System zarządzanie wypożyczeniami w Altrad-Mostostal

 Rozwiązanie zostanie wdrożone w firmie Altrad-Mostostal, która dotychczas do zarządzania wypożyczeniami produktów wykorzystywała różne narzędzia. Jedno centralne rozwiązanie Columbus IT umożliwi sprawniejsze raportowanie, uporządkuje dane i zapewni niższe koszty utrzymania infrastruktury IT. Wdrożenie potrwa cztery miesiące – mówi Michał Słabowski, project manager w Columbus IT.


Altrad-Mostostal, największy w Polsce producentów rusztowań i szalunków, część swego asortymentu dodatkowo wypożycza zarówno na krótki jak i dłuższy okres czasu. Obsługą wypożyczeń zajmie się dedykowane rozwiązanie Columbus IT. Jego użytkownicy będą wiedzieć m.in., kto wypożyczył produkt, kiedy i na jaki okres, jaki są aktualne stany magazynowe oraz jakie materiały aktualnie znajdują się w procesie regeneracji (odnawiania).

Nowe rozwiązanie, dając dostęp do aktualnych raportów, wprowadzi także możliwość planowania i obsługę rezerwacji.

Nawet z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem będziemy mogli poinformować klientów o dostępnym asortymencie i zarezerwować jego odpowiednie ilości. Każde zamówienie i umowa najmu, po wprowadzeniu do bazy, będzie jednocześnie automatycznie uwzględniana w dziale finansów i księgowości, dzięki czemu firma będzie mieć pełną kontrolę nad wszystkimi źródłami kosztów i przychodów – mówi Michał Słabowski.

W tym celu zintegrujemy rozwiązanie Columbus IT z systemem ERP Microsoft Dynamics NAV, który od ponad pół roku wspomaga Altrad-Mostostal m.in. w obszarze finansów, produkcji, środków trwałych, gospodarki magazynowej i zakupów. Integracja będzie prosta – dodaje Michał Słabowski.

Pakiet ERP Microsoft Dynamics NAV posiada otwarte środowisko oprogramowania, dzięki czemu system jest elastyczny i łatwo integruje się z dodatkowymi rozwiązaniami, co przekłada się także na niższe koszty utrzymania infrastruktury informatycznej.

Źródło: www.columbusit.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top