NOMI S.A. będzie zarządzać sięcią sklepów na bazie Oracle

Oracle Polska informuje, że w firmie NOMI S.A. trwa projekt wdrożenia specjalizowanego systemu do obsługi rozproszonej sieci sprzedaży Spółki, obejmującej trzydzieści wielkopowierzchniowych sklepów na terenie całego kraju. Oparty na bazie danych Oracle Enterprise Edition system NTSwincash jest wdrażany przez firmę COMMIT Polska, partnera Oracle na poziomie Gold.
NOMI S.A. to polska marka o ogólnokrajowym zasięgu, oferująca artykuły budowlane oraz dla domu i ogrodu, posiadająca placówki handlowe na terenie całej Polski. Obecnie system został uruchomiony w centrali NOMI S.A., w magazynie centralnym oraz w 5 sklepach. Wdrożenie obejmuje instalację sytemu dla całej sieci sklepów NOMI, w każdym miesiącu będzie uruchamiane od 2 do 4 kolejnych instancji.

W systemie zostały wdrożone także dodatkowe produkty Oracle, wspomagające działanie systemu NTSwincash. Zastosowanie narzędzi raportowych pakietu Oracle Business Intelligence pozwala na pełny dostęp do danych poprzez złożone analizy, zaś narzędzie Oracle Publisher zapewnia sprawne raportowanie z poziomu punktów sprzedaży.

System NTSwincash jest renomowaną aplikacją transakcyjną, używaną przez wiele sieci sklepów w Europie, Azji i Afryce Północnej. System został wdrożony w firmach branży multimediów, telekomunikacyjnej, budowlanej, kosmetycznej oraz RTV-AGD.

Najważniejsze funkcje aplikacji wspomagające biznes klienta to Raporty różnic magazynowych, Raporty różnic finansowych, Zamówienia indywidualne towarów katalogowych, Generowanie decyzji cenowych oraz Obsługa depozytów i transportu. System zapewnia wielosesyjność pracy oraz obsługę różnych jednostek miar i kanałów dystrybucji.

Źródło: Oracle

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top