Business Intelligence z funkcją prezentacji w czasie rzeczywistym

Najnowsza wersja systemu klasy Business Intelligence – TARGIT służącego do wielowymiarowych analiz danych w firmowych systemach ERP i CRM, wyposażona jest w funkcję dynamicznej prezentacji wyników i wskaźników w czasie rzeczywistym. Storyboards pozwala – poprzez dowolną platformę cyfrową - na bieżącą prezentację wyników różnymi kanałami i w różnej postaci: np. na dużych ekranach w postaci pokazu slajdów, pokazów wideo czy online jako podcast i kanały RSS.

 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 

Prezentacje te mogą być wykorzystywane z jednej strony do motywowania pracowników np. działu sprzedaży – pokazując wyniki poszczególnych sprzedawców czy wyniki konkurencji, a z drugiej do pokazywania klientom, inwestorom czy konkurentom, na publicznie dostępnych witrynach, najciekawszych własnych wskaźników.


TARGIT z funkcją dynamicznych prezentacji dostępny jest w wersji polskiej w Solemis Group SA – polskiego przedstawiciela i dystrybutora produktów z rodziny TARGIT.

Dotychczas wyniki analiz sporządzanych w systemie TARGIT dostępne były dla jego użytkowników lub w postaci statycznych raportów dla osób, który je udostępniono np. przesłano mailem. W postaci dynamicznie, w czasie rzeczywistym, zmieniających się wskaźników dostępne były tylko jako dashboards – konsol menedżerskich dla osób zalogowanych w systemie.

Funkcja Storyboards umożliwia udostępnienie uaktualnianych na bieżąco wybranych danych analitycznych osobom nie mającym dostępu do systemu TARGIT.

Storyboards to rewolucyjne narzędzie umożliwiające łączenie firmowego systemu analitycznego ze światem zewnętrznym – pozwala to na informacyjne otwarcie się nowoczesnej firmy, na tworzenie tożsamości firmowej wśród załogi i wśród klientów – mówi Roman Zleśny, vice prezes Solemis Group SA. - Zachowana jest przy tym ochrona danych jak i bieżąca ich aktualizacja różnymi kanałami cyfrowymi m.in. w postaci RSS, wideo, podcast – na komputerze, palmtopie czy telefonie komórkowym.

Możliwości wykorzystania Storyboards trudno przecenić, można np. prezentować rynkowy udział firmy, sprzedaż poszczególnych handlowców, w różnych regionach, w podziale asortymentowym czy pokazywać wskaźniki awaryjności czy reklamacji. Prezentacje te mogą służyć zarówno motywowaniu pracowników – jeśli prezentowane są np. na wielkim ekranie na hali produkcyjnej czy też przekonywaniu partnerów, kontrahentów i klientów – przy publikacjach w sieci, na witrynach firmowych czy portalach informacyjnych i analitycznych.

Prezentacja danych w atrakcyjnej formie ma korzystny dla firmy wpływ na działania pracowników. Przykładowo, jeśli pracownik jest uzyskania premii od sprzedaży, to ciagłe wyświetlanie aktualnych wielkości sprzedaży może być wielka zachęta zapewniająca korzyść zarówno pracownikowi, jak i firmie.

Źródło: www.solemis.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top