Na rynku narzędzi wspierających sprzedaż B2B, pojawiła się nowość - aplikacja BizSpace. To wynik współpracy Fundacji Moje Państwo i dwóch doświadczonych dyrektorów sprzedaży, Huberta Paczkowskiego i Mariusza Chełminiaka.


 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
 
Etyka i bezpieczeństwo

Warto podkreślić, że firma BizSpace stawia nie tylko na aktualność danych, ale przede wszystkim na uczciwość w ich pobieraniu i publikowaniu. Gwarantuje to wspomniana już Fundacja, znana m.in. z takich portali jak Rejestr.io, Ktoile.pl czy Bankdanych.io. Jednym z celów jej działania jest dostarczanie danych dla rozwoju i bezpieczeństwa obrotu gospodarczego. Etyka biznesu, którą kieruje się firma BizSpace, odróżnia ją od innych narzędzi sprzedażowych szeroko udostępniających dane wrażliwe niezgodnie z obowiązującym prawem, a to w efekcie naraża na konsekwencje prawne również samych klientów. Zachowując więc zasady etyki i zgodności z prawem, dane i funkcjonalności oferowane w aplikacji BizSpace rewolucjonizują rynek sprzedaży.

Innowacyjność

Aplikacja BizSpace precyzyjnie wskaże profil obecnych klientów w firmie użytkownika kierując się takimi kryteriami jak m.in. wyniki finansowe, rodzaj działalności i geolokalizacja. To połączenie dogłębnej analizy istniejącej bazy klientów z pracą algorytmów i sztucznej inteligencji, w rezultacie której użytkownik otrzymuje spersonalizowane leady. Algorytm doprecyzuje również, które leady wykazują skłonność do zakupów / inwestycji, co zwiększa szansę powodzenia sprzedaży.

Niezależność


To co odróżnia rozwiązanie BizSpace od firm oferujących konsultacje i wsparcie sprzedaży to samodzielność użytkownika. Dyrektor sprzedaży czy Dyrektor marketingu, nie czeka na zamówione wcześniej dane, ma je zawsze dostępne w czasie rzeczywistym. Samodzielnie korzysta z aplikacji mając dostęp do aktualizowanego na bieżąco profilu idealnego klienta. W każdym momencie może wygenerować leady zgodne z wcześniej wyznaczonym profilem. Właściciele firmy wskazują na wiele funkcji zaszytych w aplikacji przygotowanych dla wymagających zespołów handlowych. Jedna z nich to planowanie pracy zespołu terenowego z aplikacją pozwala precyzyjnie odkrywać kolejne leady zlokalizowane w sąsiedztwie firmy, którą handlowiec zamierza odwiedzić w najbliższych dniach. Użytkownik samodzielnie określi do ilu kilometrów i wg jakich kryteriów a aplikacja pokaże potencjał. Narzędzie będzie stanowić praktyczne uzupełnienie systemu CRM, również dzięki opcji eksportu danych do xls.

Zakres danych

Powiedzieć, że aplikacja BizSpace dostarcza leady to jednak duże niedopowiedzenie. Całościowo patrzymy na szanse rynkowe. Poza nazwą firmy otrzymujemy jej aktualne dane rejestrowe, wyniki finansowe, dane kontaktowe, CEO i jego/jej powiązania kapitałowe. Technologia jaką dysponuje firma pozwala aktualizować dane codziennie, a to gwarantuje użytkownikom dostęp do najświeższych informacji o potencjalnych Klientach.

Sprzedaż, dosprzedaż i ograniczenie rezygnacji Klientów


Pozyskanie nowych Klientów z aplikacją staje się prostsze. Dosprzedaż usług do bazy istniejących Klientów będzie precyzyjne i szybsze. W ten sposób otrzymamy wiarygodny wskaźnik stabilnego poziomu klientów, których firma będzie efektywne obsługiwać.

Źródło: BizSpace

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top