Brainshake i Libralogic wdrażają platformę Business Intelligence

Agencja marketingu niestandardowego Brainshake oraz firma LibraLogic, specjalizująca się w rozwiązaniach Bussiness Intelligence m.in. dla rynku mediów i reklamy, wdrażają wspólnie pierwszą w Polsce platformę do raportowania i analizowania crossmediowych rozwiązań komunikacyjnych opartych o niestandardowe narzędzia zarówno offline, jak i online.
 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
Platforma jest pionierskim rozwiązaniem pozwalającym na dokładne zbadanie skuteczności niestandardowych akcji marketingowych, zwłaszcza offlinowych takich jak: ambient, guerilla, event and experiential marketing, które do tej pory były w niewielkim stopniu analizowane pod kątem efektywności.

Dzięki wprowadzeniu platformy nasi Klienci zyskają możliwość obserwacji przebiegu akcji oraz bieżącej analizy jej wyników, co daje szansę optymalizacji działań w trakcie trwania akcji. Wierzymy również, że badanie efektywności kampanii niestandardowych pokaże marketerom, że również akcje ambientowe można „zmierzyć” i zachęci ich do korzystania z takich form dotarcia do grupy docelowej – mówi Łukasz Smoliński, dyrektor strategiczny Brainshake.
Agencja Brainshake zapowiada dalszą współpracę z LibraLogic nad rozwojem platformy oraz wdrażaniem rozwiązań umożliwiających badanie efektywności narzędzi niestandardowych.

Źródło: LibraLogic

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top