GAVDI wspiera SAP HCM w Volkswagen Motor Polska

GAVDI - zarządzanie kapitałem ludzkim, SAP HCM, kadry i płaceDo grona klientów Centrum Wsparcia Aplikacji GAVDI dołączyła firma Volkswagen Motor Polska (VWMP). Właściciel polkowickiej fabryki silników korzysta z usługi wsparcia, serwisu i utrzymania aplikacji SAP HCM od połowy lutego b.r.
Implementacja aplikacji to jedynie pierwszy krok niezwykle złożonego procesu realizacji projektu wdrożenia systemu SAP HCM w organizacji. Niezbędne jest również kompleksowe wsparcie i serwis, zapewnienie bezpieczeństwa w bieżącej eksploatacji systemu, dostosowywanie go do aktualnych potrzeb przedsiębiorstwa oraz jego planowy rozwój w ramach przewidywalnych kosztów.
Stworzenie i utrzymanie własnego zespołu IT specjalizującego się w obsłudze systemu SAP byłoby nie tylko kosztowne, ale i czasochłonne. Zdajemy sobie sprawę, że zdobycie gruntownej wiedzy w zakresie wsparcia aplikacji SAP wymaga lat praktyki i doświadczenia. Dlatego zdecydowaliśmy się na skorzystanie z usług konsultantów Centrum Wsparcia Aplikacji GAVDI, których najwyższe kompetencje, wieloletnie doświadczenie i nastawienie na długofalową relację z klientem dają nam pewność osiągnięcia sukcesu w realizacji tego projektu – mówi Ewa Mrok-Salamońska z VWMP.
Volkswagen Motor Polska jest objęty opieką serwisową GAVDI od 15 lutego b.r. w ramach Pakietu VIP. Pierwszą linią wsparcia dla klienta jest telefon hot-line do Centrum Serwisowego GAVDI i dedykowany Portal Serwisowy, gdzie do dyspozycji firmy pozostaje zespół konsultantów, którzy czekają na zgłoszenia serwisowe i służą swoją wiedzą ekspercką. Pomoc w ramach help-desk ma charakter rozwiązywania bieżących problemów i zapytań, nie musi być jednak związana z wystąpieniem błędów systemowych.
Nasi konsultanci to osoby z wieloletnim doświadczeniem projektowym i konsultingowym. Każde zgłoszenie jest przetwarzane przez specjalistę, co gwarantuje szybką i profesjonalną reakcję. Dzięki temu część zgłoszeń zostaje rozwiązanych już podczas rozmowy telefonicznej. Także bardziej złożone kwestie są rozwiązywane w stosunkowo krótkim czasie. – mówi Ireneusz Hołowacz, Dyrektor Centrum Wsparcia Aplikacji GAVDI. - Do dyspozycji firmy Volkswagen Motor Polska jest również portal serwisowy, czyli dedykowana aplikacja, dzięki której każdy użytkownik za pomocą swojego konta może zgłaszać błędy, śledzić historię zgłoszenia czy jego aktualny status – dodaje.
Usługi Centrum Wsparcia Aplikacji GAVDI to nie tylko reagowanie na problemy zgłaszane bezpośrednio przez klientów, ale i działania pro aktywne. Obejmują one między innymi wsparcie procesów biznesowych klienta, bieżącą realizację aktualizacji systemu dostarczanych przez producenta oprogramowania, identyfikację obszaru, w których zmiany są konieczne, ocenę ryzyka tych zmian dla bieżących procesów klienta oraz testy masowe po wgraniu uaktualnień, realizowane przy pomocy autorskiego narzędzia GAVDI Replicator.
Każda implementacja aktualizacji niesie za sobą ryzyko, że system po wprowadzeniu zmian będzie zachowywał się inaczej niż przed wgraniem uaktualnień. Dlatego niezbędne są testy masowe, które mają za zadanie wykazanie tych różnic. Następnym krokiem jest sporządzenie raportu analitycznego wskazującego na przyczyny ich powstania, dzięki któremu możemy zaproponować klientowi niezbędne zmiany w konfiguracji – podkreśla Ireneusz Hołowacz.
Poza usługami zawartymi w wybranym pakiecie, Centrum Wsparcia Aplikacji GAVDI oferuje także usługi opcjonalne, mające charakter jednorazowy, wśród których wymienić należy audyty konfiguracji, uprawnień czy wydajności systemu. W ramach umowy serwisowej firma Volkswagen Motor Polska może skorzystać również z cyklicznych szkoleń dedykowanych użytkownikom systemu i prowadzonych przez doświadczonych trenerów.
Pełne wykorzystanie potencjału tak zaawansowanego narzędzia jakim jest SAP HCM wymaga od użytkowników wysokich kwalifikacji i wiedzy na temat możliwości systemu. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom oferujemy naszym klientom cykliczne warsztaty rozwojowe, podczas których prezentujemy własne produkty i rozwiązania, najciekawsze zrealizowane wdrożenia czy najnowsze rozwiązania z oferty produktowej SAP. Tematyka warsztatu jest ustalana na podstawie bieżących trendów na rynku wdrożeń SAP HR oraz potrzeb klientów GAVDI – przypomina Ireneusz Hołowacz.
Źródło: www.gavdi.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top