oracle 120W obecnych czasach przedsiębiorstwa chcące zwiększyć wydajność, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej muszą podejmować decyzje w oparciu o rzeczywiste dane. Aby pomóc działom kadr w osiągnięciu tego celu, firma Oracle wprowadziła rozwiązanie Oracle Analytics for Fusion HCM. Nowe funkcje analityczne pomagają klientom czerpać maksymalne korzyści z chmury Oracle Human Capital Management (HCM) Cloud. Rozwiązanie Oracle Analytics for Fusion HCM jest dostępne w chmurze Oracle Analytics Cloud i działa w oparciu o bazę danych Oracle Autonomous Database. Zapewnia ono działom kadr lepszy wgląd w zarządzanie personelem dzięki kompleksowemu widokowi danych z całej organizacji.


 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
 
W obecnej niepewnej sytuacji gospodarczej dział kadr stał się kluczowym partnerem strategicznym przedsiębiorstwa” — powiedział T.K. Anand, wiceprezes Oracle, szef działu Oracle Analytics. „Dzięki Oracle Analytics for Fusion HCM klienci mogą korzystać z gotowych analiz HR, aby uzyskiwać niedostępną wcześniej wiedzę i zmniejszyć zależność od działu informatycznego. Umożliwia to bliższą współpracę między działem kadr a innymi kluczowymi działami firmy — np. działem finansowym — co pomoże naszym klientom radzić sobie w dzisiejszych trudnych czasach i przygotować się do długotrwałego rozwoju biznesowego.


Rozwiązanie dla osób podejmujących decyzje kadrowe i partnerów ds. kadr

Oracle Analytics for Fusion HCM pomaga szefom HR, analitykom i kierownikom poszczególnych działów zwiększyć wydajność i szybciej osiągać korzyści biznesowe. Wbudowane funkcje to m.in.:
  • Międzyobszarowy model danych: Przyspiesza analizę dużych ilości danych operacyjnych gromadzonych w Oracle HCM Cloud. Model danych rezyduje w wydajnej hurtowni Oracle Autonomous Data Warehouse, co umożliwia rozszerzenie analityk o inne obszary biznesowe (np. produkcja, sprzedaż, finanse).
  • Biblioteka wskaźników KPI i pulpitów analitycznych: Udostępnia bogaty zestaw ponad 50 wskaźników KPI z obszaru HR oraz pulpity analityczne i raporty dotyczące takich wskaźników jak: struktura pracownicza, rotacja i zatrzymanie pracowników oraz efektywność zespołów, aby pomagać działom kadr w wyciąganiu szybszych wniosków z analiz. Wbudowane wskaźniki KPI to m.in.:
    • Dane demograficzne pracowników, wielkość zespołów, liczba nowo zatrudnionych pracowników, awanse
    • Rotacja (wymuszona i dobrowolna) oraz zatrzymanie pracowników
    • Trendy i statystyki w zakresie różnorodności
    • Trendy i wskaźniki w zakresie wynagrodzeń
    • Wskaźniki dotyczące wydajności pracowników
  • Zaawansowane analizy: Oszczędzają działowi kadr wiele czasu, wysiłku i potencjalnych błędów w obliczeniach dzięki analizie obszarów takich jak:
    • Zatrzymanie najlepszych pracowników • Rotacja w zestawieniu z wynagrodzeniami
    • Wydajność zespołów
    • Wielkość zespołów kierowanych przez menedżerów
    • Różnorodność 
  • Możliwość rozszerzenia zakresu analiz o dodatkowe dane: Klienci mogą rozszerzyć analizy o dane pochodzące z dowolnych źródeł m.in. takich jak inne aplikacje Oracle, aplikacje innych dostawców lub źródła zewnętrzne (np. Excel).

Dane prezentowane za pomocą wskaźników, analiz, trendów, symulacji tworzą wspólny, dobrze rozumiany przez biznes język” – komentuje Tomasz Zubrzycki, Sales Consulting Senior Manager w Oracle Polska. „Nowa oferta analiz dla HR pomaga menedżerom tego działu nie tylko lepiej zrozumieć jak funkcjonuje biznes, za który odpowiadają, oraz jakie są korelacje pomiędzy HR-em a pozostałymi obszarami działalności firmy, ale również pozwala stać się wiarygodnym partnerem dla Zarządu, dostarczając zawsze aktualne, wielowymiarowe i precyzyjne informacje.


Oracle Analytics for Fusion HCM to najnowsza oferta w ramach pakietu Oracle Analytics for Fusion Apps, udostępniająca szeroki zakres analiz dodanych do Oracle ERP Cloud we wrześniu 2019 roku. Oracle planuje dalszą rozbudowę aplikacji chmurowych o zaawansowane, predefiniowane analizy.

Oracle Analytics for Fusion Apps to kluczowy element rozwiązania Oracle Analytics — nowej skonsolidowanej marki Oracle, która łączy w sobie dane, analizy i aplikacje. Rozwiązanie Oracle Analytics udostępnia klientom najlepsze w branży samoobsługowe funkcje analityczne oparte na sztucznej inteligencji, takie jak przygotowywanie danych, ich wizualizacja, generowanie raportów korporacyjnych, rozszerzone analizy oraz przetwarzanie języka naturalnego.

Źródło: www.oracle.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top