Nowe narzędzie do rozliczania czasu pracy w Hochland

GAVDI Polska wdrożyła rozwiązanie do oceny czasu pracy w specjalizującej się w produkcji serów firmie Hochland Polska. Wdrożenie zostało zrealizowane w oparciu o TM Box – prekonfigurowane, autorskie narzędzie GAVDI do obsługi procesów zarządzania czasem pracy.

 
Korzystająca z systemu SAP HCM firma Hochland zdecydowała się na wdrożenie rozwiązania do oceny czasu pracy dla blisko 900 pracowników zatrudnionych w trzech zakładach: Kaźmierzu, Baranowie i Węgrowie. Pierwsza wypłata wynagrodzeń dla pracowników w oparciu o nowe narzędzie została zrealizowana w sierpniu b.r.

Uzupełniając standardową funkcjonalność systemu SAP HCM rozwiązanie GAVDI TM Box umożliwia optymalizację procesu oceny czasu pracy w odniesieniu do szczegółowych przepisów zawartych w Kodeksie Pracy oraz wynikających z wewnętrznych uregulowań firmy.
Zarządzanie czasem pracy blisko tysiąca pracowników rozproszonych w trzech zakładach produkcyjnych jest dużym wyzwaniem. Potrzebowaliśmy narzędzia, które pozwoliłoby nam na efektywne i zgodne z założeniami wykorzystywanie zasobów ludzkich, monitorowanie i identyfikowanie sytuacji związanych z absencjami, spóźnieniami i innymi zdarzeniami. Spójność systemów minimalizuje ponadto nieprawidłowości w naliczaniu wynagrodzeń, eliminuje ryzyko błędu wynikające z wielokrotnego wprowadzania danych oraz pozwala na szybkie tworzenie zestawień i raportów na wewnętrzne potrzeby firmy.– mówi Agnieszka Czekalska, Kierownik Działu Administracji Personalnej w Hochland Polska.
Prace projektowe rozpoczęły się w lutym bieżącego roku i zakończyły startem produkcyjnym nowego rozwiązania już w lipcu.
Tak sprawna realizacja tego projektu była możliwa między innymi dzięki doskonałej współpracy z zespołem firmy Hochland, zarówno po stronie działów HR i IT polskiego oddziału, jak i specjalistów IT z centrali firmy w Niemczech. – mówi Szymon Knobloch, Dyrektor ds. Konsultingu GAVDI Polska S.A.
W ramach współpracy firma Hochland powierzyła GAVDI także serwis funkcjonującego w spółce systemu SAP HCM. Za utrzymanie i rozwój rozwiązania odpowiadać będzie Centrum Wsparcia Aplikacji GAVDI.

Źródło: GAVDI

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top