Wola Info dla TPSA

Wola Info zbudowała w Telekomunikacji Polskie j SA platformę do świadczenia serwisów o podwyższonej opłacie. Prace trwały 5 miesięcy. Dzięki wdrożeniu TPSA uzyskała nowoczesne narzędzie, z którego funkcjonalności korzystają firmy współpracujące z operatorem przy świadczeniu serwisów dla klientów indywidualnych i biznesowych.



Projekt pod nazwą „Budowa i wdrożenie systemu Audioteksowego" realizowany był w dwóch fazach. W pierwszej fazie zbudowana została niezbędna infrastruktura wraz z interfejsami do systemów zewnętrznych oraz do systemów wewnętrznych klienta (biling, platforma raportująca, CRM, Infolinia itp.). W fazie drugiej skonfigurowany został szeroki wachlarz usług głosowych z wykorzystaniem zaawansowanych rozwiązań IVR. Wdrożono także interfejsy i narzędzia do obsługi usług. System został zbudowany na platformie HP Open Call Media Platform (platforma do budowy usług głosowych jak i do budowy sieci inteligentnych – IN (więcej informacji na http://www.hp.com.pl/opencall).

W minionym tygodniu nastąpiło uruchomienie produkcyjne systemu. – „Nie ukrywam, że było to jedno z bardziej skomplikowanych przedsięwzięć Woli Info. Jest to w pełni nowatorskie rozwiązanie, z którego jesteśmy bardzo dumni. Udane testy potwierdzają, że wdrożenie zakończyło się sukcesem” - mówi Piotr Majcherkiewicz, prezes Wola Info S.A.

Wdrożony przez Wola Info System Audioteksowy HP OCMP umożliwia między innymi przeprowadzanie i zarządzanie telepłatnościami, konkursami dla service provider'ów (dostawców treści/serwisów) np. stacji telewizyjnych, wraz z obsługą antyfraudu (wykrywanie nadużyć) czy doładowaniami kont mobilnym typu pre-paid. – To ostatnie z powodzeniem sprawdziło się, jeśli chodzi o serwis doładowania kont POP i Orange GO w sieci Orangepodkreśla prezes Majcherkiewicz. Z powodzeniem wykorzystywana jest również technologia typu TTS (Text To Speech - zamiany tekstu na mowę). Wszystkie usługi komunikują się z różnymi systemami wewnętrznymi jak i zewnętrznymi np.: Błękitną Linią czy systemem CRM. Nowoczesne rozwiązanie oparte na Systemie Audioteksowym HP OCMP daje praktycznie nieograniczone możliwości w obszarze IVR i zaawansowanych usług głosowych powodując tym samym wzrost konkurencyjności oferty TP w tym zakresie.

Źródło: www.wolainfo.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top