SAP CRM
(SAP)
Ogólny opis systemu: |
SAP CRM jest zintegrowanym rozwiązaniem, wspierającym całość procesów biznesowych związanych z szeroko pojętą obsługą klienta. Dzięki SAP CRM, firmy wszystkich branż mogą w sposób kompleksowy planować, realizować i analizować skuteczność podejmowanych przez siebie działań marketingowych i sprzedażowych. |
Dedykowane branże: |
Rozwiązanie SAP CRM skutecznie wspiera procesy obsługi klienta w firmach wszystkich branż |
Przykładowe wdrożenia: |
Firmy.:
|
Docelowy użytkownik: |
Średnie i duże przedsiębiorstwa |
Ilość zrealizowanych wdrożeń: |
Powyżej 10 |
Preferowane platformy bazodanowe: | Oracle, Microsoft, IBM, SAP |
Opisy modułów: |
Zarządzanie Marketingiem – funkcjonalność zawierająca moduły do analizy, planowania, rozwoju oraz realizacji działań marketingowych na każdym etapie interakcji z klientem. Jako główna platforma marketingowa, aplikacja ta daje sprzedawcom pełny wgląd w działanie przedsiębiorstwa, ułatwia podejmowanie decyzji biznesowych i kompleksową realizację procesów marketingowych. Zarządzanie Sprzedażą – umożliwia planowanie i prognozowanie sprzedaży a także obsługę regionów, kont, kontaktów, działań, okazji, ofert, zamówień, konfiguracji produktów, cenników, płatności oraz umów. Dzięki kompleksowemu zarządzaniu procesem sprzedaży, moduł ten pomaga wykorzystywać do maksimum istniejące kanały sprzedaży, a także skutecznie poszukiwać nowych źródeł przychodu. Zarządzanie Serwisem – umożliwia zwiększanie dochodów i rentowności usług serwisowych dzięki funkcjom wspierającym ich sprzedaż i marketing, a także dzięki zarządzaniu umowami, gwarancjami, zainstalowanym sprzętem i zasobami oraz naprawom wykonywanym we własnym zakresie lub w punkcie serwisowym. Centra telefonicznej obsługi klienta, usługi w terenie oraz usługi elektroniczne gwarantują elastyczne opcje realizacji. Centrum obsługi klienta - zwiększenie lojalności klienta, obniżenie kosztów oraz zwiększenie przychodów poprzez przekształcenie centrum obsługi klienta w strategiczny kanał dostaw na potrzeby marketingu, sprzedaży oraz usług. Aplikacja wspiera działania telemarketingowe, sprzedaż telefoniczną, pomoc techniczną dla działów informatycznych i działów kadr, a także zarządzanie centrum obsługi klienta Analityka CRM – aplikacja kluczowa w procesie segmentacji klientów, definiowania najbardziej przychodowych grup odbiorców czy produktów. Dostarcza także informacji o skuteczności prowadzonych kampanii marketingowych i wydajności działów usługowych. Jest głównym narzędziem monitorowania wysokości i efektywności sprzedaży. |
Czas wdrożenia: |
6 do 12 miesięcy |
Wymagania techniczne: |