Progress EasyAsk wspiera zakupy on line

Progress Software Corporation, będąca dostawcą infrastruktury do rozwoju, wrażania, integracji i zarządzania aplikacjami biznesowymi, ogłosiła, że najnowsza wersja rozwiązania Progress® EasyAsk®, służącego m.in. do wyszukiwania, nawigacji oraz obsługi sklepów internetowych została wyposażona w ponad 20 nowych funkcji.

Sprzedawcy zyskali możliwość udoskonalania mechanizmów przeszukiwania towarów w sklepach internetowych. Klienci również będą mogli szybciej wyszukiwać i nabywać produkty, co zdecydowanie podnosi komfort zakupów oraz poziom zadowolenia. Sklepy wykorzystujące Progress EasyAsk już teraz osiągają wyższy współczynnik konwersji, czyli stosunku ilości dokonanych zakupów do ilości odwiedzających. Efekt to zwiększone przychody ze sprzedaży poprzez sieć.
Progress EasyAsk umożliwia wyszukiwanie informacji w języku naturalnym, dzięki czemu firmy i klienci są w stanie błyskawicznie znaleźć oraz pobrać najważniejsze informacje z wielu źródeł danych. EasyAsk znacznie ułatwia wyszukiwanie – formułowanie pytań w języku naturalnym to oszczędność czasu i uproszczenie całego procesu, gdyż wyniki pojawiają się na bieżąco podczas przeglądania strony lub wpisywania nazwy produktu. Aplikacja w Progress EasyAsk daje sprzedawcom dodatkowe możliwości poprawiania wyników wyszukiwania dzięki funkcjom dopasowywania fraz, nadawania wag, szeregowania kolejności na liście wyników wg kryteriów zgodnych z potrzebami klienta. Progress EasyAsk wspiera obsługę wszystkich branż, ze względu na wbudowane słowniki dla rynków wertykalnych, tezaurusy i rozszerzone listy atrybutów związanych z konkretnym segmentem, ułatwiające dopasowanie zapytań do konkretnego towaru .
Jak wynika z ostatniego rankingu, przygotowanego przez firmę Nielsen, cztery z pięciu największych sklepów internetowych o najwyższym współczynniku konwersji korzystają z Progress EasyAsk. Są wśród nich Lane Bryant (współczynnik konwersji równy 24%) i KingSizeDirect (20%).

„Najnowszy ranking Nielsen to dowód na to, jak bardzo EasyAsk jest skuteczny w zwiększaniu współczynnika konwersji sprzedaży w sklepach online. Jest to możliwe dzięki inteligentnemu wyszukiwaniu produktów oraz czytelnej, spójnej prezentacji wyników” – powiedział Larry Harris, wiceprezes i dyrektor generalny ds. produktów Progress EasyAsk.

Ponadto Progress EasyAsk utrzymał w trzecim kwartale 2006 r. wyraźną przewagę w rankingu Nielsen, mierzącym współczynnik konwersji sklepów internetowych.  Wynik 6,8% to wyprzedzenie najbliższego konkurenta, iPhrase, niemal o cały procent. Inni dostawcy mechanizmów wyszukujących, uwzględnieni w rankingu Nielsen, to Endeca, Google, Active Decisions, Mercado i FAST.

Źródło: www.progress.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top