loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

BPSC - ERP SYSTEM IMPULSSpółka KB Pomorze wdraża nowy system ERP. Za proces implementacji systemu zintegrowanego odpowiada BPSC. Wdrożenie oprogramowania Impuls EVO jest związane z intensywnym rozwojem firmy.


 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
 
KB Pomorze to polskie przedsiębiorstwo, które specjalizuje się w dostarczaniu zaawansowanych rozwiązań dla infrastruktury krytycznej w sektorze paliwowo-gazowym. Firmę tworzą eksperci, inżynierowie, projektanci i specjaliści w dziedzinie paliwowo-gazowej. Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii i innowacji w swoich projektach spółka zdobyła silną pozycję na rynku. Pomorska firma odgrywa istotną rolę w inwestycjach infrastrukturalnych takich firm jak m.in. Gaz System, Orlen, czy PERN.

Polska firma, polski system

W związku z intensywnym rozwojem, zarząd zdecydował się na gruntowną cyfryzację i wdrożenie nowego systemu zarządczego. KB Pomorze wybrało system Impuls EVO, którego dostawcą jest katowicka spółka BPSC.

Implementacja zaawansowanego systemu klasy ERP stanowi kluczowy filar cyfrowej strategii firmy, której głównym celem jest poprawa efektywności w każdym obszarze działalności. Inwestycja ma przyczynić się do usprawnienia procesów planowania, kontroli oraz pełnej cyfryzacji zarządzania zarówno wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi aspektami przedsiębiorstwa.

Mniejsze koszty, większa konkurencyjność

KB Pomorze zdecydowało się na wdrożenie systemu ERP z szeregiem kluczowych funkcjonalności, które mają na celu usprawnienie procesów produkcyjnych i logistycznych. Inwestycja kładzie duży nacisk na Zarządzanie Zapasami, Planowanie Produkcji i Dystrybucji, Zarządzanie Jakością i Bezpieczeństwem, Obsługę Klienta i CRM oraz Finanse, Księgowość i Koszty.

Wybór tych funkcjonalności nie jest przypadkowy, ponieważ celem jest usprawnienie procesów i optymalizacja wydajności operacyjnej, co ma przełożyć się redukcję kosztów i zwiększenie konkurencyjności.

Prace wdrożeniowe są na półmetku, a ich zakończenie zaplanowane jest na 2024 rok.

Źródło: www.bpsc.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top