BCC partnerem HumanConcepts

Na mocy umowy partnerskiej z amerykańską firmą HumanConcepts, BCC jako pierwsza firma w Polsce oferuje OrgPlus – wiodące na świecie rozwiązanie do wizualizacji struktury organizacyjnej.

OrgPlus jest kompatybilnym z systemem SAP rozwiązaniem informatycznym, które pozwala udostępniać menedżerom zespołów i pracownikom dane związane ze strukturą organizacyjną firmy. Dane dostępne są przez przeglądarkę www, w przyjaznej i przejrzystej formie. Zakres i formę prezentowanych informacji można elastycznie definiować, w zależności od potrzeb informacyjnych użytkowników.

HumanConcepts jest liderem wśród dostawców rozwiązań tego typu na świecie. Z OrgPlus korzystają tysiące dużych i średnich organizacji na całym świecie, w tym 400 przedsiębiorstw z listy Fortune 500.

„Umowa z HumanConcepts uzupełnia ofertę BCC o wysokiej klasy rozwiązanie, rozszerzające potencjał systemu mySAP HR o funkcje przetwarzania struktury organizacyjnej. Nową propozycję kierujemy zwłaszcza do dużych organizacji posiadających mySAP HR. OrgPlus zostanie doceniony przez firmy mające wysokie wymagania odnośnie analizy informacji o pracownikach, w różnych przekrojach organizacyjnych z zaawansowanymi możliwościami prezentacji. Dla wielu organizacji atutem rozwiązania OrgPlus będą funkcje samoobsługi pracowniczej.” – mówi Michał Szymaczek, Menedżer ds. Rozwoju Biznesu BCC, odpowiedzialny za obszar HR.

OrgPlus – możliwości i korzyści

Główną ideą rozwiązania jest znaczne rozszerzenie możliwości prezentacji danych dotyczących struktury organizacyjnej i informacji o pracownikach, w celu usprawnienia zarządzania zespołami i ulepszenia komunikacji wewnętrznej. Wyświetlanie struktury organizacyjnej jest wysoce sparametryzowane – dane można udostępniać w różnych przekrojach dla różnych celów. Można np.: zaprezentować strukturę firmy istniejącą w danym przedziale czasowym, wyświetlić strukturę ze zdjęciami, opisami, podstrukturami, w wybranym kształcie drzewa, temacie tła oraz ze zdefiniowanymi logami. Rozwiązanie pozwala analizować szereg informacji o pracownikach i jednostkach organizacyjnych oraz prezentować wyniki w różnych perspektywach (np. wyróżnienie w strukturze organizacyjnej pracowników, którzy przejdą na emeryturę w tym roku, czy prezentacja kosztów poszczególnych zespołów).

Atutem OrgPlus jest możliwość wydruków w różnych formatach, z wizualizacją dostosowaną do wymagań. Program zapewnia również wiele przydatnych ułatwień, np.: adresy e-mail w strukturze są linkami do poczty, lokalizacja firmy jest linkiem do Google Maps.

Dla firm użytkujących mySAP HR ogromnym atutem jest ścisła integracja z SAP. Dostęp do systemu może być realizowany w oparciu o role zdefiniowane w SAP. Wyświetlana struktura organizacyjna dla zalogowanego użytkownika może zostać oparta o autoryzację z SAP.

Źródło: www.bcc.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top