SYMFONIASymfonia i IdoSell rozpoczęły ścisłą współpracę. Dzięki temu tysiące sklepów internetowych będzie mogło w wygodny sposób korzystać z oprogramowania, które wspiera sprzedaż i zarządzanie magazynem.

 REKLAMA 
 RISE WITH SAP 
 
IdoSell to jeden z polskich liderów na rynku e-commerce z GMV na poziomie 12,5 mld zł. Z kolei Symfonia digitalizuje i wspiera działalność biznesową przedsiębiorstw z sektora MŚP, w tym obsługę procesów handlowych. Firmy postanowiły zintegrować się i udostępnić właścicielom sklepów internetowych obsługiwanych przez IdoSell komplet szybkich, korzystnych i łatwych we wdrożeniu funkcjonalności.

Symfonia stała się partnerem IdoSell, z czego ogromnie się cieszymy. To oznacza, że nie tylko włączamy ich rozwiązanie do swojej oferty, ale też zaczynamy ścisłą współpracę. Dzięki niej nasi klienci nie będą musieli martwić się aktualizacjami systemu Symfonii. IdoSell będzie otrzymywać na bieżąco informację o wszelkich zmianach, co pozwoli nam na przygotowanie się do tych modyfikacji. Sprzedawcy IdoSell, którzy skorzystają z Symfonii mogą mieć pewność, że wszystkie zmiany będą kompatybilne z ich sklepem – tłumaczy Maciej Dobroń, Product Manager w IdoSell.

IdoSell i Symfonia zakładają, że w najbliższym czasie integracja ulegnie przekształceniom, które będą bezpośrednią odpowiedzią na potrzeby właścicieli e-sklepów.

Docelowo dzięki integracji z Symfonią, klient IdoSell będzie mógł obsługiwać w jednym miejscu dokumenty fakturowo księgowe, cały magazyn, a dodatkowo zintegruje swój sklep do tej całej obsługi – wyjaśnia Maciej Dobroń.


Jak twierdzi Piotr Ciski, prezes Symfonii, w sprawnie działającym kanale e-commerce niezbędna jest integracja tego co widzi i doświadcza klient, np. zasad działania sklepu internetowego, intuicyjności obsługi, dobrej prezentacji produktów, szybkiego kontaktu, z tym co jest za wirtualną ladą. Integracja IdoSell i Symfonii odpowiada na tę potrzebę.

Chodzi o spięcie całego procesu obsługi i łańcucha logistycznego – obsługi płatności, ustalania cen, księgowania, kontroli stanów magazynowych. W praktyce to połączenie niejako w jeden system platformy do sprzedaży online z oprogramowaniem do zarządzania zasobami firmy, czyli ERP. Przy dynamicznie rosnącej sprzedaży, wymianie setek czy tysięcy dokumentów miesięcznie, automatyzacja obsługi całego łańcucha sprzedaży jest koniecznością. Ale często przeszkodą jest właśnie integracja różnych systemów. Dlatego razem z IdoSell przygotowaliśmy gotowe rozwiązanie dla polskich przedsiębiorców zainteresowanych szybkim rozwojem swojego kanału e-commerce. Na tego typu cyfryzację i automatyzację sprzedaży jest w Polsce ogromny potencjał. Według PwC tylko 80 tys. z około 150 tys. podmiotów sprzedających w internecie w 2020 r. posiadało własne e-sklepy. Z kolei z systemów ERP według danych GUS za 2019 rok korzystało niecałe 54% firm średniej wielkości, zatrudniających co najmniej 50 pracowników, oraz tylko nieco ponad 21% małych, zatrudniających od 10 do 49 pracowników – mówi Piotr Ciski.


Źródło: www.symfonia.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top