comarchInterplastic, producent oraz dystrybutor sprzętu sportowego i oficjalny dostawca bramek na Mundial 2018 w Rosji, korzysta z systemu Comarch do zarządzania procesami oraz danymi w przedsiębiorstwie. Firma wdrożyła trzy rozwiązania polskiego producenta: Comarch ERP Optima, Business Intelligence oraz e-Sklep.

 REKLAMA 
 ifs 380 380 styczen 2019 
 
Systemy Comarch są odpowiedzialne w przedsiębiorstwie za obsługę działu księgowości oraz kadr i płac, wsparcie procesów sprzedażowych a także handel w Internecie.

Największym wyzwaniem przed, którym stanęła firma Interplastic był wybór nowoczesnego systemu informatycznego, dzięki któremu będzie mogła w pełni prowadzić handel w sieci. System miał być zintegrowany z systemami do zarządzania przedsiębiorstwem.
Od kilku lat zauważamy, że nasz biznes w sieci rośnie. Coraz więcej klientów indywidualnych a także instytucjonalnych, takich jak szkoły czy kluby sportowe, wybiera tę formę zakupów. Dlatego potrzebowaliśmy nowoczesnego, profesjonalnego systemu informatycznego, który dzięki oferowanym funkcjonalnościom, sprawi, że zakupy w sieci będą proste i wygodne – mówi Jan Żółtowski, dyrektor zarządzający Interplastic.
Klienci za pośrednictwem platformy Comarch e-Sklep mogą składać zamówienia, dokonywać płatności, a w przypadku gdyby towar nie spełniał ich oczekiwań, mogą go w łatwy sposób zwrócić lub wymienić. Produkty są pogrupowane w kilka kategorii, z podziałem na dyscyplinę sportową: siatkówka, koszykówka, piłka nożna, unihokej itd. oraz rodzaj akcesoriów: piłki, bramki, sprzęt fitness, oferta dla szkół. Po wyborze produktu trafia on do koszyka. Do dyspozycji kupujących dostępna jest również wyszukiwarka. Zakupione produktu są wysyłane przesyłką kurierską zaraz po zaksięgowaniu wpłaty. Mechanizm Comarch e-Sklep umożliwia realizację płatności za pośrednictwem serwisu PayU lub wykonując tradycyjny przelew bankowy.
Rozwiązanie Comarch e-Sklep idealnie spełnia nasze oczekiwania, jest intuicyjne i proste w obsłudze. W szczególności widzimy, to w tak gorącym okresie jakim są tegoroczne mistrzostwa świata w piłce nożnej w Rosji. Nasza współpraca z organizatorami mundialu przełożyła się na wzrost transakcji, realizowanych w sklepie internetowym. System Comarch bez problemu wszystkie je obsługuje, a zamówione towary trafiają do klientów – dodaje Jan Żółtowski.
Comarch e-Sklep jest również optymalnie przygotowany pod wymogi ustawy o prawach konsumenta oraz RODO, a także spełnia wszelkie wymagane normy jakości. W firmie Interplastic został zintegrowany z systemem Comarch ERP Optima, co pozwala na szybką synchronizację zamówień i danych o klientach.

Rozwiązanie Comarch ERP Optima zostało wdrożone w dziale księgowym oraz dziale ds. kadr i płac. Uruchomienie systemu usprawniło obieg dokumentów w firmie oraz ułatwiło księgowanie przychodów i kosztów wg numerów, zamówień i projektów. Dodatkowo system zminimalizował ryzyko potencjalnych błędów, które mogą pojawić się podczas ręcznego wprowadzania danych.

Pracownicy Interplastic używają również rozwiązania do analizy danych - Business Intelligence. Rozwiązanie oparte jest o spersonalizowane raporty biznesowe, wspierające procesy podejmowania decyzji oraz efektywne planowanie. Na podstawie zebranych danych umożliwia bieżące monitorowanie kondycji przedsiębiorstwa i analizowanie preferencji klientów oraz dostosowywanie ofertę handlową do bieżących potrzeb. Daje również możliwość bieżącego raportowania wyników sprzedaży zarówno w kanale tradycyjnym, czyli stacjonarnych punktach handlowych, jak i w sklepach internetowych.

Systemy Comarch zostały również uruchomione w siostrzanej firmie - Sportpoland, która zajmuje się sprzedażą detaliczną akcesoriów sportowych. Dystrybutor korzysta z systemu do analizy danych – Business Intelligence oraz prowadzi sprzedaż internetową przy użyciu Comarch e-Sklep.

Comarch ERP Optima cieszy się bardzo dużym powodzeniem wśród małych i średnich firm w Polsce, czego najlepszym dowodem jest sprzedaż w pierwszej połowie 2018 r., która zwiększyła się o 33%. Na zakup Comarch e-Sklep również decyduje się coraz więcej firm. Sprzedaż tego systemu wzrosła o 29%.

Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Ceramika Nowa Gala zarządza procesami sprzedaży przy pomocy chmurowego systemu Oracle CX Cloud

Oracle Polska informuje, że w firmie Ceramika Nowa Gala zakończył się podstawowy etap wdrożenia modułów sprzedażowych chmurowego systemu…

Wiodące przedsiębiorstwo budownictwa prefabrykowanego z Wielkiej Brytanii, Caledonian Modular, stawia na IFS Applications 10

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że Caledonian Modular, wiodący dostawca rozwiązań dla branży budownictwa…

Globalna sieć sklepów obuwniczych CCC zwiększa rentowność dzięki technologiom Oracle

Polska sieć sklepów obuwniczych CCC przyspiesza transformację cyfrową, wykorzystując rozwiązania Oracle przeznaczone dla przedsiębiorstw…

Polskie startupy zmieniają rynek IT

Fundacja Startup Poland już po raz czwarty wydała raport dotyczący polskiej branży startupów. Badanie „Polskie Startupy. Raport 2018” swoim…

W 2019 cyfryzacja w Europie mocno przyspieszy

Jakie tempo ma cyfryzacja europejskiej gospodarki? Według IDC to ponad 15%. Tyle rok rocznie będą rosły inwestycje europejskiego biznesu w…

Nowe perspektywy dla dyrektorów finansowych

O nowych możliwościach działania, które dzięki nowoczesnym technologiom uzyskują dzisiaj dyrektorzy finansowi, opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor…

Previous Next Play Pause

ENOVA

Katalog Rozwiązań IT

Back to top