VI FORUM RETAIL CHALLENGE POLAND 2025

retail challenge 2025VI FORUM RETAIL CHALLENGE POLAND 2025

25-26 września 2024, Warszawa

 

Adaptacja rozwiązań AI i wykorzystanie jej potencjału w handlu detalicznym to jedno z największych wyzwań branży retail. Transformacja cyfrowa rynku i branży wymaga ciągłego rozwoju sektora handlu detalicznego i dopasowania strategii do zmieniającego się otoczenia ekonomicznego.

To tylko część wyzwań, którym będzie poświęcone VI FORUM RETAIL CHALLENGE POLAND 2025, organizowane 25-26 września 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim VI edycji Forum jest Jak wykorzystać AI w handlu detalicznym.

Współczesny handel detaliczny stoi przed wyzwaniem adaptacji nowoczesnych technologicznych rozwiązań przy jednoczesnym utrzymaniu zaangażowania i lojalizacji klienta, rozbudowie komunikacji omnichannelowej, walce cenowej z konkurencją oraz ukierunkowaniem na nowe platformy handlowe.

Branża retail staje w obliczu wymagającego i szybciej niż kiedykolwiek zmieniającego się środowiska. Chodzi głównie o technologię, która cały czas się rozwija oraz oczywiście klientów, którzy oczekują lepszych i wygodniejszych sposobów zaspokajania swoich potrzeb i rozwiązywania problemów.— podkreśla Katarzyna Klimkiewicz, Dyrektor Zarządzający brave conferences.


Program opracowano w oparciu o rozmowy z liderami handlu off- i online z największych firm w Polsce i jest odpowiedzią na 10 najważniejszych wyzwań branży:
  1. STRATEGIE RYNKU RETAIL
  2. ROLA AI W HANDLU DETALICZNYM
  3. DIGITALIZACJA RETAILU
  4. SPRZEDAŻ OMNICHANNEL
  5. OPTYMALIZACJA E-COMMERCE
  6. ZMIANY W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW
  7. PHYGITAL: BUDOWANIE JEDNOLITEGO DOŚWIADCZENIA
  8. ASORTYMENT I STRATEGIE CENOWE W DOBIE AI
  9. MARKETPLACE & CROSS BORDER COMMERCE
  10. RETAIL MEDIA


Wśród pierwszych potwierdzonych Prelegentów reprezentanci, m.in. ALDI, AUCHAN, BRW, CARREFOUR ITALIA, DM – DROGERIE MARKT, ELECTROLUX GROUP, EMPIK, GREENPOINT, HOMLA, KAZAR, LEROY MERLIN, L`OCCITANE GROUP, LOTTE WEDEL, MAKRO CASH AND CARRY POLSKA, MCKINSEY & COMPANY, MEDIAMARKT POLSKA, OBI, OTCF, PANDORA, PEPCO, PRIMARK, RTV EURO AGD, SEPHORA, SUPER-PHARM, TCHIBO, TYLKO, W.KRUK, VOX CAPITAL GROUP, X-KOM, YES, ZALANDO CEE.

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top