Hogart Business Systems rozszerza ofertę o rozwiązanie analityczne KXEN

Rozwiązania firmy KXEN umożliwiają dokonywanie analiz predykcyjnych poprzez badanie bardzo dużych zbiorów danych oraz relacji pomiędzy nimi. W ich efekcie możliwe jest przewidywanie trendów i wzorców zachowań. Tego typu modelowanie i przewidywanie jest niesłychanie ważne również w biznesie. Szczególnie dla szeregu branż „walczących” o indywidualnego klienta. Dotyczy to m.in. sektora finansowego, telekomunikacyjnego i medialnego, gdzie firmy wprowadzają coraz atrakcyjniejsze oferty, m.in. wyższe lub zróżnicowane oprocentowanie lokat, dodatkowe bonusy w miesięcznym abonamencie lub zindywidualizowaną ofertę pojawiającą się na ulubionych przez nas portalach, gdzie dokonujemy zakupów książek, słuchamy muzyki, przeglądamy najnowsze informacje i reklamy.
 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
Obecnie żyjemy w „świecie Big Data”. Coraz bardziej krytyczne staje się odnajdywanie informacji ukrytych w gąszczu danych. W świecie biznesu jest to szczególnie ważne. Rynek jest dojrzały, obserwujemy zrównoważoną dynamikę popytu, a to powoduje, że każdy klient jest bardzo cenny. W okresie silnej walki o klienta analitycy obserwują gwałtowny wzrost zainteresowania narzędziami analitycznymi. Właśnie firma KXEN daje gotową odpowiedź oferując innowacyjne rozwiązanie umożliwiające budowanie modeli predykcyjnych i dokonywanie analiz w oparciu o Big Data. Profity z takich analiz są wymierne. Firmy mogą m.in. tworzyć bardzo zindywidualizowane oferty, czy wręcz produkty dla swoich klientów, a także zapobiegać odchodzeniu klientów, którzy są lub mogą być w przyszłości zainteresowani konkurencyjnymi ofertami – podkreśla Andrzej Miernik, Prezes Zarządu Hogart Business Systems.
KXEN wspomaga firmy, które działają na takim właśnie mocno konkurencyjnym rynku. Dzięki analizie predykcyjnej firma może stwierdzić z dużym prawdopodobieństwem, jak będą zachowywać się klienci w przyszłości. Kto spośród dziesiątek tysięcy osób prawdopodobnie rozważa skorzystanie z konkurencyjnej oferty? Jeśli tak, to dlaczego i co można im zaproponować, by związali się z firmą na dłużej. Rozwiązania firmy KXEN wybrało wiele uznanych firm z sektora bankowo-finansowego, e-commerce, sektora telekomunikacyjnego czy mediów. Co ciekawe, KXEN wspomagał prowadzenie kampanii wyborczej Baracka Obamy w zakresie analizy predykcyjnej dedykowanej optymalizacji działań prowadzonych przy użyciu mediów społecznościowych. KXEN ma także klientów w Polsce – z rozwiązania korzystają TP/Orange, mBank, PBO BP, a także Allegro.

Źródło: HOGART BUSINESS SYSTEMS

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top