SAS rozszerza program sprzedaży partnerskiej  na skalę globalną

 SAS Institute, lider w dziedzinie rozwiązań Business Intelligence, ogłosił nowe inicjatywy w zakresie rozwoju produktów i sieci partnerów, które potwierdzają zaangażowanie firmy na rynku małych i średnich przedsiębiorstw.

 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 

Oprócz rozszerzenia na skalę międzynarodową programu sprzedaży partnerskiej obejmującego partnerów typu VAR (Value-Added Ressellers), integratorów systemów oraz niezależnych dostawców oprogramowania zainteresowanych sprzedażą  oprogramowania SAS®, firma wprowadziła także nowe pakiety produktów dedykowane dla rynku małych i średnich przedsiębiorstw. Nowe „Demo Center” – działające online zapewni partnerom SAS szerokie wsparcie w trakcie cyklu sprzedaży.

“Firma SAS poczyniła już znaczne postępy od chwili uruchomienia programu sprzedaży partnerskiej, choć miało to miejsce zaledwie w zeszłym roku” - powiedział Stephen Graham, Wiceprezes Global Software Business Strategies w Grupie IDC. “W tym krótkim czasie firma SAS dokonała kilku inwestycji ważnych dla zademonstrowania jej zaangażowania wobec partnerów i zapewnienia im długoterminowej perspektywy współpracy.”

Dr. James H. Goodnight, Właściciel i CEO SAS Institute, dodał: “Partnerzy mają znaczący  wpływ na rozwój naszego biznesu. Cenimy ich wiedzę, doświadczenie oraz usługi, jakie zapewniają klientom. Od chwili uruchomienia programu uzyskaliśmy już dobre wyniki ze współpracy z nowymi odprzedawcami i nowymi klientami.”

Kraje, które zostały objęte programem w pierwszej fazie to: Kanada, Wielka Brytania, Francja, Niemcy, Szwajcaria, Szwecja, Włochy, Afryka Południowa, Rosja, Japonia, Chiny, Australia oraz Indie. Firma SAS podpisała ponad 60 umów z wiodącymi w branży partnerami VAR na terenie obu Ameryk i liczba ta szybko rośnie. Na skalę międzynarodową akces do programu zgłosiło kilkunastu odprzedawców produktów SAS, w tym firmy Syncer i Odesys (Francja), Morse (Wielka Brytania), Prowerks (Kanada), BPS i Octoplus (Afryka Południowa) oraz DiSo (Szwajcaria). Firma SAS przewiduje, że do końca roku dołączy do niego ponad 150 odprzedawców na całym świecie.

Choć Polska nie znalazła się w gronie 13 krajów objętych globalnym programem w pierwszej fazie, lokalny oddział SAS jest również intensywnie zaangażowany w rozwój kanału partnerskiego. Obecnie partnerami SAS Institute w Polsce są między innymi: Bazy i Systemy Bankowe, Deloitte Sollers, Open Horizon, Asseco. Firma współpracuje też z partnerami aplikacyjnymi, takimi jak: ESRI, Amdocs oraz technologicznymi: Intel, Sun Microsystems, HP, IBM, Bull.

Po uruchomieniu w zeszłym roku programu sprzedaży partnerskiej na terenie  obu Ameryk, firma SAS podjęła także dalsze kroki w celu wyjścia naprzeciw potrzebom segmentu małych i średnich przedsiębiorstw przez zaoferowanie im dedykowanych pakietów opartych na SAS Enterprise Intelligence Platform w specjalnych przedziałach cenowych. Dziewięć różnych pakietów, dopasowanych do potrzeb małych lub średniej wielkości przedsiębiorstw, zawiera oprogramowanie SAS z dziedziny integracji danych, Business Intelligence oraz analityki. 

“Jako odprzedawcy oprogramowania SAS, nasi globalni partnerzy mogą oferować swym klientom najbardziej kompleksowe rozwiązania Business Intelligence na rynku, włącznie z zakupami oprogramowania i usług na zasadzie „one stop shop” - powiedział Miles Mahoney, Wiceprezes SAS Global Alliances and Channels Group. Dbamy, by każdy kraj dysponował niezbędnymi zasobami wewnętrznymi i wsparciem, które pomoże odprzedawcom w tym kraju osiągnąć sukces. Obejmuje to dostarczenie produktów o odpowiednich cenach, jak również działania marketingowe, działania przed i po sprzedaży, usługi oraz inżynierię potrzebną do wsparcia zarządzania całym cyklem życia produktu na rynku małych i średnich przedsiębiorstw.”
 
Źródło: www.sas.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top