loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

update.CRM ubrany w branżowe dodatki

update software AG wprowadził nowe funkcje w ramach sztandarowej aplikacji CRM. Pakiet zapewnia użytkownikom dostosowanie do unikatowych wymagań charakterystycznych dla wybranych branż. Rozwiązanie zostało uzupełnione o nowe możliwości współpracy z mapami Bing, nowy graficzny obraz sieci kontaktów oraz modułowy sposób dokumentowania wizyt klientów „krok po kroku”. Zapewniono również proste opcje administracyjne dla użytkowników.


 
Rozwiązania CRM niewłaściwie odwzorowujące procesy charakterystyczne dla danej branży sprawiają, że pracownicy unikają korzystania z niego i niechętnie wprowadzają dane do systemu. Uniemożliwia to osiągnięcie pozytywnych efektów wdrożenia oprogramowania, takich jak: zwiększenie wydajności, poprawa jakości danych czy wzrost przychodów.

Firma update software AG dostrzega ten problem i oferuje nowe funkcjonalności doskonalące istniejące procesy pod kątem zmieniających się potrzeb konkretnych branż. Przedsiębiorstwa z sektora budowlanego, przemysłowego, farmaceutycznego, finansowego oraz dóbr konsumpcyjnych mogą skorzystać z predefiniowanych funkcjonalności, uwzględniających charakterystyczne dla nich procesy i wymagania.

Udoskonalony interfejs użytkownika oraz wsparcie operacji międzynarodowych dla firm z sektora produkcyjnego i budowlanego
  • Hierarchiczne sieci relacji mogą być teraz prezentowane w formie graficznej uwzględniając jeszcze większą liczbę szczegółów: od pracowników, poprzez konsultantów do prywatnych znajomych. Pracownicy mogą obserwować i analizować te relacje w ramach specjalnych „kręgów wpływu”.
  • Planowanie spotkań jest jeszcze wydajniejsze, dzięki dodanym funkcjom umożliwiającym integrację z mapami Bing. Nowa opcja zoom w obszarze obsługi usprawnia zadania związane z planowaniem kontaktów serwisowych.
  • Liderzy projektów mają możliwość indywidualnego dostosowania różnorodnych elementów, takich jak np. katalogi, bezpośrednio w aplikacji, bez konieczności wsparcia ze strony działu IT.
  • Międzynarodowe przedsiębiorstwa, które operują wieloma walutami mogą teraz zdefiniować jedną walutę, która będzie używana w ofertach i raportach całej korporacji. Po wprowadzeniu kwoty w innej walucie, kurs wymiany jest zapamiętany, po to by zagwarantować, że kwota w walucie korporacji odpowiada aktualnemu kursowi.

Optymalizacja działań i zapewnienie zgodności z wymogami prawnymi dla dostawców usług finansowych i firm ubezpieczeniowych
  • Nowe „kręgi wpływu” zapewniają wizualizację relacji pomiędzy klientami. Przykładowo, konsultanci mogą sprawdzić w systemie, którzy członkowie rodziny są także klientami firmy i jakie produkty oni nabyli.
  • update.CRM umożliwia dokumentowanie i archiwizowanie danych w formie nieedytowalnej, która jest powszechnie stosowana w procesach specyficznych dla sektora finansowego.

Dokumentacja rozmów telefonicznych dla branży: technologii medycznej, farmacji i dóbr konsumpcyjnych
  • Jeśli dane klienta wymagają aktualizacji, przedstawiciele terenowi mogą złożyć wniosek o zmianę bezpośrednio w systemie CRM, aby mieć pewność, że dane są rzetelne.
  • Proces dokumentacji produktów w punkcie sprzedaży lub dystrybucji wymaga zwykle wielu etapów. Kolejne kroki są obecnie ujęte w moduły, dzięki czemu można łatwo dostosować etapy procesu odzwierciedlając rzeczywistą kolejność działań.

Źródło: update software CRM.connector, który jest uniwersalnym rozwiązaniem dla wszystkich branż, synchronizuje wiadomości e-mail i kalendarz w update.CRM z Microsoft Exchange, IBM Notes i innymi systemami typu IMAP, takimi jak: Gmail i Open-Xchange. Aktualne trendy CRM obejmują monitorowanie mediów społecznościowych i zarządzanie społecznościami. Najnowszy dodatek Service Pack obsługuje wiele społecznościowych funkcjonalności CRM.

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top