ORACLEPrzedsiębiorstwo Marketing Investment Group SA (MIG) zdecydowało się na zakup rozwiązania Oracle Retail Merchandise Financial Planning. MIG dostarcza obecnie klientom produkty znanych marek w ponad 300 sklepach tradycyjnych i 5 internetowych, za pośrednictwem własnej sieci detalicznej.


 REKLAMA 
 ifs 380 380 styczen 2019 
 
MIG efektywnie zarządza coraz większą siecią, która obejmuje ponad 100 salonów Sizeer, 150 sklepów 50 style oraz salony takich marek jak Timberland, Symbiosis, Umbro i up8. Firma dynamicznie się rozwija poprzez ekspansję i otwieranie nowych sklepów na nowych rynkach, ale wciąż używa niespójnych, ręcznie obsługiwanych arkuszy kalkulacyjnych. Potrzebuje więc zintegrowanego systemu planowania, który pozwoli jej ujednolicić procesy i obsługę klientów. Dzięki rozwiązaniu Oracle Retail, Marketing Investment Group będzie mógł działać według spójnego, iteracyjnego planu, z jednym źródłem danych dla całego przedsiębiorstwa.
Aby kontynuować wzrost potrzebowaliśmy rozwiązania, które umożliwia bardziej szczegółowe planowanie zakupów, przyspieszenie procesu zakupu i oparcie go na większej ilości danych, jak również zmniejszenie poziomu zapasów w trakcie przyjmowania nowych kolekcji ― powiedział Krzysztof Nitsch, dyrektor ds. operacyjnych i członek zarządu firmy Marketing Investment Group. Gdy wdrożymy rozwiązanie Oracle Retail, nasi handlowcy i planiści zyskają narzędzie, które dzięki dobrej widoczności poziomu zapasów pozwoli im efektywniej zarządzać magazynem z uwzględnieniem zmian sezonowych.
Firma Marketing Investment Group cały czas się rozwija, a zapasy w coraz większym stopniu decydują o jej sukcesach i osiąganych marżach ― powiedział Ray Carlin, wiceprezes Oracle i dyrektor generalny Oracle Retail. Mamy nadzieję, że wkrótce będziemy świętować sukcesy wspólnie z firmami Marketing Investment Group i Pronos.
Oracle Retail nawiązał współpracę z firmą partnerską Pronos, aby wdrożyć system zlokalizowany, lecz z wykorzystaniem globalnych doświadczeń. Pronos wnosi w ten projekt unikatowe kompetencje w zakresie planowania w sektorze odzieżowym, w szczególności uproszczony i przyspieszony model dostaw.
Nawiązaliśmy współpracę z Marketing Investment Group, aby wdrożyć rozwiązanie, które umożliwi całej firmie pracę w sposób spójny i ustrukturyzowany. Oracle Retail ułatwi zarządzanie bieżącymi celami poprzez prewencyjne monitorowanie wyników działalności, co pozwoli zwiększyć widoczność, a tym samym produktywność ― powiedział Paweł Kowalewski, wiceprezes firmy Pronos.
Źródło: www.oracle.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Ceramika Nowa Gala zarządza procesami sprzedaży przy pomocy chmurowego systemu Oracle CX Cloud

Oracle Polska informuje, że w firmie Ceramika Nowa Gala zakończył się podstawowy etap wdrożenia modułów sprzedażowych chmurowego systemu…

Wiodące przedsiębiorstwo budownictwa prefabrykowanego z Wielkiej Brytanii, Caledonian Modular, stawia na IFS Applications 10

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że Caledonian Modular, wiodący dostawca rozwiązań dla branży budownictwa…

Globalna sieć sklepów obuwniczych CCC zwiększa rentowność dzięki technologiom Oracle

Polska sieć sklepów obuwniczych CCC przyspiesza transformację cyfrową, wykorzystując rozwiązania Oracle przeznaczone dla przedsiębiorstw…

Polskie startupy zmieniają rynek IT

Fundacja Startup Poland już po raz czwarty wydała raport dotyczący polskiej branży startupów. Badanie „Polskie Startupy. Raport 2018” swoim…

W 2019 cyfryzacja w Europie mocno przyspieszy

Jakie tempo ma cyfryzacja europejskiej gospodarki? Według IDC to ponad 15%. Tyle rok rocznie będą rosły inwestycje europejskiego biznesu w…

Nowe perspektywy dla dyrektorów finansowych

O nowych możliwościach działania, które dzięki nowoczesnym technologiom uzyskują dzisiaj dyrektorzy finansowi, opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor…

Previous Next Play Pause

ENOVA

Katalog Rozwiązań IT

Back to top