ORACLE  HRMS w oddziałach PZU SA

ORACLE - HR, kadry i płace, zarządzanie zasobami ludzkimi, ERPOracle Polska informuje, że w firmie PZU SA zakończyło się wdrożenie w terenowych placówkach systemu zarządzania zasobami ludzkimi Oracle HRMS, wchodzącego w skład pakietu ERP Oracle E-Business Suite. Projekt został zrealizowany w ciągu 10 miesięcy przez zespół złożony z ekspertów Działu Konsultingu Oracle Polska, firmy Sygnity - partnera Oracle oraz zespołu specjalistów kluczowych obszarów biznesowych Grupy PZU.
Na podstawie przeprowadzonej wcześniej analizy przedwdrożeniowej, Komitet Sterujący Projektu podjął decyzję o wyborze wariantu wdrożenia bazującego na przeprowadzonej w poprzednich latach instalacji pakietu Oracle HRMS w firmie PZU Życie SA, funkcjonującej w ramach Grupy PZU. System HRMS Oracle pracuje tam jako jeden z modułów Systemu Gospodarki Własnej.

Zgodnie z projektem zakładającym maksymalne wykorzystanie komponentów systemu kadrowo-płacowego działającego w PZU Życie SA, w ramach wdrożenia zostały uruchomione dla PZU SA te same funkcjonalności, które były dostępne w instalacji w PZU Życie SA oraz szereg dodatkowych funkcjonalności z zakresu Kadr i Płac.

Docelowo w systemie będą zarejestrowani pracownicy etatowi Grupy PZU oraz kilkadziesiąt tysięcy zleceniobiorców.
Zadaniem biznesowym, jakie postawiliśmy sobie do wykonania było stworzenie i wdrożenie całkiem nowego modelu funkcjonowania i zarządzania personelem. Scentralizowany system kadrowo-płacowy jest kluczowym jego elementem – komentuje Jarosław Kalicki, Dyrektor projektu ze strony Grupy PZU. Dzięki wytężonej pracy konsultantów oraz doskonałej współpracy wszystkich zainteresowanych stron udało się zakończyć główną część projektu i już za grudzień 2009 zrealizować w terminie wszystkie wymagane naliczenia w tych oddziałach, które do tego momentu zostały włączone do systemu Oracle.
Wdrożenie Oracle HRMS z PZU SA nie było łatwym zadaniem, z uwagi na ogromną liczbę danych jakie przetwarza system – powiedział Marek Jurec, kierownik projektu z ramienia Oracle Polska. Sam proces konwersji danych oraz ich weryfikacji w środowisku produkcyjnym był bardzo skomplikowany – dodatkowo odbywał się pod presją ścisłego reżimu czasowego, ponieważ wymagał wyłączenia systemu z bieżącej eksploatacji. Pomimo licznych trudności, udało się nam wykonać zadanie w założonym terminie oraz oddać system użytkownikom z danymi po konwersji.
Źródło: www.oracle.com/pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top