Największe wdrożenie vansellingowe w Polsce w 2006

The Lorenz Bahlsen Snack-World jest liderem na rynku słonych przekąsek w Polsce. Produkuje takie marki jak Crunchips, Peppies, X-Cut czy Saltletts oraz prowadzi dodatkowo dystrybucję (także poza granicami kraju) produktów m.in. Haribo, Lajkonik, Inka i Chupa Chups. Firma jest jednocześnie jednym z światowych pionierów w wykorzystaniu systemów mobilnych pracując na palmtopach od ponad 10 lat.

 

 
Wybór Emigo, jako platformy fundamentalnej z punktu widzenia działalności sprzedażowej firmy, został poprzedzony blisko rocznym okresem badania rynku i przygotowań. Wdrożenie obejmuje ponad 300 pracowników terenowych LBSW,  obsługujących wszystkie kanały sprzedaży.

Mobilne Emigo w LBSW pracuje w przeważającej mierze na terminalach rodziny Symbol MC9000, z wbudowanymi czytnikami kodów kreskowych, modułami GSM i specjalizowaną klawiaturą fizyczną. W trakcie prac wdrożeniowych wykonano wspólnie z firmą IDS SCHEER integrację z systemem My SAP a także przeprowadzono szereg prac dostosowujących aplikację do specyfiki  potrzeb firmy.

Wybór platformy Emigo wg zgodnej opinii jest krokiem milowym prowadzącym do powiększenia przewagi konkurencyjnej  firmy. System dostarczony przez Sagra Technology wprowadza zaawansowaną obsługę śledzenia partii dystrybuowanych towarów oraz mechanizmy wspomagające decyzyjnie Przedstawicieli Handlowych w codziennych działaniach (automatyczne naliczanie rabatów, podpowiedzi ilości zamawianej). Otwarty charakter Systemu Emigo stanowi również solidną podstawę dla  dostosowań potrzebnych w przyszłości.

Źródło: www.sagra.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top