Scoring firmy Bonair w Banku Pocztowym

Bonair SA zakończył proces wdrożenia kompletnego systemu scoringowego w Banku Pocztowym SA. Rozwiązanie – w pełni dostosowane do potrzeb banku – zapewnia generowanie automatycznej rekomendacji kredytowej dla obsługiwanych wniosków kredytowych. 

System opiera się na samodzielnie zdefiniowanych przez użytkownika strukturach wniosku kredytowego, strategiach decyzyjnych oraz procedurach postępowania w całym procesie decyzyjnym. W jego przebiegu wykorzystywane są dane z Biura Informacji Kredytowej SA, z bazy klientów niesolidnych, udostępnianej przez Związek Banków Polskich, oraz z bankowej bazy klientów. Wymiana informacji między poszczególnymi źródłami danych odbywa się on-line i jest uzależniona od bezpośrednich wskazań strategii scoringowych stosowanych przez Bank Pocztowy SA.

W ramach wdrożenia Bonair SA zastosował mechanizmy integrujące rozwiązanie z systemami działającymi na różnych platformach aplikacyjnych z wykorzystaniem protokołów w standardzie XML oraz standardach z grupy WebServices.

Firma Bonair świadczy także usługi wsparcia eksploatacji systemu, gwarantując stałą profesjonalną pomoc techniczną wyspecjalizowanego zespołu i zapewniając nieprzerwaną pracę systemu.

Źródło: BONAIR

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top