Newsletter

loading...
2013_IFS_160x200
loading...

Oracle Marketing Cloud z dodatkami - lepsza obsługa

Aby pomóc sprzedawcom w nawiązaniu lepszego kontaktu z klientami i zapewnieniu im spersonalizowanej i skoordynowanej obsługi w czasie rzeczywistym, Oracle rozszerzył pakiet usług Oracle Marketing Cloud o trzy innowacyjne funkcje: Oracle ID Graph, Rapid Retargeter i AppCloud Connect.


  REKLAMA  
  IFS Banner 290x250 2015  
 
Innowacje te dają sprzedawcom pełniejszy widok klientów i pomagają dostosować się do interakcji odbywających się w czasie rzeczywistym w różnych kanałach. Rozszerzenia ułatwiają również wykorzystywanie innowacji w dziedzinie technologii marketingowych do połączenia danych, aplikacji i nośników marketingowych pochodzących od różnych producentów w jednym miejscu.

Sprzedawcy mają obecnie problem z łączeniem ze sobą ogromnych ilości danych generowanych przez klientów, którzy przenoszą się z jednego kanału do drugiego, komunikując się z markami, produktami i usługami zarówno online, jak i offline. Według ostatnich badań 85% dyrektorów ds. marketingu uważa, że wykorzystanie danych pochodzących z różnych źródeł stanowi istotne wyzwanie. Tylko 12% specjalistów ds. marketingu twierdzi, że ich działania marketingowe są na tyle elastyczne, aby wspomagać osiąganie odpowiednich wyników biznesowych. Interakcje sprzedawców z klientami utrudnia również to, że wiele kampanii generowanych przez obecne narzędzia ma charakter linearny i nie uwzględnia nieprzewidywalnych sposobów, w jakie klienci nawiązują kontakt z marką.

Funkcja Oracle ID Graph pomaga sprzedawcom połączyć ze sobą różne tożsamości używane przez jedną osobę w różnych kanałach marketingowych i na różnych urządzeniach. Funkcja ta, oparta na Oracle Marketing Cloud i Oracle Data Cloud, bez problemu łączy ze sobą różne identyfikatory z różnych kanałów marketingowych i urządzeń używane przez jedną osobę, tworząc profil klienta, do którego sprzedawcy mogą dostosować swoje działania. Dzięki takiemu profilowi sprzedawcy mogą zapewnić każdemu klientowi skoordynowaną i spersonalizowaną obsługę we wszystkich kanałach.

Nowa funkcja Rapid Retargeter pozwala sprzedawcom pójść o krok dalej. Jest ona częścią Oracle B2C Cross-Channel Marketing — rozwiązania Oracle Marketing Cloud do wielokanałowej obsługi klientów indywidualnych. Dzięki niej sprzedawcy mogą modyfikować interakcje z klientem w czasie rzeczywistym i wysyłać klientom odpowiednie komunikaty w odpowiednim czasie. Na przykład po rezygnacji z internetowego koszyka zakupów klient może otrzymać wiadomość e-mail z przypomnieniem o zawartości tego koszyka lub może mu się wyświetlić kampania reklamująca dany produkt.

Kontynuując działania zmierzające do zaoferowania klientom najbardziej zintegrowanej i otwartej platformy marketingowej, firma Oracle stworzyła również AppCloud Connect — zestaw interfejsów programowania i otwartych standardów, które umożliwiają wykorzystywanie aplikacji i nośników w kontekście Oracle Marketing Cloud. Dzięki możliwości łączenia danych, aplikacji i nośników sprzedawcy mogą skutecznie wykorzystywać używane przez siebie technologie marketingowe dostarczane przez setki dostawców rozwiązań marketingowych i CRM.

Źródło: Oracle Polska
loading...
loading...
loading...

Comarch ERP XL w Torf Corporation...

Torf Corporation to wiodący polski producent kosmetyków (marka Tołpa, a także marki własne sieci)....

enova365 w firmie Colorex

Dzięki wdrożeniu enova365 udaje się skutecznie zarządzać firmą oraz procesami sprzedaży, zamówień,...

Cyberataki terrorystyczne to tylko kwestia...

Rośnie ryzyko cyberataków terrorystycznych. Eksperci przestrzegają, że ich wystąpienie to tylko...

Wdrożenie systemu enova365 i XWMS w firmie...

Wdrożenie Oprogramowanie enova365 oraz XWMS w firmie Celkar Sp z oo. Dzięki wykorzystaniu...

20170424 ERP dla produkcji
Show Panel
ENOVA365 KWADRAT
Show Panel

navireo 315x270

 

Show Panel
  • eq system banner2