Newsletter

loading...
2013_IFS_160x200
loading...

Polski system na straży francuskiej lojalności

Banque Populaire des Alpes, regionalna jednostka francuskiej grupy BPCE, wybrała Comarch Loyalty for Banking do budowy nowego programu lojalnościowego o nazwie Fideo.

  REKLAMA  
  IFS Banner 290x250 2015  
 
Skierowany do wszystkich klientów Banque Populaires des Alpes program lojalnościowy Fideo nagradza uczestników na podstawie różnych kryteriów, np. za staż bankowy, oszczędności, wydatki zrealizowane kartą kredytową, subskrybowane usługi, a także w związku z ważnymi wydarzeniami w ich życiu czy w relacjach z bankiem.

Program oparty jest na rozwiązaniu Comarch Loyalty for Banking, wybranym przez Banque Populaire des Alpes w procesie ofertowym oraz wdrożonym i zintegrowanym przez zespół Comarch. Złożone z kilku modułów rozwiązanie wyróżnia się szerokim zakresem funkcjonalnym, elastycznością w dostosowywaniu do specyfiki każdego projektu i prawie nieograniczonymi możliwościami silnika reguł, który zapewnia konfigurację dynamicznego i skalowalnego programu.
Zarządzane w całości przez bank rozwiązanie składa się z centralnego modułu administracyjnego – czyli z serca narzędzia, w którym zarządza się programem w widoku 360°, jak również z modułu internetowego dla doradców w oddziałach, portalu internetowego dla klientów, Contact Center dla partnerów bankowych oraz modułu komunikacji. Wszystkie dostosowane są do specyficznych potrzeb banku, podkreśla Marcin Romanowski, menadżer ds. rozwoju rynku finansowego i bankowego, Comarch, Francja.
Funkcje platformy, a także liczne referencje bankowe i w obszarze lojalnościowym przekonały nas do wyboru rozwiązania Comarch Loyalty for Banking. Ogromną siłą Comarch była umiejętność zbudowania operacyjnego programu lojalnościowego, który mieliśmy już w całości zaprojektowany..., co wiele mówi o wydajności i elastyczności stosowanych technologii, mówi Nicolas Poughon, dyrektor marketingu, komunikacji i jakości w Banques Populaire des Alpes.
Uruchomiony w maju 2014 roku program odniósł wielki sukces wśród klientów, którzy do niego przystąpili. Dzięki niemu czerpią oni liczne korzyści zarówno bankowe, jak i poza bankowe, podkreśla Mickael Annequin, kierownik badań marketingowych, Banque Populaire des Alpes.
Źródlo: Comarch
loading...
loading...
loading...

Comarch ERP XL w Torf Corporation...

Torf Corporation to wiodący polski producent kosmetyków (marka Tołpa, a także marki własne sieci)....

enova365 w firmie Colorex

Dzięki wdrożeniu enova365 udaje się skutecznie zarządzać firmą oraz procesami sprzedaży, zamówień,...

Cyberataki terrorystyczne to tylko kwestia...

Rośnie ryzyko cyberataków terrorystycznych. Eksperci przestrzegają, że ich wystąpienie to tylko...

Wdrożenie systemu enova365 i XWMS w firmie...

Wdrożenie Oprogramowanie enova365 oraz XWMS w firmie Celkar Sp z oo. Dzięki wykorzystaniu...

20170424 ERP dla produkcji
Show Panel
ENOVA365 KWADRAT
Show Panel

navireo 315x270

 

Show Panel
  • eq system banner2