Business Intelligence na tabletach i smartfonach - nowa technoogia TIBCO

TIBCO wprowadza na rynek nową technologię – TIBCO Spotfire Mobile Metrics. Dzięki niej można korzystać z Business Intelligence na dowolnych urządzeniach mobilnych. Rozwiązanie wpisuje się w strategię TIBCO, której jednym z celów jest zapewnianie natychmiastowego, wygodnego wglądu w kluczowe informacje o kondycji biznesu.


 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 

BI na smartfonie lub tablecie

W lutym br. na rynek trafiło nowe rozwiązanie wspierające wykorzystywanie Business Intelligence na dowolnych urządzeniach mobilnych. TIBCO Spotfire Mobile Metrics pozwala o każdej porze, bez dostępu do komputera, uzyskać podgląd ważnych dla użytkownika wskaźników biznesowych. Dzięki nowej technologii zarówno menedżerowie jak i pracownicy mają odnosić więcej korzyści z eksplorowania informacji potrzebnych im w pracy.

Twórcy Spotfire Mobile Metrics podkreślają elastyczność oraz walory warstwy prezentacji rozwiązania – przede wszystkim intuicyjne, dostosowane do charakteru pracy użytkownika wizualizacje oraz prosty interfejs. Główną korzyścią jest dostęp do kluczowych informacji, które są „pod palcem” smartfona, o każdej porze i gdziekolwiek się jest. By z nich korzystać, nie trzeba logować się do interfejsów systemów Business Intelligence.

Kluczowe wskaźniki i informacje „pod palcem”

Jednym z zadań TIBCO Spotfire Mobile Metrics jest wspieranie użytkowników w ich bieżących działaniach poprzez łatwy i wygodny podgląd stopnia realizacji indywidualnych celów. Dla przykładu: menedżer z pionu finansowego może weryfikować rozbieżności w planie budżetowym, szef sprzedaży ma wgląd w bieżące rezultaty swojego zespołu, a pracownik operacyjny widzi stopień realizacji własnych KPI. Zdaniem TIBCO, dostęp on-line i „od ręki” do tego rodzaju informacji odpowiada na współczesne potrzeby pracowników mobilnych i organizacji.

TIBCO Spotfire Mobile Metrics można wykorzystać jako technologię dostępu do różnego rodzaju informacji pochodzących z dowolnych źródeł danych korporacyjnych, takich jak bazy i hurtownie danych czy systemy raportowania.

Zdaniem TIBCO, niedostatek czasu to jedno z ograniczeń wykorzystania BI, aplikacji analitycznych i raportowych.
W każdym sektorze użytkownicy biznesowi doceniają możliwość szybkiego przejrzenia kluczowych wskaźników, aby się upewnić czy w ich obszarze wszystko jest w porządku. Mobilne BI pomaga im w tym – dostają niezbędną informację wtedy, kiedy sami chcą i dzięki temu szybciej podejmują decyzje – powiedział Patrick Husting, współzarządzający produktem TIBCO Spotfire.
Obecnie firmy przetwarzają ogromne zbiory informacji. Technologicznym wyzwaniem stało się ich udostępnianie pracownikom, tak aby były podane w użytecznej i wygodnej formie. Spotfire Mobile Metrics wraz z możliwością określenia indywidualnych KPI w pełni na to wyzwanie odpowiada.

W jakich sytuacjach i dlaczego

Spotfire Mobile Metrics można traktować jako poszerzenie możliwości narzędzi BI oaz innych aplikacji analitycznych. Oto główne cechy i korzyści nowej technologii:
  • natychmiastowa prezentacja szans, problemów, wyjątków i trendów podana w łatwej do odczytania i zrozumienia formie w trybie real-time,
  • pełna personalizacja – zindywidualizowanie prezentacji danych pod każdego z odbiorców,
  • skuteczniejsze zarządzanie przez cele dzięki prezentacji KPI,
  • pełniejsza wiedza o mających wpływ na biznes trendach oraz o przyczynach ich powstawania,
  • wsparcie dla BYOD (wykorzystania prywatnych urządzeń w firmie) - Spotfire Mobile Metrics można wykorzystywać na urządzeniach mobilnych z systemami iOS, Android oraz Windows.
Źródło: TIBCO

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top