loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

SAS liderem w zakresie analizy danych o klientach
SAS, światowy lider w dziedzinie danych i sztucznej inteligencji, zdystansował konkurencję w raporcie „The Forrester Wave: Customer Analytics Technologies, Q2 2024”. Eksperci firmy badawczej Forrester docenili możliwości platformy SAS Customer Intelligence 360 w zakresie zwiększania wartości danych o klientach i przekształcania zdobytej wiedzy w decyzje i działania.


 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
 
W miarę jak konsumenci stają się coraz bardziej świadomi i aktywni w sieci, bardzo istotna jest umiejętność efektywnego wykorzystania danych na temat ich zachowania. Raport „The Forrester Wave” wskazuje, że w firmach dysponujących dużymi zbiorami danych często istnieje luka między wiedzą a działaniami. Wizja SAS, polegająca na budowaniu zaufania konsumentów poprzez odpowiedzialne ich zaangażowanie, pomoże ją zniwelować – wskazują autorzy badania. Aspirację tę dodatkowo wzmacniają referencje klientów, którzy „jednogłośnie potwierdzili zadowolenie z wykorzystywanych rozwiązań SAS i docenili zdolność firmy do szybkiego dostarczania wartości”. Raport Forrester stwierdza, że „przedsiębiorstwa bogate w dane i posiadające silne zasoby analityczne powinny rozważyć zastosowanie narzędzi SAS, aby w pełni wykorzystać potencjał danych o klientach”.

W kategorii „Oferta bieżąca” SAS otrzymał najwyższe możliwe oceny w takich kryteriach, jak źródła i typy danych o konsumentach, wzbogacanie danych, modelowanie zachowań, odpowiedzialna AI, migracja klientów, zaangażowanie, pomiar wartości klienta, analiza zindywidualizowana, przetwarzanie języka naturalnego, proces decyzyjny i optymalizacja. W kategorii „Strategia” SAS otrzymał najwyższe do uzyskania noty w obszarach wizji rozwoju, innowacyjności, ekosystemu partnerów oraz usług i ofert wspierających.

Organizacje marketingowe bazujące na danych uświadomiły sobie, że możliwości w zakresie zaawansowanej analizy informacji o klientach stają się wymogiem, a nie tylko miłym dodatkiem dla marek chcących tchnąć dojrzałość w swoje operacje marketingowe” – powiedział Jonathan Moran, dyrektor SAS MarTech Solutions Marketing. „W SAS jesteśmy zaangażowani w spełnianie ewoluujących potrzeb naszych klientów i w rezultacie pomagamy im przyspieszać innowacje w tych nowych i rozwijających się technologiach customer analytics, oferując doradztwo w ramach naszych rozwiązań MarTech opartych na solidnych i zaufanych spostrzeżeniach analitycznych.


Źródło: SAS Institute

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top