itintegro logo2015Problemem wielu organizacji są trudności z uporządkowaniem danych. Dotyczą one zarówno przepływu informacji pomiędzy użytkownikami, jak i wszystkimi oddziałami. Jak się okazuje, główną przyczyną są niezależne bazy danych w każdym z oddziałów.


 REKLAMA 
 ifs 380 380 styczen 2019 
 
W odpowiedzi na potrzeby klientów, poznańska firma IT.integro – partner Microsoft, stworzyła moduł Master Data Management System. Jest to add-on dla systemu Microsoft Dynamics NAV, którego celem jest zapewnienie synchronizacji oraz dystrybuowanie i zarządzanie danymi w firmach posiadających wiele oddziałów. Niedawno, MDMS został rozbudowany o nowe funkcjonalności.

System Zarządzania Danymi Centralnymi

Pierwotna wersja Master Data Management System powstała w 2012 roku, dla wszystkich firm, niezależnie od branży czy ich wielkości. Dało to użytkownikom pełną dowolność w wyborze funkcji odpowiadających ich potrzebom.

MDMS został rozbudowany o nowe funkcje w drugiej połowie 2018 roku. Głównym powodem aktualizacji, były coraz wyższe wymagania i zmieniające się potrzeby użytkowników w okresie trwającej cyfrowej transformacji.

Problemy rozwiązywane przez Master Data Management System:
  • Brak spójnej bazy danych, zintegrowanej pomiędzy wszystkimi oddziałami, umożliwiającej sprawne wprowadzanie danych w całym przedsiębiorstwie;
  • Brak możliwości podglądu i zmiany cenników;
  • Brak opcji projektowania BOM-ów dla wszystkich użytkowników jednocześnie;
  • Różne systemy numerowania zapasów – utrudniające porównywanie stanów magazynowych pomiędzy oddziałami;
  • Trudności we wprowadzaniu grupowych kontraktów z dostawcami;
  • Konieczność monitorowania danych w każdej firmie osobno;
  • Trudności z Elektroniczną Wymianą Danych (EDI).
Główne zalety aktualizacji

Funkcjonalności, jakie pojawiły się w nowej wersji Master Data Management System dla Microsoft Dynamics NAV zapewniają między innymi:
  • Więcej możliwości zarządzania danymi, z opcją podglądu aktualnych działań w firmie;
  • Przyspieszony proces replikacji;
  • Sprawniejsze zarządzanie danymi oraz ich dystrybucją;
  • Bezpieczniejszy sposób na modyfikację rekordów;
  • Funkcja grupowania odbiorców;
  • Zautomatyzowanie procesów, wcześniej wykonywanych ręcznie;
  • Jasne komunikaty, potwierdzające wprowadzenie zmian;
  • Zachowanie spójności danych pomiędzy oddziałami;
  • Sprawniejsza modyfikacja modułów.
Źródło: www.it.integro.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Ceramika Nowa Gala zarządza procesami sprzedaży przy pomocy chmurowego systemu Oracle CX Cloud

Oracle Polska informuje, że w firmie Ceramika Nowa Gala zakończył się podstawowy etap wdrożenia modułów sprzedażowych chmurowego systemu…

Wiodące przedsiębiorstwo budownictwa prefabrykowanego z Wielkiej Brytanii, Caledonian Modular, stawia na IFS Applications 10

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że Caledonian Modular, wiodący dostawca rozwiązań dla branży budownictwa…

Globalna sieć sklepów obuwniczych CCC zwiększa rentowność dzięki technologiom Oracle

Polska sieć sklepów obuwniczych CCC przyspiesza transformację cyfrową, wykorzystując rozwiązania Oracle przeznaczone dla przedsiębiorstw…

Polskie startupy zmieniają rynek IT

Fundacja Startup Poland już po raz czwarty wydała raport dotyczący polskiej branży startupów. Badanie „Polskie Startupy. Raport 2018” swoim…

W 2019 cyfryzacja w Europie mocno przyspieszy

Jakie tempo ma cyfryzacja europejskiej gospodarki? Według IDC to ponad 15%. Tyle rok rocznie będą rosły inwestycje europejskiego biznesu w…

Nowe perspektywy dla dyrektorów finansowych

O nowych możliwościach działania, które dzięki nowoczesnym technologiom uzyskują dzisiaj dyrektorzy finansowi, opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor…

Previous Next Play Pause

ENOVA

Katalog Rozwiązań IT

Back to top