ECOD Dystrybucja w firmie Hortex

 Comarch i Hortex Holding SA podpisały umowę na wdrożenie i serwisowanie platformy ECOD Dystrybucja. System będzie umożliwiał regularne raportowanie informacji o stanach magazynowych i odsprzedaży do klientów detalicznych z zewnętrznej sieci dystrybutorów.

Wybór systemu Comarch ECOD Dystrybucja poprzedzony był etapem wdrożenia pilotażowego, na podstawie którego mogliśmy określić nasze finalne wymagania w stosunku do systemu oraz ocenić produkty proponowane przez różnych dostawców. Zwracaliśmy dużą uwagę na to, aby dostawca oferował kompleksowe podejście do projektu, od etapu połączenia z dystrybutorem do raportowania wiarygodnej informacji – mówi Halina Pilich, Kierownik Projektu po stronie Hortex.

Systemy Comarch ECOD Dystrybucja stają się, tuż obok systemów ERP, SFA, EDI, raportowania czy wspierających back-office, jednym ze standardowych rozwiązań IT wdrażanych przez nowoczesne firmy w branży FMCG. Bez aktualnych i wiarygodnych informacji od dystrybutorów w kanale tradycyjnym nowoczesna firma nie może wykorzystać w pełni potencjału klientów, do których kieruje swoją ofertę. Cieszymy się, że system Comarch ECOD Dystrybucja zyskał zaufanie tak wielu klientów i cieszy się coraz większą popularnością zarówno w Polsce, jak i za granicą – mówi Marcin Warwas, Wiceprezes Comarch odpowiedzialny za Sektor Usługi.

ECOD Dystrybucja jest usługą umożliwiającą firmom współpracującym z zewnętrzną siecią dystrybucji, przez którą realizowana jest sprzedaż do sklepów detalicznych, pozyskiwanie i raportowanie codziennie aktualnych informacji biznesowych (np. o odsprzedaży albo aktualnych stanach magazynowych).

Hortex Holding SA to jeden z trzech największych producentów soków, nektarów i napojów na rynku polskim i wicelider rynku z udziałem 15,1 procent (ACNielsen ilościowo; rynek soków, nektarów, napojów bez PET, okres sierpień 2008) oraz największy producent mrożonek (ponad 50-procentowy udział w rynku).

Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top