ORACLEAby pomóc organizacjom zwiększyć wydajność globalnych łańcuchów dostaw, firma Oracle wprowadza nowe funkcje logistyczne w ramach pakietu Oracle Fusion Cloud Supply Chain & Manufacturing (SCM). Aktualizacje modułów Oracle Transportation Management (OTM) i Oracle Global Trade Management (GTM) pomogą klientom zmniejszyć koszty, poprawić dokładność, zautomatyzować procesy zapewniania zgodności z przepisami i zwiększyć elastyczność logistyczną.


 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
 
Menedżerowie zarządzający logistyką są przytłoczeni nawarstwiającymi się opóźnieniami w przewozach i punktach przeładunkowych, wahaniami kosztów paliwa oraz zmieniającymi się przepisami handlowymi, jednocześnie starają się ograniczać emisję dwutlenku węgla spowodowaną przewozem towarów. Organizacje, które nie dysponują elastycznymi i sprawnymi procesami logistycznymi, często obciążają swoich klientów tymi opóźnieniami i kosztami.

Ostatnie lata mocno przetestowały elastyczność globalnych operacji logistycznych i wiele organizacji miało trudności z dotrzymaniem kroku zmianom na rynkach” — powiedział Derek Gittoes, wiceprezes ds. zarządzania łańcuchem dostaw w Oracle. „Dzięki rozwiązaniom Oracle Transportation Management i Oracle Global Trade Management organizacje mogą szybko dostosować się do zmian w łańcuchu dostaw i sieci logistycznej. Samoaktualizująca się platforma logistyczna Oracle daje klientom zawsze aktualny dostęp do innowacji, ponieważ nowe funkcje są dodawane co 90 dni, bez zakłóceń w działaniu systemów.


Nowe funkcje w ramach rozwiązań Oracle Transportation Management i Oracle Global Trade Management:
  • automatyzowana kwalifikacja umów handlowych: pomaga klientom szybciej zatwierdzać świadectwa pochodzenia towarów, zmniejszać taryfy i wchodzić na nowe rynki. Dzięki szczegółowemu wglądowi w specyfikację struktury wyrobu kwalifikacja umów handlowych umożliwia klientom zachowanie zgodności z przepisami za pośrednictwem ściśle kontrolowanej dokumentacji.
  • Nowe możliwości cyfrowego asystenta logistyki: pozwalają użytkownikom uzyskać wgląd w status ich przesyłek za pomocą prostych poleceń głosowych. Dzięki wbudowanemu cyfrowemu asystentowi logistyki użytkownicy mogą szybko znaleźć odpowiedzi na swoje pytania.
  • Rozbudowane pulpity: pozwalają użytkownikom na łączenie danych z wielu źródeł w jednym widoku w celu usprawnienia operacji i procesu podejmowania decyzji. Nowe szablony zarządzania pracą kierowców, ustalania harmonogramów, zleceń roboczych, przesyłek, ofert spotowych oraz usprawniona kontrola podmiotów objętych ograniczeniami umożliwiają użytkownikom bardziej efektywne zarządzanie procesami logistycznymi.
  • Nowa aplikacja mobilna dla modułu Oracle Transportation Management: umożliwia wysyłanie zleceń do kierowców, rejestrowanie zdarzeń oraz przekazywanie informacji o statusie i lokalizacji w trakcie transportu. Wysoce konfigurowalna i intuicyjna aplikacja synchronizuje dane z aplikacji offline i pozwala użytkownikom na skutecznie wykonywanie zadań bez względu na to, gdzie się znajdują. 
  • Prognozy czasu przyjazdu dzięki uczeniu maszynowemu: umożliwiają dokładne śledzenie wysyłek w celu utworzenia lepszych prognoz czasów przyjazdu na podstawie unikatowych operacji biznesowych klienta. Dzięki dokładniejszym przewidywaniom czasu przyjazdu klienci mogą szybko podjąć działania w celu zmiany trasy przesyłek, aby zwiększyć wydajność operacyjną.

Źródło: www.oracle.com/pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top