Firma Oracle wprowadziła serię aktualizacji w pakiecie Oracle Fusion Cloud Human Capital Management (HCM), które będą mogły pomóc firmom w poprawie satysfakcji pracowników. Nowy portal oferujący funkcje oceny umiejętności i wydajności zespołu oraz rozwiązanie do słuchania potrzeb pracowników pomoże menedżerom lepiej zaangażować swoje zespoły i wspierać je w ich codziennej pracy.


{loadpoosition Wiadomosci_Dzial}
 
W ciągu ostatnich kilku lat pracownicy na całym świecie znacząco zmienili podejście do swoich potrzeb w miejscu pracy, co spowodowało, że zmieniły się także ich oczekiwania wobec pracodawców. Stabilna wypłata już nie wystarczy. Obecnie pracownicy chcą pracować dla firm, które promują równowagę między życiem zawodowym a prywatnym, zapewniają możliwości rozwoju kariery, a także sprawiają, że ludzie czują się zaangażowani i wysłuchani. Kluczowym elementem rozwiązywania tych kwestii jest wspieranie relacji między menedżerem a pracownikiem. Według firmy Gallup aż 70% zaangażowania pracownika zależy od menedżera. Jednak w obliczu zmieniających się wyzwań dla menedżerów i ich pracowników, potrzebują oni większej przejrzystości i odpowiednich narzędzi, aby zrozumieć potrzeby swoich zespołów.

Firmy i pracownicy wymagają więcej od swoich menedżerów niż kiedykolwiek wcześniej. Aby sprostać tym wymaganiom, liderzy muszą dobrze znać swoje zespoły, aby móc zapobiegać wypaleniu, identyfikować braki w umiejętnościach i wykrywać szanse, a także zapewniać wskazówki dotyczące rozwoju i kariery” — powiedziała Yvette Cameron, wiceprezes ds. globalnej strategii produktów Oracle Cloud HCM. „Dzięki najnowszym aktualizacjom rozwiązania Oracle Cloud HCM dajemy pracownikom silniejszy głos, a menedżerom zaawansowany wgląd w ich zespoły, dzięki czemu mogą oni podejmować działania niezbędne do lepszego ukierunkowania swoich zespołów na osiągnięcie sukcesu.


Najnowsze aktualizacje Oracle Cloud HCM to między innymi:
  • Centrum umiejętności: nowa funkcja rozwiązania Oracle Dynamic Skills zapewnia menedżerom scentralizowane miejsce umożliwiające przeglądanie, przydzielanie i zarządzanie rozwojem umiejętności w całym zespole. Pomaga menedżerom szybko identyfikować ryzyko i uzupełniać braki, oferując wgląd w podstawowe umiejętności niezbędne do realizacji celów biznesowych.
  • Oceny zbiorcze: nowa funkcja rozwiązania Oracle Performance Management, która umożliwia menedżerom przeglądanie wskaźników dla całego zespołu w jednym oknie i ocenianie pod kątem oczekiwanych kryteriów lub standardów. Dzięki możliwości wyświetlenia w jednym miejscu danych wszystkich członków zespołu i odpowiednich wskaźników wydajności, takich jak kompetencje czy oceny efektywności, menedżerowie mogą zaoszczędzić czas i przeprowadzać bardziej przemyślane i sprawiedliwe oceny.
  • Oracle Touchpoints: rozwiązanie do kontaktu z pracownikami na niedawno ogłoszonej platformie Oracle ME do zarządzania doświadczeniami. Zapewniając kanał do regularnej komunikacji w szybki i naturalny sposób dla menedżerów i pracowników, rozwiązanie Touchpoints pomaga budować zaangażowanie i zaufanie między menedżerami i ich zespołami oraz promować integracyjne i współpracujące środowisko pracy.

Zaprojektowany do działania w chmurze pakiet Oracle Fusion Cloud HCM to kompletne rozwiązanie, które łączy w sobie wszystkie procesy związane z zasobami ludzkimi — od zatrudnienia do przejścia na emeryturę. Dzięki połączeniu wszystkich danych o pracownikach na jednej platformie zespoły HR mają dostęp do pojedynczego źródła wiarygodnych informacji, które pomagają opracować strategię kadrową. Wbudowane algorytmy sztucznej inteligencji pomagają analizować dane dotyczące pracowników i oferują ogólne zalecenia, aby pomóc zespołom HR w dalszym usprawnianiu operacji biznesowych.

Najlepsze modele wdrażania pozytywnych doświadczeń pracowników zaczynają się z pełnym zaangażowaniem dyrektorów najwyższego szczebla, ale aby odnieść sukces, programy te wymagają aktywnego udziału menedżerów na wszystkich poziomach. Wiele z tych programów nie udaje się, gdy menedżerowie nie mają wiedzy, której potrzebują, aby w pełni wspierać każdego ze swoich pracowników z osobna” — powiedział Holger Mueller, wiceprezes i główny analityk w firmie Constellation Research, Inc. „Aktualizacje w Oracle Cloud HCM oferują pomoc firmom w pokonywaniu wyzwań, z jakimi mają do czynienia w miarę zmieniania się oczekiwań pracowników na całym świecie.


Źródło: Oracle

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top