Nowa wersja rozwiązania iScala Hospitality

Epicor|Scala - producent systemów klasy ERPFirma Epicor Software Corporation (dostawca rozwiązań klasy ERP) przedstawiła najnowszą wersję systemu Epicor iScala Hospitality, która ułatwia wdrażanie najlepszych procedur w branży HoReCA (Hotels, Restaurants and Catering). W wersji tej znajdą się pakiet integrujący system obsługi klienta oraz rozbudowane narzędzia do inteligentnej analizy danych, tworzenia raportów i obsługi łańcucha dostaw.

Pakiet integrujący systemy POS i PMS

Epicor iScala Hospitality w nowej wersji posiada szablony integracji z produktami firmy MICROS-Fidelio, jednego z największych dostawców systemów punktów obsługi klienta (point-of-service — POS) i zarządzania obiektami (property management systems — PMS) dla branży HoReCa, a także z systemami obsługi klienta innych czołowych producentów. Funkcja ta ułatwi hotelom i restauracjom na całym świecie integrację systemów obsługi klienta z systemem zaplecza Epicor iScala Hospitality.

Dzięki platformie Epicor Service Connect hotel może w pełni zautomatyzować proces importowania danych z systemów obsługi klienta POS/PMS do odpowiednich modułów systemu Epicor zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem lub w czasie rzeczywistym. Platforma ta umożliwia również przetwarzanie wyjątków, automatyzację przepływu pracy, sprawniejsze kontrolowanie systemu i zarządzanie nim oraz szybszą integrację danych wprowadzonych na poziomie poszczególnych hoteli z systemem zaplecza przy ograniczeniu do minimum interwencji użytkownika. Największe międzynarodowe sieci hotelowe, które obecnie używają wersji pilotażowych nowych funkcji, twierdzą, że dzięki integracji systemów hotelowych z systemem Epicor mogą każdego dnia zaoszczędzić nawet połowę czasu pracy swoich pracowników na całym świecie.

Standardowe raporty i najważniejsze funkcje inteligentnej analizy danych

Epicor iScala Hospitality oferuje również narzędzie do tworzenia raportów opracowane specjalnie dla branży hotelarskiej (Hospitality Reporting Tool — HRT), które generuje sprawozdania, dotyczące np. dziennych przychodów, obłożenia, etc.  Kolejnym udogodnieniem dostępnym w najnowszej wersji tego systemu są usługi Microsoft SQL Server Analysis Services. Umożliwiają one korzystanie z opracowanych specjalnie dla branży hotelarskiej tzw. kostek inteligentnej analizy danych (Business Intelligence Cubes), które obejmują dane dotyczące finansów, składania zamówień, zakupów i zapasów. To nowe rozwiązanie do inteligentnej analizy danych może przekazywać informacje do komputerów biurkowych lub publikować je w portalu Microsoft SharePoint Portal Server 2007 przy wykorzystaniu standardowych elementów Epicor BI Web.

Nowa wersja systemu Epicor iScala Hospitality, która wkrótce będzie dostępna na całym świecie, zawiera również rozszerzenia dotyczące zarządzania łańcuchem dostaw, w tym — funkcję obsługi wykazu materiałów w module składania zamówień oraz nowe funkcje obsługi kodu paskowego.

Najnowsza wersja iScala Hospitality powstała między innymi dzięki współpracy ze stowarzyszeniem branżowym Hospitality Technology Next Generation (HTNG), które wspiera rozwój technologii nowej generacji bardziej zorientowanych na klienta i lepiej zaspokajających potrzeby globalnej społeczności branży HoReCa. Ponadto, wspólnie z firmami hotelarskimi i innymi dostawcami rozwiązań, Epicor opracowuje standardy branżowe dotyczące integracji systemów obsługi klienta i zaplecza.

W Polsce z systemu iScala Hospitality korzystają m.in. hotele: SAS Radisson, Marriott, Hyatt, Amber Baltic, Hotel Król Kazimierz.

Źródło: www.epicor.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top