Datamonitor rekomenduje IVR firmy Genesys

 Obecnie coraz więcej firm stara się usprawnić sposoby wykorzystania systemów IVR. Są one nie tylko technologicznie zaawansowane, lecz także umożliwiają łatwą integrację w ramach systemu relacji z klientami funkcjonującego w obrębie przedsiębiorstwa.


W odpowiedzi na to zjawisko wiodąca firma analityczna Datamonitor opublikowała raport „Decision Matrix – Wybierając dostawcę IVR dla firmy”, według którego firma Genesys, spółka należąca do Alcatel-Lucent, producent Genesys Voice Portal (GVP), została umieszczona na liście dwóch rekomendowanych producentów rozwiązań IVR.

Opublikowany przez Datamonitor raport „Decision Matrix” dostarcza porad dla firm, które rozważają wdrożenie rozwiązań IVR. Prezentuje on szczegółowe i przejrzyste dane dotyczące ofert dziewięciu wiodących dostawców platform IVR oraz rekomenduje, które z nich powinny być brane pod uwagę przy wyborze tego typu rozwiązań dla firm. Rekomendacja obejmuje dostawców, którzy posiadają ugruntowaną pozycję na rynku oraz oferują produkty, które są uznawane za najlepsze w swojej kategorii bądź stanowią część rozwiązań całościowych.

Każdy z dostawców rozwiązań IVR, w tym firma Genesys, był oceniany w trzech kategoriach:

Ocena technologii: pozyskanie VoiceGenie, jego wsparcie dla technologii SIP i standardu H.323, jak również możliwość dodatkowego monitoringu i raportowania • Wpływ na rynek: duża liczba klientów IVR oraz dwucyfrowy wzrost wyników biznesowych w ciągu pięciu ostatnich lat w segmencie GVP • Ocena użytkowników końcowych: Genesys otrzymał najwyższą notę w kategorii “ocena użytkownika końcowego”, jako dobrze znany i zaufany dostawca platform IVR

Rozwiązanie iCFD daje nam wspaniałe możliwości w zakresie samoobsługi, które wykorzystujemy w celu poprawy poziomu obsługi klienta, efektywności operacyjnej oraz zwiększenia przychodów – powiedział Gerry Cools, Sales Strategy & Development Manager, Belgacom (główny dostawca zintegrowanych rozwiązań telekomunikacyjnych na terenie Belgii). Chcieliśmy zredukować liczbę obsługiwanych połączeń przychodzących, bez konieczności zmniejszania poziomu jakości obsługi klienta oraz bez zmuszania klientów do korzystania ze zautomatyzowanych systemów nastawionych na obniżanie kosztów. Zastosowanie iCFD przy określaniu potrzeb klientów pozwoliło nam podnieść poziom satysfakcji klientów o 10% oraz zwiększyć przychody o 3%. Dodatkowo rozwiązanie to umożliwiło nam ograniczenie ilości obsługiwanych połączeń przychodzących o 1,1 miliona w latach 2007 - 2008.

Źródło: www.gensyslab.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top