Zarządzanie magazynem w firmie GORDON
Firma GORDON z Bydgoszczy, jeden z czołowych polskich dystrybutorów części samochodowych, zdecydowała się na wdrożenie systemu informatycznego marki Safo oferowanego przez Asseco Business Solutions. Nowoczesny program klasy WMS otworzy nowe możliwości w zakresie kompleksowego zarządzania magazynem. Zakończenie prac wdrożeniowych przewidziane jest na grudzień br.
Umowa pomiędzy Asseco Business Solutions a hurtownią motoryzacyjną GORDON przewiduje migrację z dotychczas używanego oprogramowania safo.biz do specjalistycznej wersji safo.mag, która umożliwia zarządzanie całą gospodarką magazynową.
Zamiast papierowego obiegu dokumentów w magazynie pojawią się terminale radiowe. Dzięki temu wyraźnie wzrośnie efektywność pracy, głównie w zakresie przyjęć dostaw i wydawania asortymentu. Firma GORDON posiada obecnie 30 oddziałów na terenie całego kraju. Sprawne zarządzanie gospodarką magazynową jest dla niej bardzo ważne – mówi Jacek Lisowski, dyrektor działu aplikacji safo.mag Asseco Business Solutions SA.
Zastosowanie systemu safo.mag pozwoli na uzyskanie także innych korzyści, m.in. takich jak całkowita kontrola nad zamówieniami i procesem przyjęć towarów, łatwy dostęp do szczegółowych informacji o stanie zagospodarowania magazynu, zmniejszenie ilości błędów w procesie wydawania, dokładniejsza identyfikacja czasu pracy i pracownika wykonującego poszczególne zadania.
Systemy marki Safo firmy Asseco Business Solutions SA to oparte o technologię Oracle rozwiązania informatyczne klasy ERP, które doskonalą procesy zarządzania średnim i dużym przedsiębiorstwem. Marka Safo jest jednym z liderów na rynku oprogramowania ERP dla firm handlowych, produkcyjno-handlowych oraz centrów logistycznych.
Źródło: www.assecobs.pl