loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Salesforce rewolucjonizuje relacje z klientami dzięki Marketingowi GPT i Commerce GPT
Salesforce, wiodąca platforma CRM, przedstawia swoje najnowsze przełomy w dziedzinie sztucznej inteligencji, wprowadzając Marketing GPT i Commerce GPT. Te innowacyjne rozwiązania łączą generatywną SI z zaufanymi danymi w czasie rzeczywistym, zmieniając sposób, w jaki firmy budują relacje ze swoimi klientami.


 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
 
Potencjał generatywnej SI jest ogromny, a już 60% marketerów przyznaje, że wpłynie ona na ich rolę w pracy, a 71% uważa, że umożliwi skupienie się na bardziej strategicznych inicjatywach. Jednak obawy dotyczące "dokładności i jakości" SI wciąż istnieją, zwłaszcza jeśli chodzi o poleganie na wiarygodnych danych.

Dzięki Marketingowi GPT marketerzy będą mogli dostarczać spersonalizowane i angażujące doświadczenia we wszystkich punktach kontaktu, wykorzystując generatywną SI oraz zaufane dane z Data Cloud. Marketing GPT i Data Cloud umożliwią marketerom:
  1. Optymalizację czasu i zasobów dzięki funkcji Segment Creation, która umożliwia szybkie tworzenie segmentów odbiorców i lepsze targetowanie za pomocą podpowiedzi w języku naturalnym oraz rekomendacji opartych na SI. Wszystko to oparte na zaufanych danych z Data Cloud.
  2. Redukcję pracy związanej z tworzeniem korespondencji dzięki narzędziu Email Content Creation, które automatycznie generuje spersonalizowane wiadomości.
  3. Zwiększenie zwrotu z inwestycji dzięki funkcji Segment Intelligence for Data Cloud, która automatycznie łączy własne dane, dane o przychodach i dane innych firm, w celu uzyskania bardziej kompleksowego obrazu zaangażowania odbiorców.
  4. Dostarczanie odpowiednich wiadomości we właściwym czasie dzięki funkcji Rapid Identity Resolution, Segmentation and Engagement.
  5. Wykorzystanie generatywnych platform treści SI do tworzenia kontekstowych zasobów wizualnych dla wielokanałowych kampanii w ramach Marketingu GPT.
Commerce GPT umożliwi firmom dostarczanie spersonalizowanych doświadczeń zakupowych na każdym etapie podróży klienta. To możliwe dzięki automatycznie generowanym wnioskom i rekomendacjom opartym na jednolitych danych, które są pobierane w czasie rzeczywistym z Data Cloud. Dzięki Commerce GPT i Data Cloud marki będą mogły:
  1. Automatyzować strategie wzrostu i konwersji, jednocześnie maksymalizując produktywność sprzedawców za pomocą Goals-Based Commerce. To nowoczesne narzędzie pozwala firmom okyślić konkretne cele i zadania, a następnie dostarcza pomocne informacje i proaktywne zalecenia dotyczące ich osiągnięcia. Wspierane przez Data Cloud, Einstein AI i Flow, Goals-Based Commerce oferuje rekomendacje mające na celu osiągnięcie pożądanych wyników, takich jak poprawa marży czy zwiększenie średniej wartości zamówienia (AOV).
  2. Zwiększyć produktywność sprzedawców dzięki dynamicznym opisom produktów, które automatycznie uzupełniają brakujące dane katalogowe i rewolucjonizują obsługę klienta poprzez automatycznie generowane opisy produktów dostosowane do każdego klienta.
  3. Zdefiniować zakupy i lojalność dzięki narzędziu Commerce Concierge. Ten moduł odpowiada za spersonalizowane i angażujące konwersacje z klientami, pomaga również klientom w odkrywaniu produktów poprzez interakcje w języku naturalnym, takie jak czaty lub komunikatory.
Partnerzy Salesforce, takie jak DEPT®, Media.Monks, NeuraFlash i Slalom, tworzą ekosystem generatywnej SI, dostarczając nowe przyspieszacze, duże modele językowe, modele danych oraz integracje. W ten sposób wspomagają firmy w wdrożeniu Marketingu GPT i Commerce GPT przy niższych kosztach i mniejszej złożoności.

Źródło: Salesforce

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top