.

Nowa wersja Epicor Portal

 Epicor Software Corporation,wzbogaciła rozwiązanie Epicor Portal o nowe funkcjonalności. Epicor Portal to struktura serwerowa pracująca w oparciu Microsoft® SharePoint® i umożliwiająca samodzielny, uwzględniający role dostęp do aplikacji Epicor. Dzięki nowym pakietom, rozwiązanie dysponuje większą liczbą widoków, które ułatwiają użytkownikom przeprowadzanie zaawansowanej analizy danych czy też tworzenie spersonalizowanej treści.

Baza danych Oracle 11g już dostępna

 Firma Oracle poinformowała, że baza danych Oracle 11g jest już dostępna w wersji przeznaczonej dla platformy Linux. Oracle 11g to baza danych nowej generacji, która pozwala zaspokoić potrzeby wynikające z szybkiego wzrostu ilości danych, zmieniających się warunków prowadzenia biznesu, a także konieczności podnoszenia jakości usług oraz obniżania i kontrolowania kosztów działania infrastruktury informatycznej.

Efektywne zarządzanie majątkiem dzięki systemowi IBM

 Firma IBM udostępniła polską wersję systemu Maximo, który umożliwia cykliczne zwiększanie efektywności zarządzania majątkiem przedsiębiorstwa. Główne obszary funkcjonalne systemu Maximo to zarządzanie: infrastrukturą informatyczną, infrastrukturą nieruchomości, a także szeroko rozumianą infrastrukturą produkcyjną (zarządzanie remontami i utrzymaniem ruchu).

Apriso integruje system FlexNet z PLM

Krótszy cykl rozwoju, wyższa jakość produkcji i wreszcie uzyskiwanie szybszych metryk czasu potrzebnego do rozpoczęcia produkcji i wprowadzenia produktu na rynek – to kilka najnowszych korzyści, jakie daje zintegrowany z PLM system FlexNet (klasy MES) do harmonogramowania i zarządzania produkcją.

SIGNAL IDUNA wybiera Oracle Fusion Middleware

 Oracle Polska informuje, że spółki SIGNAL IDUNA Polska TU SA oraz SIGNAL IDUNA Życie Polska TU SA rozpoczęły projekt wdrażania nowego systemu informatycznego opartego na produktach z pakietu Oracle Fusion Middleware. System będzie działał jako internetowy portal, usprawniający komunikację SIGNAL IDUNA ze współpracującymi placówkami medycznymi.

Microsoft potwierdza kompetencje PYTONA

 PYTON Management, wrocławski producent platformy do zarządzania wiedzą oraz nowoczesnych rozwiązań e-learningowych, zdobył kompetencję Microsoftu „ISV Software Solutions – rozwiązania programistyczne ISV”.

Amica Wronki z Manufacturing Execution System

 Amica Wronki, lider polskiego rynku AGD, wdraża system FlexNet do zarządzania produkcją. System będzie kompleksowo zarządzać pracą linii produkcyjnych w fabryce lodówek, jednocześnie dostarczając dane na temat wydajności pracy.

Oracle przedstawia bazę danych Oracle Database 11g

 Korporacja Oracle przedstawiła Oracle Database 11g, najnowszą wersję najpopularniejszej bazy danych na świecie. Baza Oracle 11g oferuje ponad 400 funkcji, testowano ją przez 15 mln godzin, a jej opracowanie wymagało 36 tys. osobo-miesięcy. Jest to najbardziej innowacyjny i najlepszy jakościowo produkt w całej dotychczasowej historii firmy Oracle.

PYTON Management, uzyskał certyfikat Visty

 TemplateEditor, integralny moduł systemu PYTON Dynamic PDF, został pozytywnie zweryfikowany przez autoryzowane laboratorium Lionbridge i uzyskał certyfikat zgodności z systemem Windows Vista. Jest to pierwszy produkt PYTON Management z logo „Certified for Windows Vista”.

Zarządzanie obiegiem dokumentów w modelu SaaS

 MIS S.A., specjalizująca się w rozwiązaniach informatycznych wspierających zarządzanie przedstawiła ofertę dla sektora małych i średnich firm. Propozycja – przygotowana we współpracy z IBM Polska - wykorzystuje innowacyjny model SaaS.

Prokom wspiera transformację IT w ENION SA

 Prokom Software SA zawarła z Enion SA umowę na wykonanie i wdrożenie systemu informatycznego Help Desk do zarządzania usługami IT opartego na oprogramowaniu ServiceCenter i AssetCenter firmy Hewlett-Packard. Kontrakt został zawarty w rezultacie wygrania przez Prokom Software SA postępowania w ramach nieograniczonego przetargu sektorowego ogłoszonego przez Enion SA.

IDS Scheer wśród liderów Business Process Management

Eksponowane miejsce firmy IDS Scheer wśród wiodących dostawców rozwiązań klasy BPM owocuje także dobrą pozycją w rankingach producentów narzędzi do analizy procesów biznesowych. W najnowszym, opublikowanym 8 czerwca br. raporcie Magic Quadrant for Business Process Analysis Tools Market (II poł. 2007 r. I poł. 2008 r.). analitycy Gartnera zakwalifikowali firmę IDS Scheer do grona liderów.

Tesco porządkuje informatykę za pomocą ARIS-a

 Tesco Stores Limited, operująca globalnie sieć supermarketów z centralą w Herfordshire w Wlk. Brytanii, będzie przebudowywała swoją architekturę IT z pomocą platformy ARIS firmy IDS Scheer.

Nowa wersja systemu ORDINO

 TOT.NET wprowadza na rynek nową wersję systemu ORDINO - 2.0. Jest to w pełni internetowe oprogramowanie do elektronicznego obiegu różnych typów dokumentów i powiązanych z nimi zadań pracowników. Za pomocą ORDINO można wnikliwie kontrolować procesy wewnętrzne związane z przyjmowanymi dokumentami i sprawami.

Back to top