RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna! |
Symfonia udoskonala wielokanałową sprzedaż dzięki technologii Salesforce i wsparciu Cloudity
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Na początku marca 2022 roku Symfonia rozpoczęła transformację swoich kanałów sprzedaży przy wykorzystaniu technologii Salesforce. Projekt ma na celu zapewnienie innowacyjnego wsparcia technologicznego wszystkim kanałom sprzedaży produktów i usług oraz budowę kompleksowego rozwiązania CRM (Customer Relationship Management), wspierającego wszystkie linie biznesowe oprogramowania Symfonii.
Chcemy być liderem polskiego rynku oprogramowania biznesowego dla sektora MŚP. Dziś jako Grupa Symfonia obsługujemy ponad 50 000 klientów. Wśród użytkowników naszych programów są zarówno bardzo złożone organizacje, jak i małe i mikroprzedsiębiorstwa czy biura rachunkowe. Pracujemy dla firm z różnych branż, m.in. handlowej, budowlanej, motoryzacyjnej, spożywczej, przemysłowej. W ofercie mamy kilkanaście systemów w wielu konfiguracjach, dostarczanych zarówno bezpośrednio jak i przez resellerów. Są to systemy chmurowe i desktopowe. Takie zróżnicowanie oznacza bardzo różne potrzeby użytkowników. By realizować nasze ambicje oraz szybko i skutecznie odpowiedzieć na oczekiwania klientów, potrzebujemy najlepszego rozwiązania na rynku, a takim w naszej opinii jest technologia Salesforce” – wyjaśnia Piotr Ciski, prezes zarządu Symfonii.
Jako partnera wdrożeniowego Symfonia wybrała Cloudity – międzynarodową firmę specjalizującą się w doradztwie biznesowym i wdrożeniach nowoczesnych technologii. Cloudity jest globalnym partnerem konsultingowym Salesforce.
Dziękujemy za zaufanie, jakim obdarzyła nas Symfonia. Jestem przekonany, że wspólnymi siłami w krótkim czasie przygotujemy rozwiązanie, które pozwoli Symfonii na wykorzystanie pełni potencjału w obszarze sprzedaży i zarządzania relacjami z klientami. Wierzę, że wykorzystanie technologii Salesforce będzie trwałym elementem budowy wartości firmy oraz wesprze dalszy dynamiczny rozwój Symfonii” – komentuje Paweł Sobczak, Prezes Zarządu Cloudity.
Rozwiązania będące przedmiotem wdrożenia koncentrować się będą głównie na obszarach eCommerce, CRM oraz Marketing Automation.
Źródło: Cloudity