Ogólny opis systemu:
|
Najistotniejszymi zaletami rozwiązań opartych na SIMPLE.CRM są: -
automatyzacja - usprawnienie prowadzonych działań poprzez stosowanie odpowiednich scenariuszy, procedur, -
likwidacja dublowania informacji w różnych systemach informatycznych, -
gromadzenie i udostępnianie wiedzy o klientach, pochodzącej ze wszystkich działów, -
możliwości prowadzenia skutecznej kontroli i oceny efektywności pracy poszczególnych handlowców, pracowników serwisu czy działu marketingu, -
integracja kanałów kontaktu z klientem, identyfikacja najwygodniejszego sposobu komunikacji z klientem.
Źródła korzyści z wdrożenia SIMPLE.CRM: korzyści mierzalne – zmiany podstawowych wskaźników przedsiębiorstwa, tj. wartość sprzedaży, zysk ze sprzedaży, koszty sprzedaży, korzyści niemierzalne – wzrost lojalności klienta (co poprzez rozpowszechnienie pochlebnych opinii prowadzi do zdobycia nowych klientów), wzrost zadowolenia pracowników i poprawa jakości ich pracy.
SIMPLE.CRM jest rozwiązaniem, które zostało opracowane z myślą o podmiotach o zróżnicowanej wielkości i profilu działalności. SIMPLE.CRM wspiera szeroki wachlarz działań - od wsparcia kampanii marketingowych i pierwszych indywidualnych kontaktów, poprzez proces handlowy, uzyskanie zamówień i śledzenie ich realizacji, aż po obsługę posprzedażną i serwis. Oprogramowanie zostało wyposażone także w funkcjonalność usprawniająca obsługę wewnętrznych procesów biznesowych (BPM), szczególnie tych, które mają wpływ na obsługę Klientów (obieg dokumentów, obsługa książki podawczej, terminarze) w tym procesów związanych z obsługą laboratoriów i norm jakości (baza wiedzy, audyt, obsługa laboratorium). Budowę SIMPLE.CRM wyróżnia niezwykle elastyczna struktura. Uprawniony użytkownik może samodzielnie definiować własne zadania, scenariusze działań z podziałem na etapy, zdefiniować przypomnienia, przyporządkować zasoby, zaplanować przyszłe działania z wykorzystaniem terminarzy. SIMPLE.CRM jest rozwiązaniem pozwalającym na definiowanie własnych widoków (kolekcji) umożliwiających zgromadzenie na jednym ekranie wszystkich najczęściej używanych przez użytkownika funkcji. SIMPLE.CRM wyposażono w zaawansowane mechanizmy obsługi obiegu dokumentów, występujące w oprogramowaniu klasy BPM. Wymieniane dokumenty, zarówno wewnętrzne jak i zewnętrzne, są przechowywane w bazie i udostępniane uprawnionym użytkownikom, z zachowanie kontekstu sprawy, zadania, klienta, wykonawcy itp. Funckjonalność BPM obejmuje między innymi obsługę sekretariatu, księgi podawczej i procesów zarządzania systemem jakości, obsługę laboratorium, wspóldzielenie zasobów i terminarzy. Z jednego miejsca, bez konieczności przełączania się między aplikacjami, można wykonać rozmowę telefoniczną, wysłać czy odebrać fax lub e-mail. CRM wyposażono w klienta pocztowego współpracującego z najpopularniejszymi systemami pocztowymi, w taki sposób, aby wysyłana korespondencja stawała się zarejestrowanym kontaktem, bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności jak rejestrowanie załącznika czy przenoszenie/przepisywanie treści kontaktu z systemu pocztowego do CRM. W powiązaniu z cyfrową centralą telefoniczną SIMPLE.CRM pozwala zorganizować dział badań marketingowych, dział telemarketingu, obsługę infolinii czy call-center. Ponieważ istotnym aspektem współpracy z Klientem jest ocena finansowego wymiaru tej współpracy SIMPLE.CRM można zintegrować z zewnętrznym systemem transakcyjnym, co pozwala uzyskać w CRM informacje on-line o saldzie, dyscyplinie płatniczej i preferencjach kontrahentów. SIMPLE.CRM jest w pełni zintegrowany z SIMPLE.ERP, może pracować także autonomicznie, w powiązaniu z systemem transakcyjnym niezależnego dostawcy, gdyż posiada wbudowane, otwarte mechanizmy wymiany danych o kontrahentach, produktach czy transakcjach. W powiązaniu z SIMPLE.ERP rozwiązanie SIMPLE.CRM może brać udział w interakcjach, stając się źródłem dokumentów magazynowych, faktur, zamówień, zleceń produkcyjnych, dokumentów związanych z normami jakości czy obsługą laboratorium. Użytkownicy mogą wykorzystywać funkcjonalność SIMPLE.CRM zarówno w sieci lokalnej LAN, jak i poprzez terminal lub przy wykorzystaniu Internetu (przeglądarka internetowa, technologia WebAcces). Tak szerokie możliwości pozwalają na pracę uprawnionych użytkowników, z zachowaniem pełnego bezpieczeństwa danych, niezależnie od posiadanego wyposażenia technicznego, czy aktualnego miejsca przebywania. Funkcjonalność WebAcces lub możliwość pracy terminalowej, przy zastosowanych mechanizmach bezpieczeństwa, pozwala na budowę sprawnego kanału komunikacji z dostawcami, odbiorcami i kooperantami. Aby SIMPLE.CRM stanowił źródło informacji wspomagającej procesy decyzyjne, oprogramowanie wyposażono w zaawansowane narzędzia analityczne z wykorzystaniem tabel przestawnych, technologii OLAP i wykresów. System SIMPLE.CRM został wyposażony w zaawansowane mechanizmy wsparcia działalności serwisowej, obejmujące tworzenie i wykorzystanie bazy wiedzy, planowanie działań serwisowych, rejestracje wykonanych czynności i wykorzystanego materiału lub części zamiennych itp. Praca personelu serwisu rozliczana może być w oparciu o tzw. karty pracy. SIMPLE.CRM ułatwia także zarządzanie flotą pojazdów firmowych umożliwiając wprowadzenie pojazdów, rejestrację napraw, monitorowanie dat przeglądów i rejestracji, rozliczanie kart przebiegu itp. Aby zabezpieczyć także przyszłe potrzeby użytkowników SIMPLE.CRM został wzbogacony o mechanizmy pozwalające administratorowi na budowę zupełnie nowych obiektów i definiowanie powiązań pomiędzy nimi. SIMPLE.CRM ewoluuje wraz ze zmianami potrzeb użytkowników, nie tracąc z upływem czasu na aktualności. Samodzielność administratora i użytkowników jest kluczem do niskich kosztów eksploatacji SIMPLE.CRM. We wcześniejszych wersjach oprogramowanie SIMPLE.CRM dostępne było w oparciu o komercyjną platformę Microsoft i alternatywne rozwiązanie Open Source – Linux, PostgreSQL. Ze względu na niewielkie zainteresowanie Klientów platformami Open Source SIMPLE.CRM od wersji 8.0 dostępny jest w jednej wersji - z najpopularniejszą na świecie platformą komercyjną Microsoft Windows i SQL Server. |