Zarządzanie zasobami ludzkimi w Pioneer Pekao

 Asseco Business Solutions zakończyło wdrożenie specjalistycznego systemu do zarządzania zasobami ludzkimi KOMA eHR w Pioneer Pekao Towarzystwie Funduszy Inwestycyjnych S.A. oraz Pioneer Pekao Investment Management S.A.


Wdrożony system pozwolił na znaczące usprawnienia procesów zarządzania zasobami ludzkimi. Nastąpiła zmiana tradycyjnej dokumentacji papierowej na elektroniczną. W aplikacji został zawarty komplet dokumentów automatycznie budowanych, gotowych do wydrukowania i podpisania.

„Ilość pracowników zatrudnionych w grupie Pioneer Pekao sprawia, że bardzo istotna dla tych instytucji jest zaawansowana funkcjonalność i elastyczność oprogramowania HR. Prace, które do tej pory były wykonywane ręcznie, obecnie są generowane przez system informatyczny. Przekłada się to na oszczędność czasu pracowników, którzy mogą skupić się na bardziej złożonych zagadnieniach” – mówi Joanna Flis-Zwoińska, Dyrektor Oprogramowania KOMA w Asseco Business Solutions.

Specjalistyczne oprogramowanie KOMA eHR to zaawansowany system wspomagający pracę w obszarze HR. Aplikacja stanowi narzędzie do tworzenia, zarządzania, analizowania oraz współdzielenia informacji związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi. System pozwala na obsługę całości zagadnień kadrowo-płacowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi. Wśród użytkowników oprogramowania znajdują się m.in. instytucje finansowe, ubezpieczeniowe, firmy dystrybucyjne, sieci handlowe, przedsiębiorstwa produkcyjne, spółki energetyczne, jednostki edukacyjne. Za zarządzanie i rozwój marki KOMA odpowiada Pion Biznesowy Safo firmy Asseco Business Solutions, biuro w

Katowicach. Żródło: www.assecobs.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top