Użytkownicy QlikView potwierdzają swoją lojalność

QlikView, jedno z najnowocześniejszych rozwiązań BI na rynku, od kilku lat regularnie plasuje się w czołówce raportów satysfakcji odbiorców oprogramowania Business Intelligence przeprowadzanych przez niezależne instytucje badawcze. Potwierdza to ostatnie badanie zadowolenia klientów, jakie przeprowadził QlikTech.
 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 


QlikTech stawia na rozwój relacji z klientami. Ostatnio przeprowadzone badanie ‘customer experience’ wśród kilkuset użytkowników QlikView potwierdziło że klienci niezmiennie doceniają QlikView i stawiają je najwyżej spośród innych, dostępnych na rynku rozwiązań BI. Ankietowani najczęściej podkreślali prostotę użytkowania i zalety wdrożeń prowadzonych według lekkich metodyk („agile”) takie, jak radykalne skrócenie czasu wdrożeń, czy wyższą efektywność kosztową. Najczęściej wymienianymi walorami innowacyjnej platformy Business Intelligencee była niewyobrażalna wręcz szybkość dostarczania informacji przy gigantycznej wydajności umożliwiającej analizowanie setek milionów, a nawet miliardów danych bez eskalacji wymagań sprzętowych. Użytkownicy zwracali uwagę na elastyczność platformy i jej możliwości rozwojowe – według jednego z zapytanych klientów QlikView okazało się dla pracowników firmy wręcz objawieniem w porównaniu z wcześniej stosowanymi metodami raportowania. Zdaniem innego ankietowanego QlikView spełnia wszystkie składane w reklamie obietnice – w szybki i ekonomiczny sposób dostarcza wartościowe informacje i nie potrzebuje dużego zespołu specjalistów IT do zarządzania systemem.

Zadowolenie na poziomie

Tegoroczne badanie satysfakcji użytkowników QlikView potwierdziło wyniki wcześniejszych badań rynku BI prowadzonych przez niezależne instytucje badawcze. W raporcie International Data Corporation (IDC) opublikowanym w 2010 r. QlikView osiągnął znacznie wyższy poziom zadowolenia klientów niż inne systemy tej klasy. 96 proc. użytkowników QlikView poproszonych o ocenę poziomu swojej satysfakcji w skali od 1 do 5 wskazało trzy najwyższe poziomy zadowolenia. Wyniki raportu IDC potwierdziło BI Survey 10 przeprowadzone przez Business Application Research Center w 2011 r. W największym na świecie niezależnym badaniu użytkowników systemów BI QlikView zdobył pierwsze miejsce w kategoriach „Łatwość użytkowania” i „Lojalność klientów”. Innowacyjna platforma Business Intelligence zdobyła także najwyższe noty w kategoriach: „Korzyści z zakupu”, „Chęć dalszych zakupów” oraz „Najniższy koszt wdrożenia”.
W korzystaniu z nowoczesnych technologii wspierających zarządzanie organizacją duże znaczenie ma efekt psychologiczny. Niezadowolony użytkownik korzysta z narzędzi analitycznych wyłącznie z konieczności. Jako główny partner QlikTech w Polsce mamy za sobą ponad 100 wdrożeń QlikView i równie dużo entuzjastycznych opinii użytkowników na temat platformy. Klienci w Polsce doceniają nie tylko pełnię możliwości samego narzędzia, lecz również najwyższe standardy usług, które świadczą nasi konsultanci. Wszystko to sprawia, że poziom satysfakcji klientów Hogart Business Intelligence jest równie wysoki, co w przytoczonych badaniach - podsumowuje Marek Grzebyk, Dyrektor Zarządzający Hogart Business Intelligence.
Źródło: HOGART

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top