Quinyx 3.0 - nowa wersja systemu kadrowo-płacowego

 Użytkownicy systemu Qunix WorkForce do administrowania kadrami i płacami w modelu on-demand używają już najnowszej jego wersji - Quinyx WorkForce 3.0. Upgrade do tej wersji odbył się całkowicie bezpłatnie i praktycznie niezauważalnie dla jego użytkowników. A to dlatego, że korzystający z Qunix WorkForce nie instalują go na swoich serwerach firmowych, tylko korzystają z wybranych funkcjonalności poprzez Internet.


Nowa wersja systemu stała się automatycznie dostępna jednocześnie dla wszystkich użytkowników z chwilą instalacji jej na serwerach dostawcy usług - firmy PayrollCenter Sp. z o.o., należącej do UCMS Group EMEA, międzynarodowej korporacji oferującej kompleksowe rozwiązania informatyczne i usługi w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi w Europie Centralnej i Wschodniej.

W nowym systemie wprowadzono wiele usprawnień funkcjonalnych – rozbudowane modele obliczania i analizowania płac (np. przeglądania dokumentów płacowych przeniesionych do historii po zakończeniu okresu rozliczeniowego). Wprowadzono również możliwość definiowania sposobu zaokrąglania poszczególnych składników płac i podatków.

Qunix WorkForce 3.0 lepiej dopasowano do polskiej praktyki i wymagań prawnych. Dotyczą one m.in. obliczania należnych dni wolnych i urlopu, stażu pracy (w aktualnym zakładzie pracy i w poprzednich), możliwość definiowania wielu rachunków, na które pracownikowi przekazywane są pobory (z ich hierarchią i % udziałem), bardziej elastyczne raportowanie historii zatrudnienia.

Rozbudowano także możliwości wieloparametrowej oceny pracownika i raportowania w różnych przekrojach oceny wg. wybranych parametrów i ich grup.

Pomimo niedawnego wprowadzenia systemu na rynek polski, zainteresowanie nim stale rośnie, czego świadectwem jest rosnące grono Klientów, do których między innymi należy firma SGS Polska Sp. z o.o.

Zmiana wersji systemu to zwykle poważna decyzja i koszty dla użytkowników - mówi Piotr Macieja, Dyrektor Zarządzający PayrollCenter Sp. z o.o. – W przypadku Qunix wszystko odbyło się bezpłatnie i praktycznie niezauważalnie – jedynym utrudnieniem było to, że Klienci nie mogli się logować do systemu jednej nocy między godziną 1 a 5 rano. Przy pierwszym logowaniu do nowej wersji użytkownicy otrzymali informacje o nowych możliwościach i funkcjonalnościach.

Źródło: www.payrollcenter.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top